• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kierrätystä kokoontumisissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KawaGT
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Toisaalta, jo aamulla klo 4:n jälkeen hiljeni oleellisesti, joten kierrättäminen pysyi kohtuuden rajoissa...
baaa.gif

""Kyllähän se välillä v*tuttaa kun sitä konetta on huudatettava koko yö. No onneksi ne ei täällä haise yhtä pahalle kuin Jögevassa.""

Empäs suosittele enää Jögevassakaan myöhäisilta/ yöpaukuttelua. Poliisit kurvas oikein kahdella autolla leiriin ja kaveri vauhdilla takapenkille kun antoi jammun paukkua iltayöstä.
Tarvittiin melkoinen jengi ja selvitystyö että kamu selvis huomautuksella. Huh!
Jamaha, älä pamaha!

toivottavasti ei kukaan aiemmin vastanneista loukkaannu, mutta kyllä taitaa olla kyseessä hiipivä vanhuuden merkki...

pelolla odotan, koska omalle kohdalle sattuu...

Mä olen sellainen hömelö, että kun innostun en osaa lopettaa..

Joten, äskeiseen viitaten "toivottavasti ei kukaan aiemmin vastanneista loukkaannu, mutta kyllä taitaa olla kyseessä hiipivä vanhuuden merkki.." kysynkin uudelleen;

Mikä siinä koneen ulvottamisessa äärirajoille yöllä (tai myöhään illalla, miten vaan) muiden keskellä on niin upeeta?!?

Vastaukseksi ei sitten kelpaa, että kysyjä on kalkkiutunut customisti.
cool.gif

toivottavasti ei kukaan aiemmin vastanneista loukkaannu, mutta kyllä taitaa olla kyseessä hiipivä vanhuuden merkki...

pelolla odotan, koska omalle kohdalle sattuu...
No niin no, allekirjoittanutta turha ulvottaminen on vituttanut 16-vuotiaasta lähtien.

Customistit ilmeisesti ovat kateellisia siitä, etteivät cruiserit kulje yhtään nopeammin vaikka niitäkin ulvottaisi niin perkeleesti jollain leirintäalueella...

Customistit taitavat saada nautinnon ajamisesta, eivätkä niinkään mistään road racing -demoista.

No niin no, allekirjoittanutta turha ulvottaminen on vituttanut 16-vuotiaasta lähtien.
No ei sua onneks oo viä vituttanu kovinkaan pitkään.
wink.gif
Itse en oikein jaksais vittuuntua yhteen pieneen lisämeluun, kuten noi rajottajaan huudatukset kaiken muun metelin ja örvellyksen keskellä mitä KokkoTreffenissäkin oli yllinkyllin. Itseasiassa siellä noi rajottajaan huudatukset hukkui enimmäkseen taustameluun. Perusmelusta huolehti aamusta pitkälle aamuyöhön kahden musateltan täysillä huutavat PA-kamat. Ei siinä metelissä nukkua voinut ilman korvatulppia edes mökeissä. MUTTA ei sinne ole tarkoituskaan mennä nukkumaan vaan
033102beer_1_prv.gif
ja
buttrock.gif
.Että näin
biggrin.gif

Enpä tiedä onko vanhuuden merkki.
Minäkään en oikein ymmärrä mitä iloa on konetta paikallaan rääkätä? Kiertäähän Honda Monkeykin rajoittimeen paikallaan ja sopivalla putkella (eli ilman) sieltä tulee ääntä ja liekkejä?
WAU.
bowdown.gif

Edit: Ei silti, vinguttakoon ken tahtoo.
Mä oon jokatapauksessa yöllä jo niin päissään aina etten edes tajua..

Siis mitä h..tiä porukka itkee jos kokoontumisajossa on meteliä...ootte liian vanhoja....
Kotonahan voi nukkua jos nukuttaa...

Ja onko mitään järkeä, no EI, mut hauskaa olla pittää.

Ei kai tässä koko harrasteessa oo mitään järkee, mut se on vaan nii h..tin hauskaa
baaa.gif

Typerä örvellys ja yöpaukuttelu on perseestä jos olen jo nukkumassa!
Minusta on tullut siis vanha.
Loistavaa!
Sittenhän mun täytyy olla viisaskin!

smile_org.gif

kaikki hyvin!

062802moto_prv.gif

Mutta tässähän on ihan selvästi tilausta semmosille vanhojen ihmisten kokoontumisajoille. Pyörät tuotaisiin taluttamalla leirintäalueen parkkikselle, josta sitten lipunmyynnistä jaettaisiin kaikille huopatossut ja akuankka-juoma. Stereot ja kaikki muutkin mölynlähteet takavarikoitaisiin ja järkkärit vahtisivat teleskooppipamppujen (tai vaihtoehtoisesti pippurisuihke; ei lähde ikävää mätkäystä käytettäessa, kuten pampulla voi käydä) kanssa, ettei häiritsenvää meteliä synny. Ohjelmanumeroina voisi olla mykkäkoulua ja pantomimia
idea3.gif

Mutta tässähän on ihan selvästi tilausta semmosille vanhojen ihmisten kokoontumisajoille. Pyörät tuotaisiin taluttamalla leirintäalueen parkkikselle, josta sitten lipunmyynnistä jaettaisiin kaikille huopatossut ja akuankka-juoma. Stereot ja kaikki muutkin mölynlähteet takavarikoitaisiin ja järkkärit vahtisivat teleskooppipamppujen (tai vaihtoehtoisesti pippurisuihke; ei lähde ikävää mätkäystä käytettäessa, kuten pampulla voi käydä) kanssa, ettei häiritsenvää meteliä synny. Ohjelmanumeroina voisi olla mykkäkoulua ja pantomimia  
aikanaan nöössipoikana välttelin kokoontumisajoja monta vuotta kun luulin että siellä on just tuollaista... sitten kerran vahingossa eksyin 90-luvun alussa kotas-ralliin ja huomasin, mitä olin menettänyt!!

