Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinhän sitä luulisNo, mun pyörä ei kulje kuin 150kmh (joku paperi väittää että 160?, mutta en usko) ja kaikki yli 120 on tuskaa muutenkin, joten tuossa on vinha perä![]()
Olen mä kerran suljetulla lentokenttäalueella 3 ambulanssin, pelastushenkilöstön ja 4 poliisipartion valvonnassa polkenut sitä niin kovaa kuin jaksoin, mutta ei gps väpättänyt paljon mainittuja lukemia ylemmäs...Niinhän sitä luulisNo, mun pyörä ei kulje kuin 150kmh (joku paperi väittää että 160?, mutta en usko) ja kaikki yli 120 on tuskaa muutenkin, joten tuossa on vinha perä![]()
![]()
Vahvasti veikkaan ettei kukaan alle kilogramman painoisella pyörällä sakkoja saa. Eikai niillä pysty edes ajamaan! Leluja (kirjaimellisesti)
Joo no eikös se oo yleensä se ranteen kääntäjä se syyllinen asiaan? No mut eipä tuolla kusiaisella ees 120 kovempaa hiuo edes ajaa, kilosesta ei ole kokemustaEivät pyörät mitään sakkoja saa.Ainoastaan kuljettajat.
eikös aika monta ducatiakin ole alle kilosta, eikös nekin kulje ihan mukavasti..?Vahvasti veikkaan ettei kukaan alle kilogramman painoisella pyörällä sakkoja saa. Eikai niillä pysty edes ajamaan! Leluja (kirjaimellisesti)
Niinpä se taitaa olla.Väännöllähän ne ponnahtaa ja kun ei keulakaan nouse kuin hieman niin silloin...oma veikkaus on että kärkisijaa pitää noi isot sport touring pyörät. noilla kilosilla ajellaan yleensä pikkuteillä missä ei ole niin paljon valvontaa.![]()