• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ketjun niittausvekotin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wille-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Lappeenranta
Onkos kukaan rakennellut moista itse?
Ei luulis olevan kumminkaan kovin vaikea, jos vaan on pelit ja vehkeet tarjolla. Itse kumminkin olen sen verran mielikuvitukseton että vinkkejä "patentin" rakentamiseen tarvitaan
biggrin.gif

biggrin.gif
biggrin.gif

Hyväntahtoisena haluaisin ajatella, että Jeremy tarkoitti jotain C-puristinta tms. taitaa vaan olla kierteessä liian kova nousu että voima riittäis?

Mulla on keskikokoinen ruuvipenkki pultattuna reilun metrin pituisen lankun päähän. Erinomainen värkki moneen hommaan.

Louissista tilasin 29,90€. Rakenne asiallisen järeä, vaikkei mitään hienointa sepäntyötä olekaan. Ei kannata tohon hintaan rakennella. Työkalussa kilkkeet sekä katkasuun, että niittaukseen.

Louissista tilasin 29,90€. Rakenne asiallisen järeä, vaikkei mitään hienointa sepäntyötä olekaan. Ei kannata tohon hintaan rakennella. Työkalussa kilkkeet sekä katkasuun, että niittaukseen.
Mä kun en osaa tuota berliiniä, voisitko tarkentaa, mikä tuo härveli on nimeltään (siis berliiniksi), että osaisi etsiä tuolta sivulta, kun kiinnostaisi itseänikin tilata tuollainen??

Ketju on Berliiniksi Kette, sillä hakusanalla löytyy: Ketjuihin liittyvät

siellä on ainakin "Kettentrenn- und verniet", kylläkin kalliimpi kuin tuo edellämainittu. Jospa tuosta jatkamalla löytäisit.

Siihen produktsucheen lyöt 10003136 niin löytyy, ei tosin enää ole alennuksessa vaan hinta 49.95€.

Back