• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kilofazeri romuna

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iso M
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hyvä flaksi sulla, ois voinu käydä huonostikin. Muovia ja alumiinia saa kaupasta, nopeesti vaan uuden rätkän selkään ni ei jää pahempia traumoja.

Otan osaa (mullakin kolisi mäkelänkadulla), seuraa viestiketjua paku tuli kylkeen että kolisi. Pistipä silmään tuokin juttu että sulle kirjoitettiin se sakko mutta silloin kun minun kylkeen tuli auto niin poliisi silitteli vain autoilijan päätä ja varmaan mietiskeli varmaan että etkö edes pahemmin kolauttanut pyörämiestä ja antoi sille kirjallisen huomautuksen. Mahtavaa tennistä.
Aika erikoista, mulle lyötiin suoraan 10 päiväsakkoa ja poliisi vielä kysyi autokuskilta, että tyytyykö se tähän mun tuomioon vai haluaako se lähteä käräjille. Ei halunnut.

Se kuski oli tosi asiallinen ja ymmärsi, että vahinkoja voi sattua. Ei se Audinsa perään itkenyt, oli lähinnä huolissaan mun voinnista.

Back