Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riippuu hieman siitä että minkä kokoista pensseliä käytät.Laitetaanpa tähän ketjuun kysymys.
Minkäs verran on sopivasti sitä vaihteistoöljyä? Jotenkin vaikka sitä laittaa reilusti, niin aika nopeasti se öljy sieltä ketjusta katoaa, jättäen vain ohuen samettimaisen pinnan rullien pintaan. Onko tuo samettipinta se normi vai ajelenko minä liian kuivilla ketjuilla
Storm.Mainostavat noita Motorexeja saatavan jossain pienemmissä matkaputeleissakin, mutten sellaisia ole missään nähnyt.
Itsellä juuri päinvastainen kokemus tuosta tökötistä, näyttää ettei siitä enää 50 km ajon jälkeen näy merkkiäkään, kaiken pölyn ja hiekan se kyllä ketjuun kerää.Paineilmapullossa CRC:n Sitkostettu voiteluöljy. Lahdesta ainakin bondaa Kärkkäiseltä. Monia aineita kokeilleena pysyy ketjussa parhaiten, likaamatta vannetta. Ketjujen putsaukseen moottoriöljyä.
Minä olen ihan samaa mieltä.PS nyttemmin olen kyllä taipumassa siihen, että ketjun hoito on ihan järjetöntä puuhaa, kun voisi pyörän kardaanillakin rakentaa. esim jos joku tekis speed triplen kardaanivedolla, niin se olis hieno. eikä se edes painas mitään extraa, kun muutenkin triplessä on tommonen toispuoleinen raskas takahaarukka.
Tätä myös itte käyttäny monessa mopossa, samanlainen kokemus kyseisestä aineesta, ihan eri planeetalta kuin joku castrolin vastaava.Toi Motorexin Chainlube 622 Strong on toistaiseksi ollut ainoa mitä on tullu käytettyä (eka purkki menossa), eikä oo ilmennyt mitään syytä etteikö sitä voisi jatkossakin ostaa. Rasvaan ketjut n. 500 km välein ja pyrin ajoittamaan rasvaamisen siten ettei enää tuu samana päivänä ajeltua, saa öljyn liuottimet haihtua rauhassa ja hyvin on ketjuissa pysyny... ja vanne puhtaana.