• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kimppakiva sunnuntaina 16.5. Inkooseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jolanda
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Marcus B.
Hienoa, että olet laittanut kuvasi esille.
Onhan näin rumalla kuva oltava, jos ei muuten niin ainakin pelotevaikutuksen aikaansaamiseksi. Ettei nyt ihan bradpitiksi tai georgeclooneyksi mun ylevien juttujen perusteella luultaisi, tulee vähemmän pettymyksiä sitten jos joku vahingossa tapaa mut siellä internetin ulkopuolisessa oikeassa maailmassa.
tounge.gif

/MarcusB

Hienoa että MarcusB ottaa kyytiin naisen hädässä. Itse pitää tosiaan saada ajokokemusta lisää ja kyytiskokemusta paljon että uskallan, vaikkakin olen mopolla jne kyyditelly.

Tällä hetkellä näyttäs että tuo saderintama menee hiuksenhienosti ohitse, mikä olis aika jees.
Säävarauksella mukana myös!

Pitäskö uskaltautua mukaan?  
smile_org.gif

Pelottaako ettet osaa ajaa hiljaa?
biggrin.gif

Mukaan vaan. Jokaisella reissulla on aina ollut ensikertalaisia.
Vain lahjattomat harjoittelevat, toisaalta harjoitus tekee mestarin, sano. Mukaan vaan! Näillä reissuilla ei huolta muusta kuin yksityisyydestä.

Mä en kyllä näemmä näillä näkymin pääse, tuli harvinainen henkilöitymä jota ei kyllä kehtaa jättää väliin, ehkä tule ehkä en. Jollei mua näy niin turvallista matkaa
062802moto_prv.gif

Mä en kyllä näemmä näillä näkymin pääse, tuli harvinainen henkilöitymä jota ei kyllä kehtaa jättää väliin
Tuo on niin harvinaisen oivallinen sanavalinta että on ihan pakko ihmetellä mistä mahtaa olla kyse (ei tarvi kertoa, mutta anna edes vihje). Itse tulen kyllä jos vaan herään ajoissa (kolme vekkaria viritetty), eli jos näette valkokypäräisen ison sedän valkoisella busalla niin sanokaa hei.

/MarcusB

Mä en kyllä näemmä näillä näkymin pääse, tuli harvinainen henkilöitymä jota ei kyllä kehtaa jättää väliin
Tuo on niin harvinaisen oivallinen sanavalinta että on ihan pakko ihmetellä mistä mahtaa olla kyse (ei tarvi kertoa, mutta anna edes vihje). Itse tulen kyllä jos vaan herään ajoissa (kolme vekkaria viritetty), eli jos näette valkokypäräisen ison sedän valkoisella busalla niin sanokaa hei.

/MarcusB
Se on vaan semmoinen immeinen jonka seura voittaa prioriteetit, joten rannalle sitä on suunnattava etutassut
062802moto_prv.gif
blush.gif

Se on vaan semmoinen immeinen jonka seura voittaa prioriteetit, joten rannalle sitä on suunnattava etutassut  
062802moto_prv.gif
blush.gif
I see your point perfectly, motorismiä voi harrastaa muutenkin ja olisin varmaan itse valinnut samoin. Itse en voi rannalle mennä, Greenpeacen valaanpelastajat tulee aina vierittämään mut takaisin mereen (sarkastisen broidini sanoja lainatakseni).

/MarcusB

062802moto_prv.gif
blush.gif
I see your point perfectly, motorismiä voi harrastaa muutenkin ja olisin varmaan itse valinnut samoin. Itse en voi rannalle mennä, Greenpeacen valaanpelastajat tulee aina vierittämään mut takaisin mereen (sarkastisen broidini sanoja lainatakseni).

/MarcusB
onhan ne hylkeetkin aina rantakunnossa
062802jumpie_prv.gif
no josko illemmalla vielä porukan saan kiinni sikäli mikäli päästetään liikkeelle enään.

Sopivasti näyttäs ennusteet parantuneen päivälle joten eiköhän tilanne oo sellanen että mukaan on lährettävä.
Jos ny pohjille menis pariks tunniks lojumaan tohon aamuaurinkoon ja sit miettis bemskiin päin siirtymistä, näköjään availevat luukkuja näin sunnuntaisin vasta 10.00. No, kai sitä vielä sinne jaksaa odottaa aamiaista.

Back