• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kierrätystä kokoontumisissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KawaGT
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kumma juttu, Ei ainakaan Guzzirallissa ollut viime syksynä mitään suurempaa meluongelmaa tuommoisen "tyhjän" kierrättämisen kanssa.

Kyllä sitä Guzzistakin meteliä lähtee, kun kaikki näyttää ajavan korvatulppien kanssa.

Rajoittajat ei tosin pauku, kun ei niissä sellaisia ole. Alkaa varmaan sitten rauta tulemaan ulos kun kierroksia on tarpeeksi.

itseäni nautituttaa pyörien ulvottelu ja karjuttelu, kunhan ei ihan korvanjuuressa ts. teltanvieressä räimittele, kokkareisiin menijän luulisi tietävän, että siellä tapahtuu ja moottorismi pääsee valloilleen, tietty seurakuntien kesäleireillä on hiljaisempaa ja saa kuulla sanaa, sekä leipää ja viintä.

japsistarojen kokkareissa kierrättely oli selkeästi kielletty kokonaan ja samoin oli willimiehessä, eli jo kaksi kierrättämätöntä kokkaretta on osunut kohdalle, silti ainakin yhden kuulin hetken ärjyttelevän, mutta järkkärit puuttuivat siihen hetikohta.

sinänsä älyvapaata kylmänkoneen vinguttelu on.

jokainen vastaa myllystään itse kuitenkin.

pärinästä voi joskus nauttiakin.

itseäni ei häirinnyt yhtään varsinkaan möhköjen kierrättäminen... niissä on jotain nostalgiaa ja alkoholillakin oli osuutta asiaan!!
biggrin.gif
olen tosin sitämieltä että järkkäreiden heikkoutta ettei kerää avaimia pois yöaikaan tapahtuvista huudatus tilaisuuksista niin kuin joissain muissa kokoontumisiis missä olen ollut läsnä!
withstupid.gif
voiko enää vaikeammin sanoa yksinkertaista asiaa??
baaa.gif

Typerä örvellys ja yöpaukuttelu on perseestä jos olen jo nukkumassa!
Minusta on tullut siis vanha.
Loistavaa!
Sittenhän mun täytyy olla viisaskin!

smile_org.gif

kaikki hyvin!

062802moto_prv.gif
he ja minä pykälää viisaampi!
Otan nimittäin meetinkiin mukaan korvatulpat.Aivan, vanha keksintö ja pirun tehokas, kun tällää ne yölläkin korviinsa, ei vain matkalla.
Ei tarvitse hermostua, jos joku haluaa vieressä pitää hauskaa
smile_org.gif

Kierrätystä kokkareissa??  
omg.gif

Juh.Monella notskilla on pulloa meikäläinen kierrättäny ja monella notskilla osallistunut kierrätettyyn pulloon...  
cool.gif

Ja ne korvatulpat ompi aina jossain taskussa.Vähintään teltassa,siellä tarviketaskussa unhetettuna vaikka edellisistä kokkareista.  
033102beer_1_prv.gif
Tai ajotakin taskun pohjalla.Kun ton Jawan kanssa ei pääse kärsimään tuulen ulvonnasta kypärässä.  
lookaround_orig.gif
Eikä pajosta muustakaan sellaisesta,millä täällä moni kehuu.Kuten lämpökahvoista.(Sellaset kyllä on tuossa toisessa motskarissa...)Kun mielestäni Jawa on tosinaisten motskari...  
buttrock.gif

Katotaan,mitä mieltä olen ensi viikonlopun jälkeen  
tounge.gif
 On tulollaan Hirviralli Salusjärvellä Orimattilassa.Suuntaan sinne ulvomaan.Ainakin perjantain karaokeen.  
sport05.gif

Mutta tässähän on ihan selvästi tilausta semmosille vanhojen ihmisten kokoontumisajoille. Pyörät tuotaisiin taluttamalla leirintäalueen parkkikselle, josta sitten lipunmyynnistä jaettaisiin kaikille huopatossut ja akuankka-juoma. Stereot ja kaikki muutkin mölynlähteet takavarikoitaisiin ja järkkärit vahtisivat teleskooppipamppujen (tai vaihtoehtoisesti pippurisuihke; ei lähde ikävää mätkäystä käytettäessa, kuten pampulla voi käydä) kanssa, ettei häiritsenvää meteliä synny. Ohjelmanumeroina voisi olla mykkäkoulua ja pantomimia  
idea3.gif
Joopajoo! Vaikka ehkä olenkin vanha, niin tuollaisiin vanhojen ihmisten kokoontumisajoihin en kuitenkaan lähtisi. Kawaa ei todellakaan tuotu portille taluttamalla vaan ajamalla ihan itse koko reilun 500 kilsan matka ja tuli vielä ajettua takaisinkin.
Alkuperäisen kysymyksen tarkoitus ei ole todellakaan moralisoida vaan ainoastaan ihmetellä touhun järkevyyttä. Moista ilmiötä ei muuten esiintynyt silloin aikoinaan 80-luvulla, kun minäkin olin nuori ja hullu - nyt olen vain hullu
tounge.gif

unohdin mainita pitäväni useimmin, jos ja kun muistan, kawasaki zl:n mainitsemia korvatulppia kokkareissa halutessani nukkua. näin se vain vaimenee, se ääni.

kotonakin päivällä nukkuessa ja ikkunan auki ollessa tulpat ovat käytössä.

Näin Kokossa myös sellaisen tapauksen, joka valitti suureen ääneen kierrättämisestä, tyyliin "en tajua mitä järkeä tuossa on!". No, sattumalta lähellä alettiin kierrättämään erästä pyörää, niin tää henkilö juoksi viereen ja alkoi anelemaan, että saisi koettaa, miltä kahvan kaakkoon vääntäminen tuntuu...  
idea3.gif
Juupa-juu.

Ehkäpä tarkoituksena oli vain hivuttautua kiksin viereen ja survaista ykkönen himaan...  
biggrin.gif

PS. Hauska tuo "Valittavat hymiöt" -otsikko (en kuullut valitusta...)... vai ymmärsinkö väärin?  
withstupid.gif

-M-

elekää nyt hyvät ihmiset valittako vain valittamisen halusta....
kyllä kokoontumisajoihin kuuluu myös äänet ja elämä.....
JOS sitä ei kestä nii on mentävä Bomba-talolle syömään riisipiirakkaa ja istumaan Kolin laelle järvimaisemaa ihastelemaan....
Ei sinne pidä mennä itseään kiusamaan jos ei ääniä kestä kuulla,jokainen mopoaan 'kurittava' tekee sen omasta halusta ei käskystä....ja jos särki menee,niin oma moka....

Kokoontumisajoihin KUULUU äänet ja ilkamointi!!! ja  
033102beer_1_prv.gif

smile_org.gif

Ilman ikärasisitisia ajatuksia.....
sport05.gif

Back