• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kiihdytys- ja testipäivät Pudasjärvi 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarim
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
vetihän taannoin eräs eiranen täysin vakiolla zx12r kawalla ilman kaasuja, tai olikohan vain slipari silloin kiinni, 9,5 alkuisia aikoja. jos nyt muistan oikein. kaasuilla ne ajat olivat myöhemmin sitten luokkaa 9,35. se oli vissiin sitä aikaa kun tusinaan ei ollut saatavilla vielä kokoputkistoja eikä mitään powercommandereitakaan.

Piti käyä itekki raapimassa tuota varttia.

Taisi olla mulla pienin ja äänekkäin katu pyörä...
tounge.gif

3 parasta vetoa:
1,948 / 11.995 / 182.66
1.983 / 11.963 / 183.96
1.949 / 11.927 / 184.90

Tavotteena oli päästä ajamalla vielä kotiinki ja vartti alle 12sek, tavotteet täytty
smile_org.gif

Monenkos aikaan tuolla rähinät alkaa 24.5.? Onko Oulusta porukkaa lähdössä pudiksen suuntaan?

Täytynee kiitellä nyt mullakin Taivalkosken moottorikerhon järjestäjiä, varsinkin kun tuo kenttäennätys tuli ajeltua itselle:) Kenttä hyvässä kunnossa ja ajaa sai niin paljon kun haluaa...
Nykyiset pohjat siis: 9.219/255.73kmh/60ft:1.551, ja sitten kahden kk:n päästä taas uudestaan yrittämään:)
Muita aikoja:
9.277/255.31kmh/60ft:1.615
9.763/244kmh/60ft:1.682 (vaparina, keulien)

Jahas ja taas alkaa pudisviikonloppu lähestymään. Onko porukkaa menossa ajamaan/katsomaan? Säät jatkuu epävakaina, mutta ootellaas lauantaita.

edit: Nyt ennustelee kovin varmana, että säätyyppi muuttuu ainakin hetkeksi keskiviikon tienoilla ja koko maahan syntyisi poutakelit korkeapaineen vuoksi. Ainakin tällä hetkellä näyttää lauantai hyvältä.

Minä ainakin olen tulossa vanhaa kusiaista kiusaamaan
wink.gif

Tietääkö kukaan, mihin aikaan kisat alkaa/moneltako pitää ajajien olla paikalla?

nimim: Pää painuksissa kohti uusia näyryytyksiä
cool.gif

wink.gif

Tietääkö kukaan, mihin aikaan kisat alkaa/moneltako pitää ajajien olla paikalla?

cool.gif
Täällä kommentoitiin, että olisi pyritty ajamaan ensimmäiset vedot klo 10. Joku paikallaollut voinee kuitata pitikö aikataulu paikkansa, oliko viralliset ajajakokoukset sun muut tai pääsikö ajamaan jos saapui myöhemmin?

Eläpä Juikka vielä pistä päätä puskaan. Harkitsen tässä kehtaisiko/tohtisiko sitä raahata vakioseepraa viivalle. Saisit edes yhden päänahan
thumbs-up.gif

wink.gif

cool.gif
Täällä kommentoitiin, että olisi pyritty ajamaan ensimmäiset vedot klo 10. Joku paikallaollut voinee kuitata pitikö aikataulu paikkansa, oliko viralliset ajajakokoukset sun muut tai pääsikö ajamaan jos saapui myöhemmin?

Eläpä Juikka vielä pistä päätä puskaan. Harkitsen tässä kehtaisiko/tohtisiko sitä raahata vakioseepraa viivalle. Saisit edes yhden päänahan  
thumbs-up.gif
Kuulostaapi siltä, että on kesän pehmein jumbokisa tulossa  
tounge.gif

Mutta mulle tulee ennakkosuosikin paineet, kun sulla on 9 vuotta uudempi mopo...
No vedetään me ainakin yleisöä paikalle  
033102beer_1_prv.gif

Kahestaanko me Juikan kanssa sinne ollaan menossa ajamaan?  
lookaround_orig.gif
On ainakin puskaradion mukaan nivalasta tulossa aivan sairaan nopee turbiini old school gixxeri.
Se on muuten puna/musta, kun ette ehdi kuitenkaan väriä huomata
biggrin.gif
(paineita kaverille...)

