Tästä voisi tehdä yleisen keskusteluthreadin ajokengistä ja varsinkin omien arvostelusta. 5vuotta vanhat Rev`it Gravel Outdry kengät alkaa antautumaan ja uudet olisi hakusessa.
Kolme vaihtoehtoa löysin revikoiden ja selailun perusteella;
www.fc-moto.com
www.fc-moto.com
www.fc-moto.com
Onko noista mielipiteitä tai jopa kokemuksia ?
Kaksi ensimmäistä vedenpitäviä, kolmas ei. Tosin kokemuksien perusteella se vesi menee jostain aina läpi ennemmin tai myöhemmin, mutta on se tietysti kiva ettei heti ekalla vartilla kastu. Aina on myös muovipussi-viritykset. Tykkään enemmän saapasmalleista koska niissä on tietynlainen tukevuus ajaessa, ilmeisesti myös parempi mahdollisuus jalankin säilyä ehjänä jos huonosti käy ja ehkä suurimpana että nilkkurit ovat miltein aina nauhoilla. Kaikkia saa ehdottaa, mutta;
+ Juoksukenkiä näistä ei saa, mutta kohteet/kohteessa kävely olisi hyvä onnistua.
+ Lesti perusmallia leveämpi, ei pakollinen koska harvassa nämä ovat.
+ Hikisyydellä ei paljon väliä, koska olen ilmeisesti tyyppiä jolla jalat on hikiset vaikkei olisi edes sukkia jalassa. Merinovillan olen todennut parhaaksi avuksi tässä.
+ Ei nauhoja. Traumat hankittu aikanaan. En kaatunut, mutta ympyrää jouduin kiertämään tovin.
+ Jos löytyy Suomesta 42-43 koossa, mutta tämä alkaa olla nykyään mahdotonta.
+ Ei mitään neonväreillä varustettuja "olen motoristi" huutavia malleja
Nykyiset Rev`itit on olleet kaikinpuolin keskinkertaiset.
- Ihan ok:t ajaessa, mutta vähän painaa pohkeisiin retropyörälläkin jossa melko suora ajoasento. Tosin olen ehkä aavistuksen liian pitkä siihen.
- Kävellessä tönköt ja pohjat olivat uutenakin melko kovat ja tunnottomat. Iän karttuessa pohjista tulleet todella kovat, melkein kuin puukengät
Seuraavaksi oletettavasti alkavat murentua.
- Lestin leveys ei ahtain, mutta sieltä ahtaammasta päästä. Olisi ehdottomasti pitänyt ottaa normikokoa suurempi, vaikka pituus näissä onkin ok.
- Veden ovat pitäneet ihan hyvin ulkopuolella, mutta en ihan hirveästi anna tälle arvoa kun olen mieluummin ajamatta kuin ajan sateessa (ja ne sitten on ne muovipussit).
Mcgearhubin revikoihin päädyin kun googlea käytin. Nyt näköjään toistaiseksi alhaalla enkä ota kantaa puolueettomuuteen.
Kolme vaihtoehtoa löysin revikoiden ja selailun perusteella;
TCX Airtech 3 Gore-Tex Moottoripyörä saappaat ► saatavilla FC-Moto
Osta nyt TCX Airtech 3 Gore-Tex Moottoripyörä saappaat ✓ huippulaatu ✓ nopea toimitus ✓ laaja valikoima FC‑Moto‑verkkokaupassa ► Tilaa nyt verkosta!
Forma ADV Tourer Dry Moottoripyörä saappaat musta ► saatavilla FC-Moto
Osta nyt Forma ADV Tourer Dry Moottoripyörä saappaat musta ✓ huippulaatu ✓ nopea toimitus ✓ laaja valikoima FC‑Moto‑verkkokaupassa ► Tilaa nyt verkosta!
Icon Elsinore 2 Moottoripyörän saappaat musta ► saatavilla FC-Moto
Buy your Icon Elsinore 2 Motorcycle Boots black now ✓ premium brand quality ✓ fast shipping ✓ great selection at FC‑Moto ► Order online now!
Onko noista mielipiteitä tai jopa kokemuksia ?
Kaksi ensimmäistä vedenpitäviä, kolmas ei. Tosin kokemuksien perusteella se vesi menee jostain aina läpi ennemmin tai myöhemmin, mutta on se tietysti kiva ettei heti ekalla vartilla kastu. Aina on myös muovipussi-viritykset. Tykkään enemmän saapasmalleista koska niissä on tietynlainen tukevuus ajaessa, ilmeisesti myös parempi mahdollisuus jalankin säilyä ehjänä jos huonosti käy ja ehkä suurimpana että nilkkurit ovat miltein aina nauhoilla. Kaikkia saa ehdottaa, mutta;
+ Juoksukenkiä näistä ei saa, mutta kohteet/kohteessa kävely olisi hyvä onnistua.
+ Lesti perusmallia leveämpi, ei pakollinen koska harvassa nämä ovat.
+ Hikisyydellä ei paljon väliä, koska olen ilmeisesti tyyppiä jolla jalat on hikiset vaikkei olisi edes sukkia jalassa. Merinovillan olen todennut parhaaksi avuksi tässä.
+ Ei nauhoja. Traumat hankittu aikanaan. En kaatunut, mutta ympyrää jouduin kiertämään tovin.
+ Jos löytyy Suomesta 42-43 koossa, mutta tämä alkaa olla nykyään mahdotonta.
+ Ei mitään neonväreillä varustettuja "olen motoristi" huutavia malleja
Nykyiset Rev`itit on olleet kaikinpuolin keskinkertaiset.
- Ihan ok:t ajaessa, mutta vähän painaa pohkeisiin retropyörälläkin jossa melko suora ajoasento. Tosin olen ehkä aavistuksen liian pitkä siihen.
- Kävellessä tönköt ja pohjat olivat uutenakin melko kovat ja tunnottomat. Iän karttuessa pohjista tulleet todella kovat, melkein kuin puukengät
- Lestin leveys ei ahtain, mutta sieltä ahtaammasta päästä. Olisi ehdottomasti pitänyt ottaa normikokoa suurempi, vaikka pituus näissä onkin ok.
- Veden ovat pitäneet ihan hyvin ulkopuolella, mutta en ihan hirveästi anna tälle arvoa kun olen mieluummin ajamatta kuin ajan sateessa (ja ne sitten on ne muovipussit).
Mcgearhubin revikoihin päädyin kun googlea käytin. Nyt näköjään toistaiseksi alhaalla enkä ota kantaa puolueettomuuteen.