Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kannata turhaan purkaa niitä.Jep. Hauskaa oli ja oottakaas, kun minä saan kuvat purettua![]()
Mä just katsoin nuo kuvat itseEi kannata turhaan purkaa niitä.Jep. Hauskaa oli ja oottakaas, kun minä saan kuvat purettua![]()
![]()
Oletko varma että me halutaan nekin vielä nähdäNo laita nyt ne äkkiä tännekkin!!!
No joo... ja voihan ne aina jättää itse kattomatta. Se mitä ei tiedä, se ei voi hävettää...Ei ne enää paljon pahempia voi olla![]()
![]()
Petri... sulla kävi tuuriEi kannata turhaan purkaa niitä.Jep. Hauskaa oli ja oottakaas, kun minä saan kuvat purettua![]()
![]()
Kyllä nämä voivat olla vielä pahempia ja varmasti voi hävettääNo joo... ja voihan ne aina jättää itse kattomatta. Se mitä ei tiedä, se ei voi hävettää...Ei ne enää paljon pahempia voi olla![]()
![]()
Uteliaisuuttani kysyn mihin sitä tarvitsit.ei pajoo tarttenu vibraa käyttää...![]()
*ei halua tietää*Uteliaisuuttani kysyn mihin sitä tarvitsit.ei pajoo tarttenu vibraa käyttää...![]()
![]()
![]()