Noo, jos orgin päivillä ajelee liivit päällä kouluttamassa, niin uskoisin että se tonnarikin pysyy hanskassa...En usko minäkään että ylitsepääsemätöntä ongelmaa tulee päätyy kumpaan tahansa vaihtoehtoon. Seiskapätkä vain lienee hiukan helpommin lähestyttävissä, varsinkin kun ratapäiviä on hiukan harvassa. Mutta kyllähän noita tonnareitakin moni isoa kovaa käskee. Tuo vanha rytkönen ei taida paperilla olla kovin paljoa tehokkaampi kuin iso kottarainen, tosin en ole ikinä v2 myllyä radalla ajanut joten siitä minä en taas mitään tiedä.![]()
Mun on paha verrata kusiaista tai 750:stä tonnariin koska kumpaakaan en ole radalla ajanut. En tiedä miten kankeita vanhemmat tonniset sitten ovat kun omaa bladea on väitetty yhtä ketteräksi kuin kuussatkua. Ainakin tällaiselle noviisille on vaan helpompaa että alarekisterissäkin tapahtuu jotain, esim. Ahvenistoa tulee kierrettyä pelkällä kakkosella eikä pyörä rankaise kiihdytyksissä niin pahasti vaikka väärä pykälä olisikin tullut jätettyä sisään. Mikäli olen oikein ymmärtänyt niin kuussatasissa on syytä olla tehoalueella mikäli haluaa oikein mitään tapahtuvaksi.
Kyllä tuota allekirjoittaneenkin mopoa saat käydä kokeilemassa vaikka botniaringillä jos tahdot. Kaadettu pyörä on kuitenkin ostopäätös...