Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Parasta ketjuöljyä tuo vanha pro honda mitä olen ikinä tavannut.Itse ostin huutonetistä ison pullon tuota vanhaa Honda pro:n teflon/moly spray:ta, jos oikein ymmärsin niin pitäisi kunnollista tavaraa(?). ja vielä puhdistukseen WD 40:stä..
Pysy sitten erossa teboilin mineraalipohjaisesta teräketjuöljystä eli siitä jossa on vihreä etiketti ja saatavilla 4l kannussa. Parin minun kaverin pyörien ketjut lähes kokonaan ruostuivat tuolla öljyllä alle 100km lenkillä, ilmeisesti 80kmh+ vauhti on tuolle öljylle jo liikaa.Seuraavaksi kokeilen moottorisahan teräketjuöljyä->
levitys pensselillä. Jotain riittävän jäykkää ettei roisku niin..
Kuulemma kehuttu ja edullista!!!
Loota öljyä itsellä ketjuihin.Moottoriöljy (ja vaihteistoöljy) on helppo puhdistaa pois pyörästä ja lisäksi halpaa kuin näkkileipäNyt on pelkkää moottoriöljyä ketjuissa ja ne ovat paremmassa kunnossa kuin koskaan. Huomenna heitän ketjuihin vaihteistoöljyä, se on hivenen paksumpaa ja pysyy siten paremmin. Tuo moottoriöljy oli hyvä ketjujen puhdistuksessa, prätkästä tuli kevyt työnnelläja ajaminen oli nautintoa kun ketjut toimi. Täytyy huoltaa useammin ketjuja, olin aikaisemmin hieman liian laiska ja väärällä mömmöllä rasvailin.
Tarpeeksi usein laitettuna hoitaa voitelun erinomaisesti. Waxit ym. muka ketjutökötit on tietenkin hyvä bisnes niiden valmistajille.![]()
Samalla lailla tuo taitaa sopia oileriin kuin cola kossuun ja kossu colaan ;Dshyhander sanoi:Miten huono idea on laittaa tarpeettomat keulaöljypurnukan pohjat ketjurasvariin? Ei kai se sen huonompaa taida olla kun muukaan tavallinen moottoriöljy, ohuempaa vaan ehkä? Turhaa mä joka tapauksessa sitä purkkia hyllyllä pidän.
Zuhnu99 sanoi:Mikä olis hyvä mahdollisimman vähän ruostuva ketju/rataspaketti? Vois olla ehkä joku piristävän värinenkin. R.K.ei ole missään nimessä pois suljettu vaihtoehto.