hiukan vielä..Ikävää että pahoitit mielesi. Sulkeminen ei johtunut sinusta, joten voit sen murehtimisen ainakin unohtaa.Lukittuasi threadin minä pahoitin mieleni, koska en ymmärrä mitä minä tein väärin ja kuitenkin sinä pakotit kaikki hiljaiseksi ennen kuin ehdin saada vastausta mielestäni oikeutettuun kysymykseeni, jonka kanssa en ollut edes yksin.
Jos taas lukitsit koska mielestäsi joku muu toimi väärin, niin onko sinusta oikein, että häiriköijä sai muiden asiasta kiinnostuneiden asiallisetkin mielipiteet ja kysymykset vaiennetuksi?
Vai kävikö peräti niin, että halusit lukita threadin ennen kuin sinun tiedossasi jo oleva vastaus uhkasi tulla julki eikä se olisi ollut .ORGin linjan mukaista?
Ja valitettavasti joskus tulee toimia noin, ja siitä sitten kärsii myös muut.
Sitä kannattaa jo miettiä ennen kuin vastauksensa lähettää. (Ja tämä lause ei ollut mitenkään osoitettu sinulle, vaan yleisesti.) Toki toinen vaihtoehto on sitten sen sulkemisen tai poistamisen jälkeen osoittaa pahaa modea syyttävällä sormella..?
Tässä on yksi esimerkki, miksi en suosi sitä, että ilmoittaisin jonkun tuollaisen actionin mun tekemäksi. Tästäkin varmaan päästäisiin tosi iisisti vääntämään vaikka maailman tappiin saakka.
Onko syynä ...
Mode ei halua tai ei edes osaa kertoa miksi alko siivoileen?
Eli keskustelun rönsyily ei vain sattunut miellyttämään?
Ja täähän ei ole henkilölle kohdistettu kysymys.yleisesti pohdittavaksi.