Ja mienas mulla ajot jäädä jo väliin, kun tuo RF:n perkele alkoi vastustamaan oikein tosissaan, mutta pura ja kasaa metodilla taas penis, öh, eiku pheonix lintu nousi tuhkasta
062802moto_prv.gif

Otetaanko mjtee jumbokisa, kun paikanpäällä nähdään?
Mulla on tosiaan punainen RF ja biohazard heijastin schuberthin takaraivossa.

Otetaanko mjtee jumbokisa, kun paikanpäällä nähdään?
Eiköhän se ole jumbokisan paikka
tounge.gif

Viivalla nähdään viimestään. Ompahan jotakuinnii sopiva vastus kummallekin? (I wish...)

Kannahan sinä tosiaan ne paineet, kun itellä lähtöjä viivalta pyöreät nolla. Pohdin tässä tosin, että pitääkö sen verran asennoitua, että tulisi vajaalla tankilla ja ruuvaisi keskituen irti ;)

Pitää toivoa, että siellä on jokunen autokin kontrastia antamassa.

Omat ajat 26.7.2008:

11.558/193.22kmh/60ft: 2.115 (elämäni ensimmäinen)
11.646/191.88kmh/60ft: 1.987 (keulittu & löysätty & rajottimeen)
11.384/194.83kmh/60ft: 1.934 (huono 60ft, mutta ok)

Juikan kanssa vedetyt meni 1-1
thumbs-up.gif

12s oli tavoite ja ensikertalaisena pitää olla tyytyväinen täysin vakiolla cbr:llä. Meikäläisen 70kg elopaino ilmeisesti on eduksi tässä hommassa. Herää kysymys, että menisikö pyörä pikkasen viilaamalla ja lähtöä opettelemalla alle 11s
tounge.gif

thumbs-up.gif

täysin vakiolla cbr:llä. Meikäläisen 70kg elopaino ilmeisesti on eduksi tässä hommassa. Herää kysymys, että menisikö pyörä pikkasen viilaamalla ja lähtöä opettelemalla alle 11s  
tounge.gif
Noh, kyllä ne aikojen puolesta meni sulle 100-0  
bowdown.gif

Mutta sitten jos olis reaktiot mukana :seliseli:

Paino tuo vähän etua, mutta lähdöllä voi paikata pikkuisen...
Kivaa oli ja ahdistunut (turbo) suzuki kuomakin pääsi komeasti kympin alle 9.75  
bowdown.gif

Ja seuraaviin kisoihin mamman mopolla, ku ei tuolla orgin hitaimmalle pärjää  
wink.gif

Oon mää muualla kyllä aika nopee  
cool.gif

thumbs-up.gif

täysin vakiolla cbr:llä. Meikäläisen 70kg elopaino ilmeisesti on eduksi tässä hommassa. Herää kysymys, että menisikö pyörä pikkasen viilaamalla ja lähtöä opettelemalla alle 11s  
tounge.gif
Noh, kyllä ne aikojen puolesta meni sulle 100-0  
bowdown.gif

Mutta sitten jos olis reaktiot mukana :seliseli:

Paino tuo vähän etua, mutta lähdöllä voi paikata pikkuisen...
Kivaa oli ja ahdistunut (turbo) suzuki kuomakin pääsi komeasti kympin alle 9.75  
bowdown.gif
Jees, eli eka postaukseni tälle foorumille...
---/10,152/232,95
1,792/9,898/237,68
1,904/10,144/243,36
1,733/9,754/245,15

Pyöränä siis vanhan koulukunnan Suzuki, pakokaasuntakaisinkierrätysjärjestelmällä  
sport05.gif

ps. ---> JUIKKA...Kyllä lättäkossu maistuis...
033102bebe_1_prv.gif

---/10,152/232,95
1,792/9,898/237,68
1,904/10,144/243,36
1,733/9,754/245,15

Pyöränä siis vanhan koulukunnan Suzuki, pakokaasuntakaisinkierrätysjärjestelmällä  
sport05.gif

ps. ---> JUIKKA...Kyllä lättäkossu maistuis...
033102bebe_1_prv.gif
Ihan kohtuullisesti saasteenkierrätys järjestelmällä varustetulta työntötanko pv:ltä  
tounge.gif

Ps: milloin tuut noutamaan kossun  
crazy.gif

edit: kirotusvihreet

No onhan nuita ajoja vielä... Arvelin tässä hommata jouluviunat (lättäkossujen muodossa) syksyn mittaan. Eli revanssin jälkeen tulkoon aina revanssi...
033102beer_1_prv.gif

Back