Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ite oon kans kysellyt sitä.....ja ilmeisestikkin riippuu kytästä...et jupiseeko vai ei....mut kuuluhan se lain mukaan olla....Eli onko kuinka monella semmoista kilpitelinettä pyörässä, jossa ei ole valoa kilvelle? Jos on niin onko tullut mitään jupinaa virkavallan puolelta?
Kahdessa pyörässä ollut pimeä kilpi, eikä jupinaa oo tullu vaikka muuten onkin "rupateltu".Eli onko kuinka monella semmoista kilpitelinettä pyörässä, jossa ei ole valoa kilvelle? Jos on niin onko tullut mitään jupinaa virkavallan puolelta?
Joo, eiköhän se riipu paljo siitä onko Poikien sakkokiintiö päivälle jo täynnä tai ei..veikkaan että se on vähän tilanteesta kiinni eli pimeellä saattaa tulla helpommin asiasta maininta ku valosalla.. mutta tiä häntä
hyvä mäihä on käynytEntisessä mopossa ei ollut kilvelle erillistä valoa eikä ikinä polizeit valittanu... Kilpi kylläkin oli sen verran lähellä takavaloa, että se varmaan valaisi jonkin verran.
että kilpi tarvitsee myös takalevyn/telineen kun kuulemma saattaa taipua ilmavirrasta.![]()
Samoin mulla edellisen fillarin kanssa. Eivät tosin mitään aikaa laittaneet että mihin mennessä pitää asia korjata. Voi johtua siitäkin että ajokausi oli jo aika lopuillaan (lokakuuta 2005). Laittelin kilpivalon seuraavana keväänä.Itselleni mopomiliisi kirjoitti otteeseen, että heijastin ja kilvenvalo tulee laitaa mopoon 2 viikon kuluessa. Tämä siis toissa kesänä. Ei muuta kuin konttorille sanomaan että vanha rekisteriote meni pesukoneessa pilalle ja uusi tilalle.
Joo,kannatta ehdottomasti laittaa tukirauta taakse! Mulla oli kilpi villkkujen kanssa viime kesän alussa ilman mitään tukea ja alkoi murtumaan kiinnityksistään,kun pääsee lepattamaan "vapaasti".että kilpi tarvitsee myös takalevyn/telineen kun kuulemma saattaa taipua ilmavirrasta.
että oikein suomen nopeuksissa![]()
![]()
Tuonhan voi käsittää jopa niin, että virkavallan edustaja suorastaan yllyttää nopeusrajoituksen rikkomiseen!!Koska kilpi oli pikkaisen rullalla poliisi-setä mainitsi että kilpi tarvitsee myös takalevyn/telineen kun kuulemma saattaa taipua ilmavirrasta. Samalla vaivalla tuli sit tehtyä ihan oma kilpiteline 3mm rosterista
.![]()
Taitaa tosin oman mopottimen tehot loppua kesken ennen ku kilpi taipuu ilmavirrasta![]()