• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kiihdytys- ja testipäivät Pudasjärvi 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarim
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pikkasen vielä suolaa Juikan haavoihin, ettei pääse liian vähällä
tounge.gif

Voi ku sattuikin samoille kellokorteille
biggrin.gif

Tulihan tuota ensimmäistä kertaa käytyä kokeileen kiihdytystä kelloa vastaan ja pyöräkin oli vasta ostettu joten ei edes testi kiihareita otettu tällä pyörällä!!! Kuitenkin omakohtaiset suunnitelmat oli että yli 200 km ja alle 11 s jos pääsis....Ja paras veto oli ( 205.08 km/h 10.999 60 ft 1,973 ) joten tyytyväinen piti olla, mutta... lähtöä pitää näköjään harjoitella jos mielii seuraavaan suunnitelmaan eli aika oltava 10.7xx... ja eihän sitä tiedä vaikka innostuisi ihan kunnon vehkeen laittaan kunhan ensin mies oppii perustaidot...... Mutta mukavaa oli eikä siellä tarvinnut hampaat irvessä olla. Mahtavinta oli kun ei viivalle mennessä tiennyt tuleeko kaveriksi turbo busa( vai joku -300 hv vähemmän omaava kuski/pyörä!!! Seuraavalla kerralla pyritään olemaan mukana EHDOTTOMASTI..... Ja pyörä oli 900 RF!! Kiitoksia järjestäjille ja mukana olleille!!!!
bowdown.gif

Oma paras ja uusi oma ennätys 9.248s / 262.16 km/h. Ja kenttäennätys taas vapari Hayabusalla, 9.207s / 261.xx km/h. Laiskoja matkavessojahan ne.
wink.gif

Monenko muun mielestä oikean radan loppunopeudet oli aika optimistisia?

Niin ja jos jollain löytyy kuvatuksia tapahtumasta, niin urlia kehiin. Moottorikerhon sivuja voi myös käyttää hyväkseen, jos ei serveriä löydy:

"Tapahtumat sivulla on matskua eilisestä(kiitos tykylevitsille). Enempikin sinne sopii, joten jos otit kuvia tai videoa eilisistä kisoista, niin laitahan kerhon sähköpostiin tulemaan! latailen niitä sit sivuille sitämukaa kun ehdin.."

Sposti on:
taivalkoskenmoot-kerho(miumau)suomi24.fi

Matskua 26.7.2008

Mulla on jotain kuvia, kunhan ehdin purkamaan kamerasta.

Ps. mjtee, poika muuten kuvas meidän viimeisen lähdön päälle tuon battlaxin kuoleman, mutta se mun kannalta kivemman näköinen veto on kyllä tallessa
wink.gif

Pss. miksi ysi-ärrä ei tullut viivalle? Hävettää noilla ajoilla olla kisojen Haapaveden nopein
blush.gif

No niin, tuossapa olis mun ja mjtee:n eka lähtö.

Aikojen puolesta tuli
kaboom.gif
mulle ja pahasti
crazy.gif

mjtee 11,646 ja mulla päivän huonoin aikani 11,944.
60 jalkaiset meni sentään mulle 1,855 vs 1,987.

Tulossa lisää mun nöyryytystä, kunhan saan eka lähtöni aqi:a
vastaan koneelta ulos
cool.gif

No niin, tuossapa olis mun ja mjtee:n eka lähtö.
No juuust. Huimat on reaktiotkin
biggrin.gif

Muutetaan sitten samantien tuosta tulkittuna tarina siten, että paskat se mitään keuli kun kytkin lipsahtaa kiinni ja rakkine hyytyy. Toinen veto olisi varmaan ollut edes hitusen fiksumman näköinen, mutta siihenhän "poika sopivasti nauhoitti päälle"  
wink.gif
Heh, vahinkoja sattuu...  
cool.gif

Täältä löytyy aqi:n ja mun lähtö.

Olitiinhan me kanssa. Hieno reissu ja järjestelyt hyvät. Kävin muutaman vedon ajamassa sen jälkeen, kun hätäsimmät lähteneet.

Oma paras ja uusi oma ennätys 9.248s / 262.16 km/h. Ja kenttäennätys taas vapari Hayabusalla, 9.207s / 261.xx km/h. Laiskoja matkavessojahan ne.
wink.gif

Monenko muun mielestä oikean radan loppunopeudet oli aika optimistisia?
Oli varmaan ihan vakio vapari busa?;) Noh, hyvin on menny olipa mikä viritys hyvänsä. Jospa seuraaviin kinkereihin pääsis itekkin taas mukaan, kun tuo oma ennätys (9.219) päästiin hienokseltaan rikkomaan
tounge.gif

Nyt ei kyllä pääse kiihdyttelemään
sad_orig.gif

Vedähän mjtee kunnon pohjat kusiaisille
thumbs-up.gif

Taitaa olla seuraavana suvena mun seuraavat vedot, mutta saapa nähdä mitä joulupukki tuo RF:ään talven aikana
wink.gif

Nyt ei kyllä pääse kiihdyttelemään  
sad_orig.gif

Vedähän mjtee kunnon pohjat kusiaisille  
thumbs-up.gif

Taitaa olla seuraavana suvena mun seuraavat vedot, mutta saapa nähdä mitä joulupukki tuo RF:ään talven aikana  
wink.gif
900cc koneen?
wink.gif

Joo mää koitan käydä kiusaamassa nopeampia parhaani mukaan vaikka ananaspurkin kansi viilsikin päivällä sormen halki.
withstupid.gif

Back