Olen käyttänyt vain ja ainoastaan mobilin jotain vaihteistoöljyä, tarkkaa merkkiä nyt ei pysty muistamaan. sitä tippakannuun, mopo pukille, istuu persiilleen maahan mopon viereen ja koppa kaljaa viereen. Siinä sitten tippakannulla joka ikinen lenkki ja tiivistepinta yks kerrallaan läpi, aikaa menee mutta hyvä tulee
ja tuo mössö on ainakin mun käytössä pysynyt hyvin vauhdissa mukana, vähän tietty nyt aina lentelee ympäriinsä, mutta ei kyllä silti mopo oo koskaan pahan näkönen ollut. Vahoja ei ikinä!
tämän päätin kun ekan omistajan jäljiltä putsailin, korjaan vuoleskelin ketjuja puhtaaksi, oli kyllä niin järkkyä kamaa, se p**kan määrä oli jotain sanoin kuvaamatonta
eikä siinä kurassa ollu pelkästään ketjut, sitä oli rattaissa, vanteessa, takaiskari hyvässä kuorrutuksessa, katteet sisäpuolelta ym. siinä kun kädet kyynärpäitä myöten savessa epätoivon vallassa kaivelin ketjuja esiin jostain sieltä saven alta, päätin että mun ketjuille ei ikinä vahaa tule, ei edes hätätapauksessa. Ajetaan sitte ennemmi vaikka kuivana....