Mulla on just toi halpa D.I.D työkalu ja monet 525 ketjut katkottu ja niitattu ... hyvä työkalu 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
suizaki sanoi:Rälläkkä, vasara, alasin (esim käsipaino), työntömitta. Miksi asioista pitää tehdä niin vaikeita.
suizaki sanoi:Rälläkkä, vasara, alasin (esim käsipaino), työntömitta. Miksi asioista pitää tehdä niin vaikeita.
Nitrous sanoi:Kuten hippi totes, saa ammamies noilla kaluilla enemmän haittaa kuin hyötyä aikaiseksi. Ja kun kertaalleen on tolla ketjutyökalulla ketjun katkaisun ja niittauksen tehny, ei tee yhtään mieli alkaa kikkailemaan vasaran ja tuurnan kanssa.
suizaki sanoi:No korjataan sen verran, että jos olet tehnyt jonkin verran metallitöitä eläissäsi. Itse en saa 100€ niittauslaitteesta sitä lisäarvoa, että painan päivän töitä säästääkseni siihen. Isommalle porukalle tai hifi ti miehelle (naiselle) varmasti hyvä ja se oikea työkalu tähän tarkoitukseen. Ketjuja tulee niitattua omiin laitteisiin noin 4-6 kertaa vuodessa.
suizaki sanoi:No korjataan sen verran, että jos olet tehnyt jonkin verran metallitöitä eläissäsi. Itse en saa 100€ niittauslaitteesta sitä lisäarvoa, että painan päivän töitä säästääkseni siihen. Isommalle porukalle tai hifi ti miehelle (naiselle) varmasti hyvä ja se oikea työkalu tähän tarkoitukseen. Ketjuja tulee niitattua omiin laitteisiin noin 4-6 kertaa vuodessa.
Henry67 sanoi:Itse en enää D.I.D-ketjuja hommaa. Edellisessä gixxerissä kestivät noin 10tkm/setti ja jouduin vaihtamaan siihen niitä pari kertaa ja aina sama juttu. Jokaisessa sarjassa ei o-renkaat kestäneet jostakin syystä. Voitelin Motulin öljysuihkeillä kuten nykyisen Firebladen RK-ketjuja. Tutkin ne nyt taas neljännen kesän ajojen jälkeen ja yhtään rengasta ei vielä puutu & ketjut on kuin uudet vaikka takana on jo 25tkm![]()
Henry67 sanoi:Itse en enää D.I.D-ketjuja hommaa. Edellisessä gixxerissä kestivät noin 10tkm/setti ja jouduin vaihtamaan siihen niitä pari kertaa ja aina sama juttu. Jokaisessa sarjassa ei o-renkaat kestäneet jostakin syystä. Voitelin Motulin öljysuihkeillä kuten nykyisen Firebladen RK-ketjuja. Tutkin ne nyt taas neljännen kesän ajojen jälkeen ja yhtään rengasta ei vielä puutu & ketjut on kuin uudet vaikka takana on jo 25tkm![]()
Eikös se mene sillai, että huomioon pitää ranneiskuvoimametrin tuntumaa arvioidessa se miten kireälle toin niitattavan lenkin niittaa?... Että ei mene niitattavan linkin o-renkaat (olivatpa sitten x, o, w tai mitvit g-piste mrkä renkaita hyvänsä) liian lyttyyn? Ilmeisesti tönärilä voi mitata tehdasniitatun ja pyrkiä ranteella samaan ja tulee hyvä? Rasvat sinne sisään kans?suizaki sanoi:Rälläkkä, vasara, alasin (esim käsipaino), työntömitta. Miksi asioista pitää tehdä niin vaikeita.
shyhander sanoi:Eikös se mene sillai, että huomioon pitää ranneiskuvoimametrin tuntumaa arvioidessa se miten kireälle toin niitattavan lenkin niittaa?... Että ei mene niitattavan linkin o-renkaat (olivatpa sitten x, o, w tai mitvit g-piste mrkä renkaita hyvänsä) liian lyttyyn? Ilmeisesti tönärilä voi mitata tehdasniitatun ja pyrkiä ranteella samaan ja tulee hyvä? Rasvat sinne sisään kans?
suizaki sanoi:En muista ulkoa venymiä, mutta ei ole ollut itsellä ainakaan uskallusta venyttää edes valmistajan antamiin toleransseihin asti kilpurissa.
mäksä sanoi:Olisko kellään lainata/vuokrata ketjutyökalua pääkaupunkiseudulla? Tai myydä ympäri suomen..
RK 525 ketjut pitäisi saada niitattua.