Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja mua vituttaa, ettei ostettu siltä samalta tyypiltä niitä sirpalekranaattejaNyt ottaa pannuun miksen ostanut veli Igorilta sitä hiivatin putkipamppua.....olisin meinaan voinut tirvasta sillä itseäni jotta loppus pahaolo![]()
![]()
Hey! Missä kuvat?!Ja mua vituttaa, ettei ostettu siltä samalta tyypiltä niitä sirpalekranaattejaNyt ottaa pannuun miksen ostanut veli Igorilta sitä hiivatin putkipamppua.....olisin meinaan voinut tirvasta sillä itseäni jotta loppus pahaolo![]()
![]()
![]()
toinen menossaMonenkohan päivän krapula tällä kertaa???![]()
Onnistuisko tämä?
vittu, mä en nyt saa tätä linkkiä auki... tana. Later
Ja mua vituttaa, ettei ostettu siltä samalta tyypiltä niitä sirpalekranaattejaNyt ottaa pannuun miksen ostanut veli Igorilta sitä hiivatin putkipamppua.....olisin meinaan voinut tirvasta sillä itseäni jotta loppus pahaolo![]()
![]()
![]()
Ei toimi. pyytää kirjautumista.Onnistuisko tämä?
Kuvat
sieltä omat yhteisöt ja omat web-asiakirjat.... toimi![]()
MSN:n kanssa en osaa auttaa, mutta mitä jos laittaisit ne kuvat Orgin galleriaan?Joo, ei toimi, kuin omalta koneelta... mikä on, kun taidot eivät riitä. Niin se laulukin menee. SIIS AAAAAAAPUUUUUUUUVAAAAA!![]()
Niin tai sitä pippuri sumutetta, kun silmät on muutenkin kun sian pillutJa mua vituttaa, ettei ostettu siltä samalta tyypiltä niitä sirpalekranaattejaNyt ottaa pannuun miksen ostanut veli Igorilta sitä hiivatin putkipamppua.....olisin meinaan voinut tirvasta sillä itseäni jotta loppus pahaolo![]()
![]()
Niimpä !![]()
tana, ja mulle ette koko ennustajaeukosta puhuneet... kuulin vasta jälkeenpäin.Haa, maanantai olikin vapaapäivä ja vielä ilman kankkusta!!! Onneksi jäi karaokereissut väliin![]()
Oli oikeasti sikakivaa, ylitti odotukset. Toivottavasti pahimmalla bilettäjäjengillä on kankkunen keskiviikkoon mennessä ohi...
Kiitokset omasta ja Airamin puolesta kaikille! Ei haittaa vaikka tuli maksettua kaksinkertainen buffettimaksu eikä edes Airamin mystinen katoaminen bussista, kun päästiin kerrankin tutustumaan oikeaan kultturiiin, Kompressoriin ja Maikrahviin. Ennustajaeukosta näen painajaisia varmaan seuraavan vuoden...
Ei sulle uskaltanu, ties mitä oisit sille tehnytana, ja mulle ette koko ennustajaeukosta puhuneet... kuulin vasta jälkeenpäin.
tana, ja mulle ette koko ennustajaeukosta puhuneet... kuulin vasta jälkeenpäin.Haa, maanantai olikin vapaapäivä ja vielä ilman kankkusta!!! Onneksi jäi karaokereissut väliin![]()
Oli oikeasti sikakivaa, ylitti odotukset. Toivottavasti pahimmalla bilettäjäjengillä on kankkunen keskiviikkoon mennessä ohi...
Kiitokset omasta ja Airamin puolesta kaikille! Ei haittaa vaikka tuli maksettua kaksinkertainen buffettimaksu eikä edes Airamin mystinen katoaminen bussista, kun päästiin kerrankin tutustumaan oikeaan kultturiiin, Kompressoriin ja Maikrahviin. Ennustajaeukosta näen painajaisia varmaan seuraavan vuoden...
..se on työn alla...tana, ja mulle ette koko ennustajaeukosta puhuneet... kuulin vasta jälkeenpäin.Haa, maanantai olikin vapaapäivä ja vielä ilman kankkusta!!! Onneksi jäi karaokereissut väliin![]()
Kiitokset omasta ja Airamin puolesta kaikille! Ei haittaa vaikka tuli maksettua kaksinkertainen buffettimaksu eikä edes Airamin mystinen katoaminen bussista, kun päästiin kerrankin tutustumaan oikeaan kultturiiin, Kompressoriin ja Maikrahviin. Ennustajaeukosta näen painajaisia varmaan seuraavan vuoden...oliskohan muisti katkennu ennusteen kohdalta
kuis porvoon hurjat muuten on toipunu matkasta![]()
![]()
sitten kun saa noi saunalaskut yms. hoidettua ja sovittua, niin ei tule niin pahasti takkiin, oli meinaan sellanen huonelasku... Sauna 1500 kurnuu, saunaoluet 1200... Joliet, ne GT:t olikin siellä samassa laskussa, 72 kurnuu/tsibale... Mutta, eiku uudestaan.![]()
![]()