• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

KEULITKO ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Oula
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

KEULITKO ? - Onko omantunnon kymysys ?

• En keuli .

Ääniä: 0 0,0%
  • Vahingossa joskus nousee mut heti veto poijes .

• No enintään irtoo vähän etunen maasta maks 10 cm , ykkösellä hitaassa vauhdissa .

• Vähäkään nopeammassa kiihdytyksessä aina keulii ,muttei aina .

• Aina jos joku näkee .

• Aina , jokakerta .

• Ääniä yhteensä
    0
En nyt sillain varsinaisesti keuli kun en osaa enkä jaksa ruveta kertaamaankaan oppeja isolla pyörällä kun niistä mopolla vedetyistä keulista on kulunut jo vähän liikaa aikaa. Mutta kyllähän sitä tulee sellaisia pieniä nostoja tehtyä aina silloin tällöin. Leikkivä lapsi on terve.

aina kun siltä tuntuu niin hytti nousee... nykyään harvemmin mutta nousee kyllä..
sakotkin olen kyseisestä harrastuksesta maksanut sekä hetken korttia hyllyttänyt mutta tiedossahan se oli jo ekoja kertoja treenatessa et kyl joku päivä poliisitkin sattuu paikalle todistamaan ihmettä että "osaan kuljettaa moottoripyörää etupyörä ylös nostettuna"
biggrin.gif

033102bebe_1_prv.gif

Joskus suoralla tiellä kun paikaltaan lähtee niin saatan harjoitella, mitä nyt näillä ajotaidoilla pystyy. Aika alkeellisella "ykkönen rajottajaan" asteella tosin vielä. Mut ei sillon kun on liikennettä, ja harvemmin missään asutusalueella.

Kytkimellä en ole harjoitellut, ainakaan vielä.

Joo..tai ainakin yritän..mutta vaan sellasissa paikoissa missä seo "turvallista" eikä kukaan o kattelemas, jos sattuukin moka ja..
nykyään nousee jo takarengaskin, hiukan..
tounge.gif

No en keuli. 7r ei oo oikein tehty sitä varten. Krosseilla on hauska keulia. Edesmennyt Husaberg keuli kaikilla neljällä vaihteella. Tosin kahdella ekalla nihkeesti
biggrin.gif
Jaa mistä johtu......?

Jake

Aina kun oon omalla rähinäpyörällä liikenteessä, niin tulee vedettyä! Toi pyörä suorastaa pakottaa siihen, varsinkin kaupunki alueella
tounge.gif

Taitaa olla samanlainen ongelma kaikilla motojen omistajilla
biggrin.gif

Enpä keuli, ainakaan tahallaan vaikka fillari on siihen aika taipuvainen. Joskus olen huomannut että tais käydä ilmassa joten tiedän rajat
smile_org.gif

Täytyy myöntää että mielessä se käy, mutten silti rupea koittamaan hetken mielijohteesta, enkä varsinkaan yleisellä paikalla.

Aina kun paikka on sopiva ja vauhti hiljainen. Myös hyppiminen on helkkarin kivaa mutta hyppyreitä harvemmin liikenteessä löytyy, ainakaan sellaisia mitä viitsii käyttää.

Ajelen myös perä sladissa ja takarengas ilmassa kun sopiva paikka löytyy.

Olen muuten kaatunut jo kaksi kertaa kuluvan kesän aikana ja mulla on täyskasko pyörässä.

Kyllä tuo Dukaatti pitää aika hyvin etusen maassa, kun on matkapyörän sukua.. Kummiskin välillä tahtoo keventyä ykkösellä ja joskus vielä kakkosellakin. Tuskin sitä muut ehtii huomata. Tuolloin ns. poistutaan paikalta vikkelästi.

Keulimista ajattelin vielä harjoitella, mutta en kadulla vaan muualla enkä edes tuolla isolla pyörällä aluksi. Sitten kun kaikki Plan Bee jutut onnistuu varmalla otteella, niin voi joskus sopivassa paikassa..
tounge.gif

Tarttishan tuo ajokki opetella hallitsemaan kunnolla. Oppi ei ojaan kaada.
062802moto_prv.gif

Back