Pikkasen vielä suolaa Juikan haavoihin, ettei pääse liian vähällä
Voi ku sattuikin samoille kellokorteille
Voi ku sattuikin samoille kellokorteille
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ööh.. kummalla puolella on mun ajatPikkasen vielä suolaa Juikan haavoihin, ettei pääse liian vähällä![]()
Voi ku sattuikin samoille kellokorteille![]()
*reps*
Juikka rupes grillaus hommiin tallissa
Ps. mjtee, poika muuten kuvas meidän viimeisen lähdön päälle tuon battlaxin kuoleman, mutta se mun kannalta kivemman näköinen veto on kyllä tallessa![]()
No juuust. Huimat on reaktiotkinNo niin, tuossapa olis mun ja mjtee:n eka lähtö.
Heh, vahinkoja sattuu...No juuust. Huimat on reaktiotkinNo niin, tuossapa olis mun ja mjtee:n eka lähtö.![]()
Muutetaan sitten samantien tuosta tulkittuna tarina siten, että paskat se mitään keuli kun kytkin lipsahtaa kiinni ja rakkine hyytyy. Toinen veto olisi varmaan ollut edes hitusen fiksumman näköinen, mutta siihenhän "poika sopivasti nauhoitti päälle"![]()
Oli varmaan ihan vakio vapari busa?Oma paras ja uusi oma ennätys 9.248s / 262.16 km/h. Ja kenttäennätys taas vapari Hayabusalla, 9.207s / 261.xx km/h. Laiskoja matkavessojahan ne.![]()
Monenko muun mielestä oikean radan loppunopeudet oli aika optimistisia?
Oishan tuo ollu mukava käydä kokeileen varttiakin ,mut ei saanu viikoloppuvapaata ku ensviikonloppuna pitää mennä joensuuhun ajaan täysilläPss. miksi ysi-ärrä ei tullut viivalle? Hävettää noilla ajoilla olla kisojen Haapaveden nopein![]()
900cc koneen?Nyt ei kyllä pääse kiihdyttelemään![]()
Vedähän mjtee kunnon pohjat kusiaisille![]()
Taitaa olla seuraavana suvena mun seuraavat vedot, mutta saapa nähdä mitä joulupukki tuo RF:ään talven aikana![]()