Olin samaa mieltä, kunnes näin tämän.Mä en myöskään näe mitä ideaa on laittaa nakuun muovia ja poistaa kyykystä muovit.
Nakusta pitäs tehdä "killeri" tai tosi fighteri.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olin samaa mieltä, kunnes näin tämän.Mä en myöskään näe mitä ideaa on laittaa nakuun muovia ja poistaa kyykystä muovit.
Nakusta pitäs tehdä "killeri" tai tosi fighteri.
Voikohan tuota paremmin sanoa?!? Sitten vielä tosta nakusta XX.stä, makee on mun mielestä. Pyörä paranee kun siitä karsitaan muovit pois, tämä siitäkin huolimatta että omaani Bellybanin lisäsin... Mut sen saa pois kun kyllästyy...Näin on!Se on tuo rakentelu vähän semmonen alue johon ei muilla ku pyörän omistajalla ole mitään nokan koputtamista.![]()
Ja oikeassa on myös R2-D2. Kyllä arvostella voi. Ja välillä pitääkin.
Mua on välillä (tässäkin foorumissa) vituttanut, suoraan sanoen, kun oon väsännyt pyörääni...no mitä mihinkin ja milloinkin, niin tulee joku neropatti kyselemään: "Mitä JÄRKEÄ tossa on kun oot sen noin tehny??" Pitääkö kaikessa aina olla jotain järkeä?!
Niin pitääkin.Pyörästä pitääkin tehdä omistajansa näköinen.![]()
Suoraan sieltä "ohjauskolmioista" vaan, eli löysäsin niitä tukevia kuusiokoloruuveja jotka puristaa etuputkia...Olikos niitä nyt 2kpl yläkolmiolla ja 2 kpl alakolmiolla per putki... Pikkuhiljaa löysemmälle, kunnes putket liikkuu ylös/alas hienosti justiinsa sinne minne haluat.Ja ymmärtäisin, mistä ruuveista sä oikein laskit etupäätä, niin laskisin sentin.
No vot, johan tyhmempikin ymmärsi.Suoraan sieltä "ohjauskolmioista" vaan, eli löysäsin niitä tukevia kuusiokoloruuveja jotka puristaa etuputkia...Olikos niitä nyt 2kpl yläkolmiolla ja 2 kpl alakolmiolla per putki... Pikkuhiljaa löysemmälle, kunnes putket liikkuu ylös/alas hienosti justiinsa sinne minne haluat.Ja ymmärtäisin, mistä ruuveista sä oikein laskit etupäätä, niin laskisin sentin.
Joo, himoitsen niitä tuplia mut järki sanoo että ihan normaali Devil Trophy. Sais sitten pitemmille matkoille naikkosen kanssa sivulaukutkin taakse nääs...(kunhan ne hankin) Tommosilla ylös vedettävillä tuplilla ei liene laukkujen laittoon mitään asiaa enää.No vot, johan tyhmempikin ymmärsi.Suoraan sieltä "ohjauskolmioista" vaan, eli löysäsin niitä tukevia kuusiokoloruuveja jotka puristaa etuputkia...Olikos niitä nyt 2kpl yläkolmiolla ja 2 kpl alakolmiolla per putki... Pikkuhiljaa löysemmälle, kunnes putket liikkuu ylös/alas hienosti justiinsa sinne minne haluat.Ja ymmärtäisin, mistä ruuveista sä oikein laskit etupäätä, niin laskisin sentin.![]()
Akrapovicista lähtee sellainen hieman matalampi mörinä, ei mitään järkyttävää. Kyllä noi Devilin tuplat on todella hienot, äänistä ei mulla ole tietoa. Varmaan parhaat katu-uskottavuuden kannalta.
Oon kanssa suunnitellu matalamman tangon hankkimista pyörään ja todennäkösesti sen kevääks laitankin. Naurattaa vaan itteään koska vaihdoin 11Zetorista tähän nykyiseen, osittain syystä, että ajoasento häiritsi mua...Nyt olen menossa samaan suuntaan nykyisen mopon ajoasennon suhteen. Samoin yks osasyy oli, että en kokenut tarvitsevani ZZR:n huimaa tehoa. Ja nyt sitä yritetään houkutella nykyisestä enemmän...Minäkin haaveilen matalammasta ohjaustangosta sekä siitä saamarin sliparista jota en vieläkään oo voinu hankkia. Minkälaiset mölinät tuosta lähtee ihan pelkällä sliparilla? Devilin hankin sit kun hankin ja alan niissäkin kallistua tuon Trophyn puoleen...![]()