Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-> laitoin YV:tä.marcusB- mihinkäs tehdään treffit?
Onhan näin rumalla kuva oltava, jos ei muuten niin ainakin pelotevaikutuksen aikaansaamiseksi. Ettei nyt ihan bradpitiksi tai georgeclooneyksi mun ylevien juttujen perusteella luultaisi, tulee vähemmän pettymyksiä sitten jos joku vahingossa tapaa mut siellä internetin ulkopuolisessa oikeassa maailmassa.Marcus B.
Hienoa, että olet laittanut kuvasi esille.
Pitäskö uskaltautua mukaan?![]()
Vain lahjattomat harjoittelevat, toisaalta harjoitus tekee mestarin, sano. Mukaan vaan! Näillä reissuilla ei huolta muusta kuin yksityisyydestä.Pitäskö uskaltautua mukaan?![]()
Pelottaako ettet osaa ajaa hiljaa?![]()
Mukaan vaan. Jokaisella reissulla on aina ollut ensikertalaisia.
Tuo on niin harvinaisen oivallinen sanavalinta että on ihan pakko ihmetellä mistä mahtaa olla kyse (ei tarvi kertoa, mutta anna edes vihje). Itse tulen kyllä jos vaan herään ajoissa (kolme vekkaria viritetty), eli jos näette valkokypäräisen ison sedän valkoisella busalla niin sanokaa hei.Mä en kyllä näemmä näillä näkymin pääse, tuli harvinainen henkilöitymä jota ei kyllä kehtaa jättää väliin
Se on vaan semmoinen immeinen jonka seura voittaa prioriteetit, joten rannalle sitä on suunnattava etutassutTuo on niin harvinaisen oivallinen sanavalinta että on ihan pakko ihmetellä mistä mahtaa olla kyse (ei tarvi kertoa, mutta anna edes vihje). Itse tulen kyllä jos vaan herään ajoissa (kolme vekkaria viritetty), eli jos näette valkokypäräisen ison sedän valkoisella busalla niin sanokaa hei.Mä en kyllä näemmä näillä näkymin pääse, tuli harvinainen henkilöitymä jota ei kyllä kehtaa jättää väliin
/MarcusB
I see your point perfectly, motorismiä voi harrastaa muutenkin ja olisin varmaan itse valinnut samoin. Itse en voi rannalle mennä, Greenpeacen valaanpelastajat tulee aina vierittämään mut takaisin mereen (sarkastisen broidini sanoja lainatakseni).Se on vaan semmoinen immeinen jonka seura voittaa prioriteetit, joten rannalle sitä on suunnattava etutassut![]()
![]()
onhan ne hylkeetkin aina rantakunnossaI see your point perfectly, motorismiä voi harrastaa muutenkin ja olisin varmaan itse valinnut samoin. Itse en voi rannalle mennä, Greenpeacen valaanpelastajat tulee aina vierittämään mut takaisin mereen (sarkastisen broidini sanoja lainatakseni).Se on vaan semmoinen immeinen jonka seura voittaa prioriteetit, joten rannalle sitä on suunnattava etutassut![]()
![]()
/MarcusB