• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Keulinta hinnoiteltu, 180€/s

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hidas57
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
On tuo vaan naurettava tuomio moisesta "rikkeestä".....

No, joskus kun jo eläkkeellä olen ja oikeen on alkanut vtuttamaan, niin saatanpa perustaa oman sheriffintoimiston (vähän niinkuin ghostrider- tyyliin), mutta mä käyn vaan ajelemassa vanhalla trumpalla viitta päällä ja pyssyttelemässä värikuula-aseella kaikkia stanan autoilija koheltajia... semmonen kevyt sarja vaikka tuulilasiin ohimennessä.....::shoot::shoot:

W-P sanoi:
Vähän OT.eetä.

Tulin äsken Manskua pitkin Finlandiatalolta pohjoseen päin. Auto alkoi luisumaan mun kaistalle (ajoin pakulla oikeaa) ja kattelin tietty jotta mitäs nyt taas. Kun en enää voinu sivumpaan mennä niin töötti soimaan. No auto takaisin omalle kaistalle ja menin siihen viereen niin jumalauta..!!! Se stanan mimmi siellä piti isoa päivyri/allakkaa ratin edessä ja puhelin toisessa handussa. Piti siis jonkinmoista puhelinpalaveria....siis oikeasti ruuhka-aikana manskulla.

No, jos tommonen ajaa kesällä mopon kumoon, niin se harakka heittää kännyn ja allakan sivuun ja sanoo vaan ettei huomannu ja thats it.....
Joka stanan päivä, kun tulen keskustan läpi niin näen lukuisia ja lukuisia punaisiapäinajoja ymsyms.

Jotta sitä vaan, että kyllä vtuttaa tuommosen sakon saajan puolesta......

Edit jaa muitakin näköjään provosoi tuommonen:D

Pointti tällaisessa holhousyhteiskunnassa on se, että kaikki joka on kivaa pitää kieltää tai siitä pitää ainakin sakottaa tai antaa ehdollista ja tietenkin sitä pitää verottaa tappiin.
Hyväksyttävää on vain kukkahattujen määrittelemä hauskanpito; tyyppiä kirjastossa ja uimahallissa käynti.
Tyypillistä tälle on se, että se maksetaan verovaroin.
Poikkeuksellisesti lähtökohtaisesti tuomittava hauskanpito voidaan sallia kunhan se edesauttaa jonkin poliittisen päämäärän saavuttamista (esim Lapissa hiihtäminen joka on Kepun erityisessä suojelussa).

Se oliskin kivaa, kun poliisi pysäyttää keulimisen jälkeen. Syytä kysellessään vastaisi vaan, että "Joo tuli pikkunen kykäpommi vahingossa.. ei ollu tarkoitus" ja asia olisi sillä selvä. :D

smiley_roost.gif

W-P sanoi:
No, joskus kun jo eläkkeellä olen ja oikeen on alkanut vtuttamaan...

Ei eläkkeellä oo moisille aikaa kun pitää pitää kivaa ja jos se vtutus oikein nousee siitä pääsee pullolla punkkuu :bye:

Pitkiss sanoi:
Syytä kysellessään vastaisi vaan, että "Joo tuli pikkunen kykäpommi vahingossa.. ei ollu tarkoitus" ja asia olisi sillä selvä.

Testataan tän kesän letkalla...???

Mariini sanoi:
...joku vois järkeillä oikean prosenttin kakspyöräsistä Suomen liikennevirrassa ja teetetään nahkaliivit Org tunnuksella ja kys. % siihen mukaan.

Jos se olisi ihan vain ORG!laisten liivi, niin se olisi sitten promilleliivi :p
Jäsenmaksun maksaneita kun on se tuhatkunta viisimiljoonaisesta kansasta eli 0,02 prosenttia...meniköhän toi oikein...

Jos näköpiirissä olis ollu rekka, niin sen kuljettaja olis todettu syylliseksi prätkän keulimiseen...

Kaverilt noin 2sek keulimisest kortti veks viime kesänä. Asiaa poliisil tiedustellessamme et onks aika kohtuutonta ni totes vaan et heil Turun seudul nollatoleranssi keulimisen suhteen, samantein kortti pois vaa tylysti.. :pissed:

Jaskala sanoi:
Lähes yhtä paljon kuin itse rangaistus suhteessa "rikokseen" mua hämmästyttää keltaisen lehdistön uutiskynnys.

