• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kilofazu puhdetöitä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja (poistettu tili)
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Se on tuo rakentelu vähän semmonen alue johon ei muilla ku pyörän omistajalla ole mitään nokan koputtamista.
cool.gif
Näin on!

Ja oikeassa on myös R2-D2. Kyllä arvostella voi. Ja välillä pitääkin.

Mua on välillä (tässäkin foorumissa) vituttanut, suoraan sanoen, kun oon väsännyt pyörääni...no mitä mihinkin ja milloinkin, niin tulee joku neropatti kyselemään: "Mitä JÄRKEÄ tossa on kun oot sen noin tehny??" Pitääkö kaikessa aina olla jotain järkeä?!
Voikohan tuota paremmin sanoa?!? Sitten vielä tosta nakusta XX.stä, makee on mun mielestä. Pyörä paranee kun siitä karsitaan muovit pois, tämä siitäkin huolimatta että omaani Bellybanin lisäsin... Mut sen saa pois kun kyllästyy...
wink.gif
Pyörästä pitääkin tehdä omistajansa näköinen.
bowdown.gif

Pyörästä pitääkin tehdä omistajansa näköinen.
bowdown.gif
Niin pitääkin.
Tuplakupla on, Slipari on.
Kun vain saisin ne oikean mittaiset koiranluut, jotta perä nousis pari senttii. Ja ymmärtäisin, mistä ruuveista sä oikein laskit etupäätä, niin laskisin sentin.

Ja se rotisko, jossa rekisterikilpi on kiinni, on alkanu ärstyttää. Mitäs sille tehdään, vaihdetaan undertray ja minivilkut, kun -v- aikoinaan vai mitä?

Ja tupakinsytytin kännykälle, ja radiopuhelimelle ja ties vaikka hankkis GPS:n.

Ja syylarille Fazer -suojus olisi kiva. Ja voisihan ohjaustankoakin laskea parilla sentillä, ellei sitte vaihtaa kokonaan.

Ei noissa mitään järkeä ole, mutta väliäkö hällä, pääasia että minusta niitä tarvitaan.

Ja ymmärtäisin, mistä ruuveista sä oikein laskit etupäätä, niin laskisin sentin.
Suoraan sieltä "ohjauskolmioista" vaan, eli löysäsin niitä tukevia kuusiokoloruuveja jotka puristaa etuputkia...Olikos niitä nyt 2kpl yläkolmiolla ja 2 kpl alakolmiolla per putki... Pikkuhiljaa löysemmälle, kunnes putket liikkuu ylös/alas hienosti justiinsa sinne minne haluat.

Minäkin haaveilen matalammasta ohjaustangosta sekä siitä saamarin sliparista jota en vieläkään oo voinu hankkia. Minkälaiset mölinät tuosta lähtee ihan pelkällä sliparilla? Devilin hankin sit kun hankin ja alan niissäkin kallistua tuon Trophyn puoleen...
wink.gif

Ja ymmärtäisin, mistä ruuveista sä oikein laskit etupäätä, niin laskisin sentin.
Suoraan sieltä "ohjauskolmioista" vaan, eli löysäsin niitä tukevia kuusiokoloruuveja jotka puristaa etuputkia...Olikos niitä nyt 2kpl yläkolmiolla ja 2 kpl alakolmiolla per putki... Pikkuhiljaa löysemmälle, kunnes putket liikkuu ylös/alas hienosti justiinsa sinne minne haluat.
No vot, johan tyhmempikin ymmärsi.
smile_org.gif

Akrapovicista lähtee sellainen hieman matalampi mörinä, ei mitään järkyttävää. Kyllä noi Devilin tuplat on todella hienot, äänistä ei mulla ole tietoa. Varmaan parhaat katu-uskottavuuden kannalta.

No vot, johan tyhmempikin ymmärsi.
smile_org.gif

Akrapovicista lähtee sellainen hieman matalampi mörinä, ei mitään järkyttävää. Kyllä noi Devilin tuplat on todella hienot, äänistä ei mulla ole tietoa. Varmaan parhaat katu-uskottavuuden kannalta.
Joo, himoitsen niitä tuplia mut järki sanoo että ihan normaali Devil Trophy. Sais sitten pitemmille matkoille naikkosen kanssa sivulaukutkin taakse nääs...(kunhan ne hankin) Tommosilla ylös vedettävillä tuplilla ei liene laukkujen laittoon mitään asiaa enää.
cool.gif
Kattotaas nyt kumpa voittaa, järki vaiko järki...
biggrin.gif

Tsaatana ku tekis mieli melkeen ottaa pankkilaina tähän modaushommaan, liian hitaasti saa kaiken haluamansa.
biggrin.gif
Vielä sitten olis se Ermaxin undertray, hiilikuitu huggeri, minivilkut ja kenties vielä hiilari etulokasuoja... Sitte ku noista pääsee niin kokoputkistoa ja ties mitä hilavitkutinta... Eipähän tartte myydä pärrää heti pois ku ei valmistukkaan vielä vuosiin.
cool.gif

Niin joo ja "piparkakkujarrulevyt" vielä tohon listaan...Huhhuh...
confused_orig.gif

Minäkin haaveilen matalammasta ohjaustangosta sekä siitä saamarin sliparista jota en vieläkään oo voinu hankkia. Minkälaiset mölinät tuosta lähtee ihan pelkällä sliparilla? Devilin hankin sit kun hankin ja alan niissäkin kallistua tuon Trophyn puoleen...  
wink.gif
Oon kanssa suunnitellu matalamman tangon hankkimista pyörään ja todennäkösesti sen kevääks laitankin. Naurattaa vaan itteään koska vaihdoin 11Zetorista tähän nykyiseen, osittain syystä, että ajoasento häiritsi mua...Nyt olen menossa samaan suuntaan nykyisen mopon ajoasennon suhteen. Samoin yks osasyy oli, että en kokenut tarvitsevani ZZR:n huimaa tehoa. Ja nyt sitä yritetään houkutella nykyisestä enemmän...
tounge.gif
biggrin.gif
withstupid.gif

Mulla on Devil Trophy carbon ZRX:ssä ja oon siihen tyytyväinen. Tuo irrotettava "db-killer" tuo paikallaan ollessaan äänet alkuperäiselle tasolle, mutta matalampana mörinänä. Ilman sitä äänet ovat sitten todella maukkaat ja kierroksilla melekosen kovat...
062802jumpie_prv.gif
Killer oli niitattu putken päähän joten se oli helppo irrottaa ja jos haluan sen paikoilleen ruuvaan sen siihen peltiruuvilla. Ainoo miinus siitä, että putki on aika pitkä, mutta siihen kyllä tottuu. Ehkä sopii paremmin Fasuun.

Back