Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulossa ihan kohta, puran juuri kamerasta kuvia...Kuvia.
Näin siinä taisi käydä...Joo'oh, kotiin on palattu - rahat meni ja terveyskin kai, mutta helvetin kivaa oli taas kerran!
Kiitokset kaikille järjestäjille ja matkakumppaneilla!
Ainiin, huhujen mukaan myös "Neitsyen unelma" oli ikimuistoinen![]()
En ehkä olis halunnut näitä nähdä...Muutama kuva : www.kuvat.net -> Reissukuvia -> ORG! Goes Tallinn Vol.4
Saat sen kuullostamaan siltä, että sulla olis ollu jotain tekemistä asian kanssaJepsMun fiilis oli koko matkan ajan 10-. Ja koska mä oon perfektionisti, niin se on todella paljon![]()
![]()
Kiitokset koko remmille sekä seurasta, että kestämisestä![]()
Ja se neitsyen unelma oli kyllä aika äklöö... mut kyllähän sitä nuoleskeli![]()
Ai minkä asian? Matkan fiiliksen tekemisessä mulla oli kyllä osani ja neitsyen unelma oli se äklö jälkiruoka mitä syötiin raflassa... et älä nyt kuvittele mitään ylimääräsiäSaat sen kuullostamaan siltä, että sulla olis ollu jotain tekemistä asian kanssaJepsMun fiilis oli koko matkan ajan 10-. Ja koska mä oon perfektionisti, niin se on todella paljon![]()
![]()
Kiitokset koko remmille sekä seurasta, että kestämisestä![]()
Ja se neitsyen unelma oli kyllä aika äklöö... mut kyllähän sitä nuoleskeli![]()
![]()
Ja mun kruunu jäi sulle...![]()
Ei meitä mun mielestä tarvinnu hävetä..Petrin sanoja lainaten, kiitos ja anteeks... taas meitä sai hävetä...
Vähän muuten meinas pelottaa ajaa töihin, mutta hengissä, näemmä. Nuo kuvat olis kyl saanu jäädä kattomatta![]()
juu, iltaysiin astiKiitoksia minunkin puolesta kaikille!![]()
Oli todella kivaa ja voin vain kuvitetta mikä olo on niillä ihmisillä, jotka törpötteli vielä eilenkin![]()
Itse en juonut enää eilen mitään ja silti olo on OLO.
Mutta kyllä se taas tästä...