• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

"Keuliminen on tappava harrastus"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hannula
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
EVVK koko jutulle, ajan kuinka lystään niin pitkään kun pyörän päälle taivun, sitten kun en taivu vedän rollaattorilla kahtasataa keulapystyssä sortsit jalassa kukkahattu päässä.....piste.

wink.gif
Eikös se ole sama asia kuin aseiden kanssa: ei ne aseet tapa, vaan ihminen tappaa...Ei se keuliminen tapa, ihminen tappaa...

Hihhih

Mää keulin vaikken osaakkaa, vedän
230 mittarissa ku ei enempää kulje.
Oisse kiva joku busa tai ehkä tämmöselle
vanhalle xx.
Kuhan mouhusin tossa aikasemmi.
Ränränränräääääääääääänäääääääääänääääääääänääääääää

wink.gif
Eikös se ole sama asia kuin aseiden kanssa: ei ne aseet tapa, vaan ihminen tappaa...Ei se keuliminen tapa, ihminen tappaa...
Näinhän se on, mutta tästä ei saa aikaiseksi mehukkaita otsikoita.
Hankintaan kaikille motoristeille "pyöränkantolupa"
baaa.gif

"Keuliminen tappaa" on samaa sarjaa kuin "veikkaamalla voittaa". Molemmissa on mahdollisuus, mutta todennäköisyys on pieni.

-vain nynnyt eivät keuli tai aja ylinopeutta-

Mikäs tässä nyt NOIN kummallista on?
Mitä ihmettä Te luulete poliisin viranvuolesta sanovan?
Tottakai nuo jutut ovat tuon kaltaisia. Mitä ihmettä Te oikein odotitte?
smile_org.gif
No hra JH:n tapauksessa siinä ei olekaan mitään kummallista. Sitä samaa surullisen kuuluisaahan se...
Mutta noin yleensä tuommoinen ei kait sais, tai ainakaan tarttis olla mikään 'tottakai', nimenomaan viran puolesta. Eräänlaista korkean virka-aseman väärinkäyttöä tuokin.
Mutta niinhän se on, että eihän se mualima yhteen komisarioon tai hänen mielipiteisiinsä kaadu. Rock on.

sanoi:
Kärjistykset tapahtuu usein lukijan omassa päässä...
confused_orig.gif
Usein kyllä, mutta joskus myös kommentoijan päässä. Odotahan vaan kunnes sullakin sattuu joskus käymään vahinko tai huono säkä jossain Varkauden poliisin toimialueella...
wink.gif

"Mitä ihmettä Te luulete poliisin viranpuolesta sanovan?
Tottakai nuo jutut ovat tuon kaltaisia. Mitä ihmettä Te oikein odotitte?"

oon tota miettinyt, että jos itse olisin poliisimp mies, niin mitä tekisin. menisin ratsaamaan mopojen jarruja kouluihin, virityksiä katselisin vähän sormien välistä, kunhan ollaan vielä kevyessä 'vireessä'. eli ollaan 50cc:llä liikkeellä.

Pyörien nopeuksia ratsaisin koulujen kohdalla ja taajamissa.

Odottelisin moottoritienrampissa, että pyörä tulee, antaisin pari kilometriä sille etumatkaa ja vetäisin vilkut päällä 250km/h perässä, sitten pyssäisin sen, puhelisin paskaa, katsoisin jarrut ja sanoisin, että hyvää matkaa.. Kattellaan. Ja taas ramppiin odottelemaan seuraavaa.

Sitten kävisin keulittelemassa paikallisilla stunt suorilla popopyörällä.
062802jumpie_prv.gif

tulospalkkauksen kolme pakollista sakkoa ottaisin repimällä jostain savuttavasta mazdasta kilvet ja jossain sopivassa liikennevalossa pari kännykkään puhujaa.

jos joku vetäis törkeitä ohituksia ja vaarantaisi liikennettä niin sitä vois sakottaa kanssa. ainakin rikesakko.

