HondaCebari
Espoo / Horo
-Anu- sanoi:Ei, kun vahinkokeulia ei lasketa osaamiseks. Sakko niistäki tulee, mutta mä en koskaan ole keulaa saanut ylös kun olen yrittänyt, vahingossa kyllä.
totta tosiaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-Anu- sanoi:Ei, kun vahinkokeulia ei lasketa osaamiseks. Sakko niistäki tulee, mutta mä en koskaan ole keulaa saanut ylös kun olen yrittänyt, vahingossa kyllä.

W-P sanoi:Vähän OT.eetä.
Tulin äsken Manskua pitkin Finlandiatalolta pohjoseen päin. Auto alkoi luisumaan mun kaistalle (ajoin pakulla oikeaa) ja kattelin tietty jotta mitäs nyt taas. Kun en enää voinu sivumpaan mennä niin töötti soimaan. No auto takaisin omalle kaistalle ja menin siihen viereen niin jumalauta..!!! Se stanan mimmi siellä piti isoa päivyri/allakkaa ratin edessä ja puhelin toisessa handussa. Piti siis jonkinmoista puhelinpalaveria....siis oikeasti ruuhka-aikana manskulla.
No, jos tommonen ajaa kesällä mopon kumoon, niin se harakka heittää kännyn ja allakan sivuun ja sanoo vaan ettei huomannu ja thats it.....
Joka stanan päivä, kun tulen keskustan läpi niin näen lukuisia ja lukuisia punaisiapäinajoja ymsyms.
Jotta sitä vaan, että kyllä vtuttaa tuommosen sakon saajan puolesta......
Edit jaa muitakin näköjään provosoi tuommonen![]()
W-P sanoi:kaikkia stanan autoilija koheltajia...

W-P sanoi:No, joskus kun jo eläkkeellä olen ja oikeen on alkanut vtuttamaan...

Pitkiss sanoi:Syytä kysellessään vastaisi vaan, että "Joo tuli pikkunen kykäpommi vahingossa.. ei ollu tarkoitus" ja asia olisi sillä selvä.
BadToThe Bone sanoi:Pysy nyt tässä millään linjalla.... kun kattelee
tuota lumipyryä..... KELETANA.

Mariini sanoi:...joku vois järkeillä oikean prosenttin kakspyöräsistä Suomen liikennevirrassa ja teetetään nahkaliivit Org tunnuksella ja kys. % siihen mukaan.
Jaskala sanoi:Lähes yhtä paljon kuin itse rangaistus suhteessa "rikokseen" mua hämmästyttää keltaisen lehdistön uutiskynnys.
Jos joku teini on saanu vuosi sitten 180€ sakkoa, ni miten se voi olla kansallisesti kiinnostava uutinen?!?![]()

HeceR sanoi:Jos näköpiirissä olis ollu rekka, niin sen kuljettaja olis todettu syylliseksi prätkän keulimiseen...

Tähänkin muutama sana lisää....Suosittelen olemaan tarkkoja tuolla, nyt tässä tämän vuoden aikana olen törmännyt erittäin paljon isoja riskejä ottaviin naisiin (en tarkoita kaikkia) tuolla liikenteessä, tulla liikenneympyrään kovalla vauhdilla katsomatta muuta liikennettä.....Useimmiten ottanut erittäin vakavaa/isoa riskiäTulin äsken Manskua pitkin Finlandiatalolta pohjoseen päin. Auto alkoi luisumaan mun kaistalle (ajoin pakulla oikeaa) ja kattelin tietty jotta mitäs nyt taas. Kun en enää voinu sivumpaan mennä niin töötti soimaan. No auto takaisin omalle kaistalle ja menin siihen viereen niin jumalauta..!!! Se stanan mimmi siellä piti isoa päivyri/allakkaa ratin edessä ja puhelin toisessa handussa. Piti siis jonkinmoista puhelinpalaveria....siis oikeasti ruuhka-aikana manskulla.
No, jos tommonen ajaa kesällä mopon kumoon, niin se harakka heittää kännyn ja allakan sivuun ja sanoo vaan ettei huomannu ja thats it.....
Joka stanan päivä, kun tulen keskustan läpi niin näen lukuisia ja lukuisia punaisiapäinajoja ymsyms.
Jotta sitä vaan, että kyllä vtuttaa tuommosen sakon saajan puolesta.....

THuhtamäki sanoi:Varmaanki siten että moottoripyöräilykausi on aluillansa nii mustanmaalataan kaikki motoristit heti enneku meitä on enempikin liikenteessä![]()

pengis sanoi:Uskomatonta, että tuomittu päiväsakoille tuollaisesta mitättömästä asiasta. Ajatelkaa jos kaverilla olis esim 4000/kk bruttó niin maksettavaa olisi tullut jotain 500€.
On tää uskomaton holhousvaltio. Joo joo eikä tartte tulla kertomaan, että muuta sitten pois jos niin ahistaa.