Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa-a... Mun mielestä kun ei ole mitään syytä.. Juurikin tuon sananvapauden takia ja muutenkin, kai sitä nyt oikeasti tapahtuneista asioista saa kertoa kokemuksia?Tylyttäjä, oletko tietoinen mitkä ovat perusteet? Kunnianloukkaus yritys Cycle Worldia vai mahdollisesti jotain yksityishenkilöä kohtaan?
Tuskinpa sua tullaan syyttämään yhtään mistään. Kuulustelu ja syyte ovat kaksi eri asiaa. Poliisi ei tee päätöstä syytteen nostamisesta vaan sen tekee syyttäjä poliisin tutkintamateriaalin pohjalta. Näillä todisteilla voi olla aika hiljaista sen syytteen kanssa.Sittenhän se nähdään, kun olen käynyt kuuntelemassa mistä mua syytetään.
Nimimerkki Tylyttäjä ei ole haukkunut Cycle World Oy:tä....
Yksityishenkilönä minulla on oikeus mielipiteisiin ihan samalla tavalla kuin kenellä muulla tahansa.
Lähetti: Syys. 21 2005,14:06
...No, eihän sillä CW:llä hyvin mene. Velkaa on monelle osapuolelle ihan mukavasti. Velkojat ovat hakeneet heiltä esim. vaihtopyöriä pois velkojen takia...
Lähetti: Syys. 21 2005,17:44
...Lähdettä ei paljastetaMutta sanotaan niin, että faktoja nuo ovat. Erääseen toiseen mp-liikkeeseen tuotiin Cycle-Worldin vaihtopyöriä myyntiin. Kaveri vielä osti yhden näistä pyöristä, ja Cycle-Worldissä piti olla vielä osa kamoista. Yllättäen niitä ei enää löytynyt...![]()
Mielestäni Tylyttäjän ei tavitse olla huolissaan, olen aika varma ettei poliisia kiinnosta viedä asiaa syyttäjälle asti.Minä joudun kuulusteluun![]()
Haluaisinkin siis kysyä, olenko mielestänne aiheuttanut muutamalla kommentillani CW:stä haittaa heille? Sehän ilmeisesti tulee olemaan kuulustelun pointti, joten mielipiteenne voi oikeasti vaikuttaakin.
Minun oli aika vaikea ymmärtää, kun minuun otettiin yhteyttä, että joudun kuulusteluun muutaman todellisuuteen perustuvan kommentin takia.
sanoi:CW:n edustaja ilmeisesti yrittää jollain lailla saada nimimerkki: Tylyttäjää vastuuseen jonkun toisen yrityksen edustajana, jolloin Tylyttäjän firma muka yrittäisi hyötyä mustamaalaamalla CW:tä netissä. En todellakaan usko sitä. Miksi ihmeessä myös todella moni muu kuin Tylyttäjä on saanut kokea jotain hankaluuksia ko. yrityksen kanssa...
Just!CW:n toiminta idea on loistava, mutta asenne mielestäni väärä!
Minä joudun kuulusteluun![]()
Täällä on hyviä ohjeita kuulusteluihin. Jos kaikesta huolimatta näyttää siltä että häkki heilahtaa, niin vaadi mielentilatutkimukset.Minä joudun kuulusteluun
Sinne ne rosvot yleensä joutuu. Tulee pallo jalkaan ja musta laatikko hanuriin, nauhoittaa kaiken sanomasi, kun tuolla lailla toisia herjailet.![]()
![]()