Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla tuli noi säädettävät kahvat ilman kaiverruksia kustantamaan 51 euroa,mutta ei ne tulliin jääneet. Suoraan tulivat postiin ja sieltä kävin noutamassa.Saas nähä millo mulle tulee nuo kaffat ku otin se hemmetin kaiverruksenki niini ja veikkaan että tulliin jumittaa...
Jos en nyt täysin väärin muista nii oisko ollu jotai alta 60 euggoa kaiverrettuna. No pitää toivoo ettei tullissa naraha niin nopeemminhan ne sillon tiätty tulis. Hurjia se texti sano kun muka 12 päivää kestää kaiverrus....no pääasia että tuleevat ..Mulla tuli noi säädettävät kahvat ilman kaiverruksia kustantamaan 51 euroa,mutta ei ne tulliin jääneet. Suoraan tulivat postiin ja sieltä kävin noutamassa.Saas nähä millo mulle tulee nuo kaffat ku otin se hemmetin kaiverruksenki niini ja veikkaan että tulliin jumittaa...
Tolleihan tuolla lukee.Moikka!
Te jotka olette tilanneet the2wheel kautta kahvoi
niin paljonko on tullut postikului vai kuuluuko hintaan?
Olis kiva tietää tässä kun olen jo meinannut sieltä
laittaa kahvat tilaukseen mutta en löytänyt mitään
kuluja noille... rahdeille ynm...![]()
Mulle tuli lyhkäset kahvat tuolta Gsxr:ään. Toimitus oli nopea ja paketille tuli hintaa n.50e, jos oikein muistan. Paketissa oli vielä huomautus, että mallikappaleita niin tuli suoraan kotiin eikä tullista tarttenut noutaa.Mites tälläinen firma, onkos ketään tilaillu täältä..???
Paljos pätkähti tulla postikuluja, ja millainen on kahvojen laatu..??Mulle tuli lyhkäset kahvat tuolta Gsxr:ään. Toimitus oli nopea ja paketille tuli hintaa n.50e, jos oikein muistan. Paketissa oli vielä huomautus, että mallikappaleita niin tuli suoraan kotiin eikä tullista tarttenut noutaa.Mites tälläinen firma, onkos ketään tilaillu täältä..???
Tuohon noin 50e sisältyi postikulut, en muista paljonko ne oli. Laita postia sinne ja kysy. Laadultaan oli ihan ok, en ainakaan huomannut mitään erikoista. Pari kertaa käpistelin käsissä ennen asennusta, ainakin istuvuus oli hyvä. En nyt saa kuvia niistä kun pyörä seisoo muualla tallissa.Paljos pätkähti tulla postikuluja, ja millainen on kahvojen laatu..??Mulle tuli lyhkäset kahvat tuolta Gsxr:ään. Toimitus oli nopea ja paketille tuli hintaa n.50e, jos oikein muistan. Paketissa oli vielä huomautus, että mallikappaleita niin tuli suoraan kotiin eikä tullista tarttenut noutaa.Mites tälläinen firma, onkos ketään tilaillu täältä..???![]()
Laitoin sulle ohjeet pmKahvat tuli ja hienot ovat. Kun vaan vähän kelit lämpisäisi niin voisi ruveta sovittelemaan Busaan.
TR3, millä teit sen kohouman siihen kahvan runkoon. Nuo tilaamani kahvat oli valmistusvuoden mukaan GenII:een sopivat, mutta ei niissä näy mitään kohoumia, enkä ole vielä vanhoja kahvoja irrottanut että voisin verrata.