Tää on taas tätä moralisointia. Miksi ihmiset pelaa hevospooloa ihan nuijjaa toimintaa. Ei kaikessa tarvi olla järkeä, tosin ton vanerilevy giljotiinin kanssa oon samaa mieltä vituttas jos lentäs oman pyörän kylkeen saatika ottaan
tounge.gif

Kyllä melunsietokyvyn aleneminen on vanhuuden merkki: koskee pyörien äänen ohella nykyistä, myös musiikiksi kutsuttua meteliä ( pelkään aina jonkun huppariartistin tukehtuvan siihen suuhun työnnettyyn mikrofoniin )  
biggrin.gif

En ole käynyt muissa kokoontumisajoissa kuin 2002 Kontiossa enkä oikeastaan moista touhua kaipaakaan. Tutun porukan kesken voi tarinoida ilta-ajelulla ja tuntemattomia motoristeja tapaa aina liikkeellä ollessaan. Humalaisten ihmisten keskustelu on lisäksi aikamoista jankkaamista, riippuen tietenkin  
033102beer_1_prv.gif
määrästä. Vaihtoehto nykyisille kokoontumisille ei ole mikään raittiusseuran kokous vaan samoin kuin liikenteessä, kohtuus kaikessa. Kerran kesälomareissulla jossain camping-alueella istuttiin iltaa makkaraa paistamassa ja tarinoimassa muutaman muun motoristin kanssa ja sellainen sopii meikäläiselle. Mutta kokoontumisia on joka makuun ja toiset eivät niitä kaipaa.

En minäkään oikein ymmärrä sitä koneen kierrättämistä paikallaan, mikä siitä tekee hauskaa?

Palstan nuoriso jo tarvitsee ihan selvästi lukulaseja.

Kyllähän meistä dementikoista, lähes kolmikymppisitä vanhuksista ja ehkä vähän ylikin (miten ne ees enää sviddu on hengissä) valtaosa suvaitsee kyllä pyörien mouruuttamisen, mutta sen voisi tehdä johonkin muuhun aikaan kuin klo 01.00-06.00 ja eikä sen tarvitse kestää niin kauaa kuin kone kilahtaa. Tämänmoinen toiminta kyllä kuuluu kokkareihin ja sitä saa mitä tilaa, mutta kuten yleensä, joskus voi ottaa muutkin huomioon. Pienillä jutuilla saa suurimman osan porukasta hyvälle mielelle, tullaan toista ehkä puoliväliin vastaan....tai ainakin edes pari askelta. Ja tämä toimii molemmin päin!

idea3.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Toivottavasti noin ei käy, sillä sillon mä joudun väärentään paperit - tällä kertaa nuoremmaks
omg.gif

jokainen tyylillään....mua noi ei juurikaan haittaa kun en muutenkaan kykene nukkumaan ja jos kykenenkin ni se johtuu liiasta
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
jolloin se on jo ihan sama...
toki ymmärrän et eräitä se häiritsee varsinkin jos aikoopi nukkua mut ehtiihän sitä sit muullon nukkumaan...ja jokainen voi valita sellaset kekkerit mis on minimoitu itseä häiritsevä toiminta...eiköhän niitäkin löydy...

On tää vaan hauskaa, eikä onneksi kukaan ole vielä ottanut liian tosissaan(?).    
cool.gif

Mutta kun joku kirjoitti, että "Tää on taas tätä moralisointia", niin paskat mä mistään haitoista tai moraaleista, mutta kyllä edelleen muutaman muun kanssa ihmettelen kauhiast, että mikä siinä ulvottamisessa oikeen on ideana..? Siis ihan oikeesti?  
omg.gif

Ja nyt Pynsälle kiertämään, ainakin 6000 mittariin! Jos sellainen olis.
biggrin.gif

On tää vaan hauskaa, eikä onneksi kukaan ole vielä ottanut liian tosissaan(?).    
cool.gif

Mutta kun joku kirjoitti, että "Tää on taas tätä moralisointia", niin paskat mä mistään haitoista tai moraaleista, mutta kyllä edelleen muutaman muun kanssa ihmettelen kauhiast, että mikä siinä ulvottamisessa oikeen on ideana..? Siis ihan oikeesti?  
omg.gif

Ja nyt Pynsälle kiertämään, ainakin 6000 mittariin! Jos sellainen olis.    
biggrin.gif
6000? sen verta on jo ylämäessä
wink.gif
ettäkö mitä järkee, no tota sen verta kuin motoilussa ylipäätään, mun mielestä taas kustomit on rumia; niiden pitäis pysyä pois ihmisten ilmoilta, tulee silmään näppylöitä.

Back