Se voisi olla hauska homma kun ei ottaisi liikaa stressiä siitä.

joutusin kyllä ajamaan ilman kilpeä, ettei kukaan ilmoittaisi mun toimista:)

J

Jaa a ihan asiaahan tuo haastellu. Reikä päät ajelee nykyään tonnisilla, ja jarrut mei pelaa enää niissä nopeuksissa joilla jotkut revittelee. Ite harrastan keulimista joten en oo mikään nunna. Niin mut muistakaa kaikki 4 vuoden sisällä kelulimis harrastuksen aloituksen jälkeen on harrastajat joko kerran loukkaantuneet niin että lopettavat tai ovat päätyneet arkkuun. Siks se onkin ihan helvetin hyvä harrastus, tarvitaan reikäpäitä eikä marjanpoimijoita
baaa.gif

Semmosta se on että eihän se ilmalento ketään tapa mutta äkkipyssäys saattaa tehdä kipeetä. Ittekkin putosin viime syksynä vain 2,5 metrin matkan vintiltä mopohuoneen lattialle (onneks ei sattunu mopo oleen alla, ois voinu vahingoittua siinä) ja teki sekin hiukan kipeetä, noin puolisen vuotta...
biggrin.gif
Ei kai kaljalla ollut osuutta tapahtumaan? Asiallista Batman meininkiä
biggrin.gif

Itse oon miettinyt että onko mp-poliisit meitä motoristeja vastaan. Olen jostainkuullut että alunperin mp-poliisi perustettiin motoristeja hallitsemaan liikenteessä. Mut ois se kiva jaella R1:sen selästä sakkoja tuolla, myönnetään ja houkutella porukkaa kaikenmaailman bamppers temppuihin.
Jos oisin R1 kyttä mulla ois aivan varmasti karvat liimattu kypärään ja bombers huppari päällä. Soluttautuisin ja jakelisin sakkoja. Niin ja ois se kiva nähdä jonkun vanhemman ihmisen naama kun kirjoittelisin sille sakkoa karvakypärä päässä
buttrock.gif
buttrock.gif
buttrock.gif
Jos ei menis naama peruslukemille niin vielä poliisin harveeraamisesta pari päiväsakkoa lisää
smile_org.gif
- Muiden onneksi en ole mp-poliisi
idea3.gif

Mulle on aivan sama mitä lehdet tai joku kuppanen poliisi setä höpöttää,ajan pyörälläni joka tapauksessa juuri niin kun itse parhaaksi näen..
062802moto_prv.gif
ihmetyttää vaan nykyään nämä mp.org:issa välittömästi alkavat jäsenien väliset kinastelut..
confused_orig.gif
ja toi 10tkm,ei nyt mielestäni ole mikään ylistämisen asia,mulla on kertyny 1.4-21.6 8000tkm,ja meno jatkuu(vaikken kovin hyvin töiltäni pääse aina ajelemaan)
062802moto_prv.gif

"Niin mut muistakaa kaikki 4 vuoden sisällä kelulimis harrastuksen aloituksen jälkeen on harrastajat joko kerran loukkaantuneet niin että lopettavat tai ovat päätyneet arkkuun. Siks se onkin ihan helvetin hyvä harrastus, tarvitaan reikäpäitä eikä marjanpoimijoita"

mistäs tilastosta tää on
cool.gif

Itsellä taitaa mennä jo yli 4 vuoden. ja homma on muuttunut turvallisemmaksi, kun jarrun käyttö rupeaa toimimaan ja nopeudet on laskeneet.

biggrin.gif
Ei pitäis lukea tällasta yövuoron jälkeen heti herättyä, meinaa mennä kahvi väärään kurkkuun...
biggrin.gif

Tosikoita, onko heitä..?
tounge.gif

"Kunnon motoristin tunnistaa jo varusteista" Ilmankos Ghostriderilla on aina ajovermeet viimesen päälle= kunnon motoristi...

Joku konsta on näemmä päässyt pätemään julkisuudenkiilto silmissään.. ei tiedä itkeäkkö vai nauraa tolle jutulle.

Odotahan vaan kunnes sullakin sattuu joskus käymään vahinko tai huono säkä jossain Varkauden poliisin toimialueella...
wink.gif
Mä en henk.koht. harrasta kaahaamista taikka keulimista. Ainut kerta poliisiratsiassa 15 vuoteen oli pari viikkoa sitten Kiikalassa Bomber-tapahtumaan mennessä  
confused_orig.gif
. Poliisi toivotteli turvallista matkaa ratsian jälkeen.
No problem.

Ei konstaapeli Haapala kuulemma osaa ajaa prätkällä,se käyttää maasturia,mutta se osaa Neuvoa kaikkia muita....ja Hyvin!
cool.gif

Back