• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

kilometrit vähissä tänä suvena !?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TROIJAS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Suzu-ukko sanoi:
Noin 21000km tullu mutta vielä kerkee päristelemään ja lomakin vasta ens maanantaina alkaa :thumbup:

oho, sähän saat käyttää pyörää määräaikaishuollossa about kerran kuussa :D

Ite oon ajellu vaan jotain 3500km vaikka joka päivä ajankin sato tai paistoi. Työmatka on tosin vaan noin 3km joten se ehkä selittää vähät kilometrit. Pisin reissu oli juhannuksena n. 600km (josta puolet kaatosateessa). Enempää ei oo tullut reissattua kun ei oo lomaa :itkupilli:

1700km. Hohto lajista on poissa ja ei kiinnosta vaikka kelit suosisi jnejne. Heitin pyyhkeen kehään ja näillänäkymin pyörä vaihtaa omistajaa loppuviikosta. Talvikin on tulossa, joten jos vaikka opettelisi kutomaan sukkia niin selviää taas hengissä ensikesään.

Mulla ei ole tarvetta tilittää ajamisiani kellekään. Olen joka tapauksessa kovempi biker kuin kukaan muu täällä.

Tällä kaudella noin 4000 km. Työt häiritsivät alkukaudesta ja koko ensimmäisen lomaviikon tuli vettä. Torstaina viikoksi pohjoiseen... autolla. Että taitaa ne kilometrit jäädä alle 10 000:n tänä kesänä. Noh, jos syksy on yhtä leuto, kuin viime vuonna, niin pitkälle syksyyn saa ajaa.

Jatkuva sade on vaikuttanut tämän kesän kilometreihini. Itse tykkään enimmäkseen ajella mutkapätkää. Sateen liukastamalla asvaltilla, en oikein siitä osaa nauttia. Isoilla teillä ajaessa ei sade niinkään häiritse. Kunnon renkaat alla, ja varusteet kelin mukaan.

Vajaa kymppitonni on tällä kaudella tullut mittariin. Taitaa olla vähän vähemmän, kuin aiempina vuosina. Ajaminen on myös muuttunut vähän luonnettaan. Työmatka- ym. vastaavia hyötyajoja en ole enään ajanut ollenkaan. Välipäivien määrä ajokertojen välillä on lisääntynyt, mutta päiväkohtaiset matkat sen sijaan pidentyneet. Eli vähän vähemmän kilometrejä, mutta enemmän ilometrejä.

Vajaa tonni tullu ajettua tänä vuonna, noin puolet pakolla kun ei vaan jaksa kadulla ajaminen innostaa. Tähän tahtiin kun mennään niin vakuutukset on about euron per kilsa tälle kaudelle. :D

Vähissä on ajot ollut, kevät mentiin XX:llä siihen n.1500km ja kaksviikkoa ennen juhannusta hommattiin Busa ja siihen tullut n.3000km..

Ajokelit ollu melko surkiat, lämpötilojen puolesta olis hyvä :cruising: mutta kun aina sataa... :hanuria:

No kesäloma vasta edessäpäin jos silloin kerkeis.. :orgmp:

compinho sanoi:
Vajaa tonni tullu ajettua tänä vuonna, noin puolet pakolla kun ei vaan jaksa kadulla ajaminen innostaa. Tähän tahtiin kun mennään niin vakuutukset on about euron per kilsa tälle kaudelle. :D

Vähän samaan malliin täälläkin. Mä ja mun mopot taitaa olla sokerista, kun ei kilometrejä tunnu kertyvän.
Pitäiskö vaihtaa mopoja toisen tyyppiseen vai millä muutosta aikaiseksi ?

Onhan tässä ollut kaikenlaista puuhastelua, mutta kelit on taas olleet sellaiset, että pyörä on seissyt kohta kaksi viikkoa paikallaan. Huhtikuussa Seepra ajoon ja parisen tuhatta kertynyt mittariin. Suorastaan masentaa.

~700 km menty eli samaa luokkaa kuin viime kesänäkin, kun ei jaksa innostaa niin minkäs sille voi.
Tulee tosiaan kilometrille hintaa vakuutusmaksujen muodossa.

Harmillisen vähiin on kilometrit jääneet tänä kesänä. Onneksi kesää on vielä jäljellä, kovaa ajoa aina kun ehtii, kelistä viis :orgmp2:

Eipä jaksa edes ajatella, että paljonko niitä kilometrejä kertyy. Yksi lysti. Kertyy sen verran kuin huvittaa / ehtii ajaa.

Satasen kun vielä jossain vaiheessa ajan niin on 9000 km täynnä. Työt haittaa harrastusta ihan liikaa, ajaishan sitä jos olis aikaa...

Kyllähän sitä 10 tkm on tullut jo mittariin eli menee viime vuoden ohitse kun työmatkaa tuli huomattavasti lisää.
Kausikin alkoi 11.3 joten onhan tuossa ollut aikaakin ajella.

10tkm tullut jo mittariin.. olisi tullut jopa 2x enemmän ellei sataisi joka saatnan päivä.. olisi ihan kiva asua suomessa, jos täällä olisi tosiaan se neljä vuoden aikaa.
Tuntuu vähän, että kevät jatkuu suoraan syksyyn.. mitä stnan kesää tämä muka on, kun sataa joka perkeleen päivä.. Että sitä joskus cituttaa asua suomessa..
Onneksi loma on vasta elokuussa.. elättelen toiveita, että saisin lomaksi edes viikon-parin hellekuurin.
kyllä sitä sateessakin jopa ajaisi, jos olisi edes lämmin.. koko keleen kesä on ollut kylmä ja sateinen..

Pahoittelen manausta.. tuttaa vaan niin keleesti..:rant:

harald73 sanoi:
Mulla ei ole tarvetta tilittää ajamisiani kellekään. Olen joka tapauksessa kovempi biker kuin kukaan muu täällä.

Tilitit sitte kuitenki jotain mut ei se mitään, mulla 9000 kilsaa ja kausi ei vielä kunnolla puolivälissäkään.

Back