Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ooooo....
Sama täällä!Ei voi kun aaltoja heittää.![]()
Ihanko säätämällä saatiin siihen käppyrään tuo jyrkkä monttuNo niin, nyt on pyörä penkitetty
säätöjen jälkeen tehoja irtosi
159,5 hp ja vääntöä 105,5 Nm.![]()
Kyllä, säätämällä...Ihanko säätämällä saatiin siihen käppyrään tuo jyrkkä monttuNo niin, nyt on pyörä penkitetty
![]()
Näinhän se on...Ei noita tuloksia voi mitenkään vertailla keskenään kun on eri paikassa eri vehkeillä penkitetty. STP sux! Tosin kyllähän noista parempi mieli jää omistajalle![]()
aika paljon alempaa vääntää k5:nen ku 04:nen, mulla yli 100nm jo 5000rpm--> ja 04:nen "vasta" n.8000rpm--> ja 04:sessa laskee aika nopeesti. Ja muutenki mulla taitaa olla aika hyvä yksilö, ku noin tasaset käyrät![]()
Samaa ihmettelin itsekin. Noiden käyrien mukaan vakiossa oli paljon paremmat käyrät lukuunottamatta tuota alakierrosten kuoppaa, jolla nyt esim. rata-ajossa ei ole merkitystä. Miten on Kenu, tuntuuko nuo keskikierroskuopat ajossa? Entä poistitko servoventtiilin putkesta?Kyllä, säätämällä...Ihanko säätämällä saatiin siihen käppyrään tuo jyrkkä monttuNo niin, nyt on pyörä penkitetty
![]()
![]()
![]()
Servoventtiiliä ei poistettu. Ne keskikierroskuopat kyllä tuntuu hieman ajossa, tosin ei mitenkään häiritsevästi ainakaan kadulla. Radalla vois olla toisinSamaa ihmettelin itsekin. Noiden käyrien mukaan vakiossa oli paljon paremmat käyrät lukuunottamatta tuota alakierrosten kuoppaa, jolla nyt esim. rata-ajossa ei ole merkitystä. Miten on Kenu, tuntuuko nuo keskikierroskuopat ajossa? Entä poistitko servoventtiilin putkesta?Kyllä, säätämällä...Ihanko säätämällä saatiin siihen käppyrään tuo jyrkkä monttuNo niin, nyt on pyörä penkitetty
![]()
![]()
![]()
Itselläni on täysin vakio K3 piikin pienemmällä rattaalla ja eilen olin ensimmäistä kertaa radalla tällä pyörällä ja tehontuotto tuntui mukavan tasaiselta ja aikaisin avaaminen oli helppoa koska tiesi mitä tapahtuu. Noilla kuopilla voi tulla yllätyksiä.
Kyl se välillä voi paukahtaa ihan kunnolla.Onkohan normaalia, kun vedätyksen jälkeen löysää, niin hieman polttaa putkessa, eli poksauttaa kerran. Pyörä on kilonen 04 kikseri ja yoshin bolt on ja pc. Pyörä säädetty ja penkitetty taannoin. Siis kuuluuko toi kuvaan vai onko säädöt pielessä?![]()
![]()
Johan on ollu hyvä penkki kun tollaset lukemat oli tullu K3:staomasta k3:sta oli edellinen omistaja ottanut devilin sliparilla, k&n:llä ja oman ruiskun säädöllä 164 ja risat takikselle.. Nyt paikallaan on kaunis, mutta paska micronin highpipe ja muuten sama satsi, että saas nähä mitä tuleman pitää jahka saan penkkiin...
Mun k3:sta irtosi Devilin Highpipella, PC3Usb:llä ja ilmanputsarilla Bikeworldin penkissä ~165hv takikselta,jotenomasta k3:sta oli edellinen omistaja ottanut devilin sliparilla, k&n:llä ja oman ruiskun säädöllä 164 ja risat takikselle.. Nyt paikallaan on kaunis, mutta paska micronin highpipe ja muuten sama satsi, että saas nähä mitä tuleman pitää jahka saan penkkiin...
Hyvät on nuokin lukemat.. Viaberissa K3:sta irtoaa yleensä n. 150-153hp noilla modauksilla.Mun k3:sta irtosi Devilin Highpipella, PC3Usb:llä ja ilmanputsarilla Bikeworldin penkissä ~165hv takikselta,jotenomasta k3:sta oli edellinen omistaja ottanut devilin sliparilla, k&n:llä ja oman ruiskun säädöllä 164 ja risat takikselle.. Nyt paikallaan on kaunis, mutta paska micronin highpipe ja muuten sama satsi, että saas nähä mitä tuleman pitää jahka saan penkkiin...
eikai se kauas tosta mene.