Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sain kuitenkin huoneen samaan hintaan kuin netin kautta kun ymmärsin pyytää...
toinen vaihtoehtohan on, että lähtisin noin 12-13 ajeleen teiän perässä
Se on muuten ihan aikuisten oikeasti kaunis pätkä tuo Vääksystä Kalkkisiin (314, 3142), komeine siltoineen ja niiltä avautuvine maisemineen kirkkaan siniselle PäijänteellePieni ajolenkki kapeata ja hienoa Pulkkilanharjua Kalkkisten kylään. Poikkeamme legendaarisessa Mani Baarissa sekä pistäydymme suomalaisella viinitilalla.
Tuon on kyllä ihan hieno pätkä joskin se päällystämätön pätkä tuntuu liki 10 km matkalta. Oikeesta pituudesta en oo ihan varma, mut on se jo kerran tälle kesälle ajeltuSe on muuten ihan aikuisten oikeasti kaunis pätkä tuo Vääksystä Kalkkisiin (314, 3142), komeine siltoineen ja niiltä avautuvine maisemineen kirkkaan siniselle PäijänteellePieni ajolenkki kapeata ja hienoa Pulkkilanharjua Kalkkisten kylään. Poikkeamme legendaarisessa Mani Baarissa sekä pistäydymme suomalaisella viinitilalla.Mummo kun asuu Kalkkisten Särkijärvellä, niin on tässä reilun 40v aikana "jokunen" kerta tullut Hki-Kalkkinen -väliä sahattua
Tosin ikävä kun nykyisellään on tuo perinteinen Kalkkisten Lossi korvattu muutama vuosi sitten (varsin komealla) sillalla, niin ei enää pääse lossi-kokemustakaan enää tuolla pätkällä kokemaan
Tosin sillan jälkeen kun seurailee vasemmalle johtavaa Kopsuon tietä (3132), on erittäin mutkainen & mäkinen reissu varsin taattu. Viimeksi kun tuolta kieppasin, oli tuo vielä suurelta osin päällystämätöntä hiekkatietä, mutta varsin hyväkuntoista sellaista kylläkin. Tien päästä oikealle (313) ja pian onkin jo takaisin Vääksyn kanavalla. Tässä tuo em. reitti karttana, n. 57km![]()
![]()
Itse en juuri motarista pidä ja wanhakin lahdentie tuppaa jo hiukka puuduttamaan, mutta onneksi on muitakin vaihtoehtojaTakaisin ajamme sitten mutkateitä.
Itse en juuri motarista pidä ja wanhakin lahdentie tuppaa jo hiukka puuduttamaan, mutta onneksi on muitakin vaihtoehtojaTakaisin ajamme sitten mutkateitä.![]()
Kaksi korjausta: Minä en ole tuonne tulossa ja ed. 4-tielle vaihtoehtoinen reittiehdotukseni kohdistui paluumatkaan, ei menomatkaan kun teillä näyttää tuota ohjelmaa menopäivälle jo muutenkin olemaanEhdottamasi alkupään reitti sopii hyvin, mutta toivoisin että ajat sitten ehdottamasi reitin edellä Mäntsälän Shellille asti.
Täältä kaksi ilmoittautuu mukaan, hotelli varattu
mikäs siel on olles..liki luontoa..Mattimyöhäiset sitten vain makuupussissa marjapensaiden alle.
mites..onkos niit kimppa-ajeluita ennen tota vääksyä?
meinaan jos sellaselle pitäs ekax osallistua![]()
tää viikko ois ihan joutilasta aikaa..lauantaihin saakka..
Itseasias..niil kulmil pyöriskelen ke-to näil näkyminmites..onkos niit kimppa-ajeluita ennen tota vääksyä?
meinaan jos sellaselle pitäs ekax osallistua![]()
tää viikko ois ihan joutilasta aikaa..lauantaihin saakka..
Tuppervaari, olet tämän reissun mustahevonen. Tervetuloa mukaan.
Haluatko siis varata telttapaikan?
Olen ollut vähän uupunut ajojärjestelyiden suhteen, siksi Vääksyn reissu on seuraava, yksi Kimppakiva jäi nyt väliin.
Ja voithan aina tulla Kaivariin näytille jos haluat. Ainakin huomenna olen paikalla myöhemmin illalla, ja keskiviikkona ja perjantaina tulee varmaan piipahdettua illalla..huhhuh..eikö mun elämässä tosiaankaan ole muuta!
Saatan myös olla polkupyörällä sielläKysele..porukat tuntee minut.![]()