• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

KEULITKO ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Oula
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

KEULITKO ? - Onko omantunnon kymysys ?

• En keuli .

Ääniä: 0 0,0%
  • Vahingossa joskus nousee mut heti veto poijes .

• No enintään irtoo vähän etunen maasta maks 10 cm , ykkösellä hitaassa vauhdissa .

• Vähäkään nopeammassa kiihdytyksessä aina keulii ,muttei aina .

• Aina jos joku näkee .

• Aina , jokakerta .

• Ääniä yhteensä
    0
pah... ite olin tiukkapipomoralisti keulimisen suhteen kunnes tuli omalle kohalle vastaan eka powerwheelie.. ja vielä vaimon mopolla..
biggrin.gif

Sen jälkeen en oo jaksanut niin hirveesti moralisoida aiheesta..
tounge.gif
Hauskaahan se on, vielä ku oppis kunnolla; osaaminen on tasoa "hirveellä jengalla ylös- rytinällä alas"
crazy.gif

Mutta minäkin yritän paikan katsoa tarkkaan ettei sivulliset pääse pilkkaamaan tahi virkavalta nimmaria pyytämään.

Keuliminen on hienoo varsinkin kun bensa loppuu kesken... Tullaan rytinällä alas takislukossa ja komeesti voblaten. Tunne on varmaan sama kuin rodeoratsastajalla... Pääasia et oli dösäpysäkillä dösällisen verran katselijoita kun tämä pamppers päättä näyttää miten keulitaan...

Hävettää vieläkin
withstupid.gif

Keulisin, jos osaisin! Kauheesti ei oo halua edes opetella
tounge.gif
Ei edes vahingossa nouse eturengas maasta, sillä mä oon oppinu kytkintä käyttämään
062802jumpie_prv.gif

en keuli, sitä ei lasketa lukuihin, että keula kevenee pari senttiä ylöspäin napakassa kiihytyksessä... Mää en osaa (enkä varmasti uskaltaiskaan, vaikka osaisinki) keulia.

ei pyörä keuli
biggrin.gif
muuten sitä vois joskus vähän päästellä..

Aikasta useesti tulee keulittua kun lähtee esim kotitieltä (hiekkatie) ajelemaan päällystetylle tielle.... Syytä en osaa kertoa.. Kait se on vaan jollain tasolla kivaa
thumbs-up.gif

Eipä tuota tule harrastettua kuin vahingossa ja ei koskaan ns."julkisella" paikalla.

Ei mulla kyllä ole oikeastaan ollutkaan kuin yksi pyörä joka edes houkuttelisi keulimaan.

Guzzilla ei viitsi edes yrittää
biggrin.gif

Keväällä oli Bimotassa pientä epäilystä siitä, josko tuo ei saisi riittävästi bensaa.

Kaipa se kuitenkin kunnossa on, koska keulan saa edelleenkin nousemaan 1.vaihteella pelkällä kaasun käytöllä.

Keulin yleensä suljetulla alueella. Vältän kuitenkin keulimasta kadulla. Sehän on tavattoman vaarallistakin liikenteessä.

-Jevil

Back