• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kiinan "pazzot" ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaskaxx
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulla busassa tollaset mutta kultaiset, istuu hyvin . Mutta piti lisätä kytkinkahvan runkoon sellainen 1,5 mm kohouma jotta micro kytkin toimii . Kiristä kaikki pultit ja lisää lukite tuohon säätö ruuviin joka on kahvassa ( siis millä säädetään kahvan pituutta )

Ai ulpuulle tuli jo kahvat. Itse tilasin kymmenes päivä, joten nähtävästi kohta pitäisi itsellekin saapua. Olin tuossa hieman epäilevällä kannalla siitä, miten tuo tilaus toimii, eli tuleeko tilausta ollenkaan, mutta tämähän lisää luottoa ennen itselle tuntemattomaan nettikauppaan.

Menikö ulpuulla tullin kautta vai tuliko suoraan postiin?

Saas vaan nähdä joutuuko tulliin täällä pohjoisemmassa...

Eilen kävin hakemassa kahvat postista (tilattu 9.3, eli aika pikaseen tuli). Työnjäljessä en ainakaan itse löytänyt moitittavaa ja tullejakaan ei tarvinnut maksaa (jäi alle rajan, hintaa kahvoille tuli posteineen 39.99 $). Iltasella asentelin ne myös paikalleen:

DSC_4415-1.jpg

Hieman tarkemmat kuvat löytyy tuolta: Kiinan "pazzot" Yamahaan

Kahvat tuli ja hienot ovat. Kun vaan vähän kelit lämpisäisi niin voisi ruveta sovittelemaan Busaan.

TR3, millä teit sen kohouman siihen kahvan runkoon. Nuo tilaamani kahvat oli valmistusvuoden mukaan GenII:een sopivat, mutta ei niissä näy mitään kohoumia, enkä ole vielä vanhoja kahvoja irrottanut että voisin verrata.

Tänne myös posti toi tänään kahvapaketin. Ihan laadukailta näyttävät. Pitänee vielä vain laittaa paikalleen, niin näkee miten sopivat. Veikkaan kuitenkin, että hintansa haukkuvat.

Ihan hyvä palvelu oli Hong Kongin pojilla.
062802jumpie_prv.gif

Saas nähä millo mulle tulee nuo kaffat ku otin se hemmetin kaiverruksenki niini ja veikkaan että tulliin jumittaa...

Onko kukaan "törmänny" Bmw F800:n "pazzoihin", tuntuu olevan heikosti tarjontaa kyseiseen kulkineeseen? Siis sarja, kytkin ja jarrukahva.

Saas nähä millo mulle tulee nuo kaffat ku otin se hemmetin kaiverruksenki niini ja veikkaan että tulliin jumittaa...
Mulla tuli noi säädettävät kahvat ilman kaiverruksia kustantamaan 51 euroa,mutta ei ne tulliin jääneet. Suoraan tulivat postiin ja sieltä kävin noutamassa.
Jos en nyt täysin väärin muista nii oisko ollu jotai alta 60 euggoa kaiverrettuna. No pitää toivoo ettei tullissa naraha niin nopeemminhan ne sillon tiätty tulis. Hurjia se texti sano kun muka 12 päivää kestää kaiverrus....no pääasia että tuleevat ..

Moikka!
Te jotka olette tilanneet the2wheel kautta kahvoi
niin paljonko on tullut postikului vai kuuluuko hintaan?
Olis kiva tietää tässä kun olen jo meinannut sieltä
laittaa kahvat tilaukseen mutta en löytänyt mitään
kuluja noille... rahdeille ynm...
crazy.gif

Moikka!
Te jotka olette tilanneet the2wheel kautta kahvoi
niin paljonko on tullut postikului vai kuuluuko hintaan?
Olis kiva tietää tässä kun olen jo meinannut sieltä
laittaa kahvat tilaukseen mutta en löytänyt mitään
kuluja noille... rahdeille ynm...
crazy.gif
Tolleihan tuolla lukee.

FREE Shipping to worldwide!!

Estimated time of arrival:

US / UK / Australia / New Zealand 10-21 working days.

France / Germany / Canada 2-4 weeks

Rest of the countries 2-6 weeks

Kiitos vastauksesta, näin olin katsovinani että luki freeshipping
mutta kun EI koskaan huomaa kaikkea
biggrin.gif

Siis kahvat tilattu ja tulipahan laitettua tupit myös mukaan OLI
niin halvat käy tai EI
wink.gif

KIITOS teille hyvästä osoitteesta, ainiin tuli jo maili että
lähteneet? Kattotaas ny kauan kestää.

Mites tälläinen firma, onkos ketään tilaillu täältä..???
Mulle tuli lyhkäset kahvat tuolta Gsxr:ään. Toimitus oli nopea ja paketille tuli hintaa n.50e, jos oikein muistan. Paketissa oli vielä huomautus, että mallikappaleita niin tuli suoraan kotiin eikä tullista tarttenut noutaa.
Paljos pätkähti tulla postikuluja, ja millainen on kahvojen laatu..??
withstupid.gif
Tuohon noin 50e sisältyi postikulut, en muista paljonko ne oli. Laita postia sinne ja kysy. Laadultaan oli ihan ok, en ainakaan huomannut mitään erikoista. Pari kertaa käpistelin käsissä ennen asennusta, ainakin istuvuus oli hyvä. En nyt saa kuvia niistä kun pyörä seisoo muualla tallissa.

Kahvat tuli ja hienot ovat. Kun vaan vähän kelit lämpisäisi niin voisi ruveta sovittelemaan Busaan.

TR3, millä teit sen kohouman siihen kahvan runkoon. Nuo tilaamani kahvat oli valmistusvuoden mukaan GenII:een sopivat, mutta ei niissä näy mitään kohoumia, enkä ole vielä vanhoja kahvoja irrottanut että voisin verrata.
Laitoin sulle ohjeet pm

Tottahan noi on usein ihan samoja. Alibaban myyjät toimittelee isoja settejä noille e-bay myyjille.
Alibabasta löytys hyvää kamaa mut pitäs aina tilaa väh 10kpl tjs...

Back