Vaikka on ikivanha kommentti, niin silti pakko puuttua..Soitappa toiseen numeroon Tapiolaan tai ainakin toiselle hlölle.
On tainnut olla luurin päässä joku joka ei todellakaan tiedä..?
Eikös tosta "huoraamisesta" ole puhuttu??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikka on ikivanha kommentti, niin silti pakko puuttua..Soitappa toiseen numeroon Tapiolaan tai ainakin toiselle hlölle.
On tainnut olla luurin päässä joku joka ei todellakaan tiedä..?
No eipä tämä mennytkään kuten piti.Minä sain kyllä kilvettömään ratapyörään Pohjolasta ns. crossi/enduro pyörän vakuutuksen.Mitenkäs tämän vuoden liikennevakuutukset kilvettömiin ratapyöriin porukka ottanut. Ja mistä yhtiöstä. Itse nyt käynyt Pohjolan, Turvan ja Tapiolan "tädit" jututtamassa. Näyttää nämä yhtiöt myöntävän vakuutuksen kilvellisen hinnoilla ja teho/paino vaikutti kaikissa... meinaa tulla kohtuu kalliiksi. Ei mene enää krossina ainakaan näissä. eli olisiko joku ketä omansa vakuuttanut TÄNÄ keväänä sopuhintaan jossain. vinkkejä.
Tais mennä riittävän sekavaksi...
Hinta oli noin 170€. En muista tarkkaan kun ei ole vakuutuskirja vielä tullut kotiin.
Minullakin vakuutustäti hieman ihmetteli aluksi mistä on kyse, mutta kyllä se tuntui lopulta perille menevän.
Tuntui auttavan kun itse sanoin että noita crossipyörien vakuutuksia on käytetty näissä ratapyörissäkin.
Tosin yksi melko huvittava kiemura tässä vielä oli:
Vakuutusmyyjä kertoi että he eivät konttorilla enää voi tehdä sitä vakuutushakemusta. Eli tiedot menee heidän jonnekkin pääkonttorille yms. missä se vakuutus tehdään.
Konttorilla täti otti siksi kopion mun muistilapusta jossa oli pyörän valmistusnumero ja myös kuva pyörästä.
No, sitten myöhemmin päivällä ko. vakuutusmyyjä soitti ja kysyi että onko pyöräni kiihdytyspyörä![]()
![]()
Olivat kuulemma pääkonttorilla siitä minun kuvasta päätelleet että kyseessä on kiihdytyspyöräja sellaisiin ei vakuutuksia myydä.![]()
Selitin että ei se kyllä kiihdytyspyörä ole, vaan Road Racing kilpapyörä. Tosin harraste käytössä.
Vakuutustäti totesi siihen että asia selvä.
Nyt sitten odotellaan sitä vakuutuskirjaa, että mitä siinä mahtaa lukea...
Edit: Niin siis toivottavasti se vakuutuskirja sieltä tulee. Pitääkin alkaa kyselemään sen perään piakkoin.
Lähivakuutuksen konttorilla todettiin että sellaista vakuutusta myydään vain heidän omille asiakkaille. Ja kun virkailija ei sitten edes yrittänyt tarjota vakuutuksiaan, niin marssin ulos ajatellen että jos ei uudet asiakkaat kelpaa, niin pitäkää vakuutuksenne.hmm.. ota vakuutus Lähivakuutuksesta![]()
Liikennevakuutuksesta korvataan vahinko, joka on aiheutunut ajoneuvon käyttämisestä liikenteeseen s.o. kaikki mahdolliset ulkopuoliset esine- ja henkilövahingot sekä kuljettajan henkilövahingot, poislukien ajoneuvon itsensä vauriot.Olen hämeestä, joten selittäkää hitaasti...
Mihin tätä kilvettömän vakuutusta käytetään? Kun ajoin kisaa ei kukaan koskaan puhunut edes moisesta mahdollisuudesta. Lisenssi tietenkin oli kunnossa, ja se kattaa myös harjoittelun.
Ymmärsin näistä teksteistä, että tällä vakuutuksella korvataan esim. katsojien vauriot? Ei kai se ole kuskin asia vaan radan pitää olla turvallinen? Kyllä, olen aivan ulalla, mutta enköhän kohta ole taas kartalla...
Kyllä mä just sain lähivakuutuksesta kilvettömään vakuutuksen, vaikkei muita vakuutuksia siellä olekaanLähivakuutuksen konttorilla todettiin että sellaista vakuutusta myydään vain heidän omille asiakkaille. Ja kun virkailija ei sitten edes yrittänyt tarjota vakuutuksiaan, niin marssin ulos ajatellen että jos ei uudet asiakkaat kelpaa, niin pitäkää vakuutuksenne.![]()
![]()
![]()
Niinpä.Kyllä mä just sain lähivakuutuksesta kilvettömään vakuutuksen, vaikkei muita vakuutuksia siellä olekaanLähivakuutuksen konttorilla todettiin että sellaista vakuutusta myydään vain heidän omille asiakkaille. Ja kun virkailija ei sitten edes yrittänyt tarjota vakuutuksiaan, niin marssin ulos ajatellen että jos ei uudet asiakkaat kelpaa, niin pitäkää vakuutuksenne.![]()
![]()
![]()
![]()
Onpa täydentävästi kerrottuna liikennevakuutuksen sisältö* Vakuutus korvaa omat henkilövahingot, ansiomenetykset jne. liikennevakuutusehtojen mukaisesti sekä vastapuolen henkilö- ja kalustevauriot syyllisyyden ollessa selvä aivan kuten missä tahansa liikenteessä. Jos ajaa alkoholin vaikutuksen alaisena tms. törkeällä huolimattomuudella aiheuttaa onnettomuuden, korvauksia voidaan laskea/evätä.
Ifissä on myös karvan vajaa 129e/v sekä 250cc että 80cc crossissa. Mulla on muita vakuutuksia tuolla, mutta ei tuosta perusliikennevakuutuksesta taida jotain maksutapaalennuksia enempää pudota.Otin Lähivakutuuksesta crossiin liikennevakuutuksen, vaikka muita vakuutuksia ko. yhtiössä mulla ei ole. 135 eur/vuosi. Turva tyrkytti samaa vakuutusta 800 eur hintaan.