Jos joku teini on saanu vuosi sitten 180€ sakkoa, ni miten se voi olla kansallisesti kiinnostava uutinen?!? :kääk:

Täysin samaa mieltä. Tosin eipä tuo mitään uutta ole tuon "lehden" jutuissa.

No toi olikin ÄÄNEKOSKEN poliisi. Tunnen valittettavasti paikan, olen sieltä kotoisin ja jouduin elämään siellä 26 ekaa vuotta elämästä - toipuminen jatkuu yhä. Ei missään oile niin vittumaisia ihmisiä kuin siinä kaupungissa:sad3::sad3::sad3:

HeceR sanoi:
Jos näköpiirissä olis ollu rekka, niin sen kuljettaja olis todettu syylliseksi prätkän keulimiseen...

Ja jos rekkakuskilla olisi ruokkis jäänyt minuutin lyhyeksi niin kyseessä olisi ollut jo törkeä keuliminen...

Voi viddu et on vakava rikos pieni kevennys.Kyll monet mopot kiihdytykses helposti keventää,asia on eri jos kaupungis tai vilkkaas liikentees keulimal keulii...Tääl Suomes vaan ei haluta ymmärtää asioita varsinkaan kun asiast mittää tajuta.Se vaa kukkiste ja holhoojien mielest o hauskaa yrittää tappaa ihmiset vitutukseen ja päästä pätemään prkele:hanuria:

Tulin äsken Manskua pitkin Finlandiatalolta pohjoseen päin. Auto alkoi luisumaan mun kaistalle (ajoin pakulla oikeaa) ja kattelin tietty jotta mitäs nyt taas. Kun en enää voinu sivumpaan mennä niin töötti soimaan. No auto takaisin omalle kaistalle ja menin siihen viereen niin jumalauta..!!! Se stanan mimmi siellä piti isoa päivyri/allakkaa ratin edessä ja puhelin toisessa handussa. Piti siis jonkinmoista puhelinpalaveria....siis oikeasti ruuhka-aikana manskulla.

No, jos tommonen ajaa kesällä mopon kumoon, niin se harakka heittää kännyn ja allakan sivuun ja sanoo vaan ettei huomannu ja thats it.....
Joka stanan päivä, kun tulen keskustan läpi niin näen lukuisia ja lukuisia punaisiapäinajoja ymsyms.

Jotta sitä vaan, että kyllä vtuttaa tuommosen sakon saajan puolesta.....
Tähänkin muutama sana lisää....Suosittelen olemaan tarkkoja tuolla, nyt tässä tämän vuoden aikana olen törmännyt erittäin paljon isoja riskejä ottaviin naisiin (en tarkoita kaikkia) tuolla liikenteessä, tulla liikenneympyrään kovalla vauhdilla katsomatta muuta liikennettä.....Useimmiten ottanut erittäin vakavaa/isoa riskiä:blink::blink:

THuhtamäki sanoi:
Varmaanki siten että moottoripyöräilykausi on aluillansa nii mustanmaalataan kaikki motoristit heti enneku meitä on enempikin liikenteessä :rant:

Yhdyn tähän, kohta se itku taas alkaa muulla kansalla kenellä ei ole mahollisuutta:orgmp::orgmp:

Viimeksi muokattu:
pengis sanoi:
Uskomatonta, että tuomittu päiväsakoille tuollaisesta mitättömästä asiasta. Ajatelkaa jos kaverilla olis esim 4000/kk bruttó niin maksettavaa olisi tullut jotain 500€.

On tää uskomaton holhousvaltio. Joo joo eikä tartte tulla kertomaan, että muuta sitten pois jos niin ahistaa.

Juu pidetään se keula asfaltissa, vaikka hitsaamalla...

Hmm...
Mitenkähän virkavalta suhtautuu ykspyöräsellä fillarilla ajoon...?

Missähän v***n valhallassa se mun ykspyöränen taas olikaan varastoituna... Pitääpä ettiä ja koittaa pysyiskö sillä vielä pystyssä...
:grin:

Back