Holtsu
MotOrg ry jäsen
Taas tehdään pienen marginaaliryhmän toilailuista kärpäsestä härkänen, eli ei mitään uutta pohjantähden alla...
Tuntuu siltä, että poliisi hakisi omalle ylireagoinnilleen suuren yleisen mielipiteen hyväksyntää lehdistön avulla. Provosoivin lehtikirjoituksin on helppo saada tilanne näyttämään pahemmalta kuin mitä se on. Tuntuu tosiaan käsittämättömältä, että keuliminen on muka maassamme niin suuri "ongelma" ja suuri rikos, että siitä pitää langettaa oikein vankeustuomioita. Joo, nakertakoon poliisi vaan lisää uskottavuuttaan niin hyvä tulee. Pistetään vaan muutama yksittäinen reikäpää kuriin ja herran nuhteeseen niin sitten "ongelma" on pois pyyhitty ja kaikki on onnellisia?
Itse ympäri vuoden liikenteessä mukana olevana olen esim. parin viime vuoden aikana nähnyt ehkä pari kertaa motoristin keulivan nimenomaan vilkkaan liikenteen seassa. Kaikkia muita "törkeyksiä" sitäkin kymmeniä kertoja enemmän. Mistään piittaamattomat fillaristit ja jalankulkijat aiheuttavat kotikaupunkinikin kaduilla tuhansia vaaratilanteita päivittäin mutta niihin ei puutu kukaan. Kyllä kaipaisi pikkusen suhteellisuudentajua touhuun kokonaisuudessaan....
ps. niin ja minähän en keuli, missään koskaan, ainakaan tieten, tahallani enkä muutenkaan....
ps2. Siivottu ettei KHT:t prvosoidu
Itse ympäri vuoden liikenteessä mukana olevana olen esim. parin viime vuoden aikana nähnyt ehkä pari kertaa motoristin keulivan nimenomaan vilkkaan liikenteen seassa. Kaikkia muita "törkeyksiä" sitäkin kymmeniä kertoja enemmän. Mistään piittaamattomat fillaristit ja jalankulkijat aiheuttavat kotikaupunkinikin kaduilla tuhansia vaaratilanteita päivittäin mutta niihin ei puutu kukaan. Kyllä kaipaisi pikkusen suhteellisuudentajua touhuun kokonaisuudessaan....
ps. niin ja minähän en keuli, missään koskaan, ainakaan tieten, tahallani enkä muutenkaan....
ps2. Siivottu ettei KHT:t prvosoidu