Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten on? (Modet varmaan osaa ehkä kommentoida) MUTUna mielestäni kuitenkin tämä foorumi on muuttunut aika paljon. Naapureiden typerä leimaaminen on mielestäni yleistynyt alkuajoista. Samaten henkilökohtaisuuksiin meno. Keskustelusta kuin keskustelusta tahtoo tulla viimeistään toisella sivulla "vetomies vs kukkahatut".Suuri kiitos sille kirjoittajien valtaisalle asialliselle enemmistölle, joka tekee tästä edelleen alan ykkösforumin.![]()
Tai sama toisin päin (ei aloteta nytHommaan kuuluu kuinka kaikki (itse)kriittinen keskustelu päättyy siihen kuinka "kukkahatut" asetetaan omalle paikalleen saunan taa. Arvomaailma on selvästi kaventunut ja erilaisten mielipiteiden sieto laskenut. Noh - tiedä häntä - kai se on vaan omien korvien välissä. Jotenkin vaan tympeys näitä typeriä, jatkuvasti lisääntyviä vääntöjä lukiessa lisääntyy....
tossa on kyllä vinha perä.Tai sama toisin päin (ei aloteta nytHommaan kuuluu kuinka kaikki (itse)kriittinen keskustelu päättyy siihen kuinka "kukkahatut" asetetaan omalle paikalleen saunan taa. Arvomaailma on selvästi kaventunut ja erilaisten mielipiteiden sieto laskenut. Noh - tiedä häntä - kai se on vaan omien korvien välissä. Jotenkin vaan tympeys näitä typeriä, jatkuvasti lisääntyviä vääntöjä lukiessa lisääntyy....)![]()
Turhaa poikapainia. Taitaa kertoa siitä että mitään motoristeja ei olekkaan, suurin osa on vaan prätkällä ajavia taviksia. Ei prätkäily mikään monoliittinen harratus ole, ihmiset saa kiksinsä ihan eri asioista. Joillekin se on vaikea tajuta.
Mitä tuo tarkoittaa?monoliittinen
monoliittinen = järkälemäinen, yhtä ainesta oleva. Sananmukaisesti "yhtä kiveä oleva".Mitä tuo tarkoittaa?monoliittinen
Thänks.monoliittinen = järkälemäinen, yhtä ainesta oleva. Sananmukaisesti "yhtä kiveä oleva".Mitä tuo tarkoittaa?monoliittinen
En ainakaan minä ... vaikka tiedänkin mikä tuota vaivaa ...Tervetuloa koodaamaan.Tuohon voisi toimia sellainen, että käyttäjän poistamasta viestistä jäisi jonkinlainen tieto tai viite ketjuun alkuperäisen viestin paikalle. Esim. "käyttäjä on poistanut viestin, syy xxx". Heti näkisi, että nyt on jotain lähtenyt ja syykin olisi tiedossa mikäli käyttäjä sellaisen haluaaa/jaksaa laittaa.Haluan myös muistuttaa, että kirjoittajalla itsellään on mahdollisuus poistaa oma viestinsä. Joskus käy niin, että kirjoittaja itse tulee toisiin aatoksiin, ettei tainnut omassa kirjoituksessa olla päätä eikä häntää ja poistaa postauksensa. Ja kun näin tapahtuu, ei moderaattorit voi asialle mitään ja ketju alkaa näyttämään varsin eriskummalliselta, varsinkin jos viesti on poistettu heti ensimmäisestä postauksesta ja jäljelle jää vain kommentit ekaan postaukseen. Että tällaista.
![]()
![]()
Itse en moiseen koiran virkaan tulisi vaikka maksettaisiin. Näistä jutuista on väännetty niin kauan kuin koko palsta on ollut olemassa.
Oma kokemukseni vapaaehtoistyöstä on:Ihan oikeasti kyllä minäkin edelleen ihmettelen avoimuuden puuttumista. Alkuunkaan en ymmärrä, että todellakin jotkut valittavat ajan puutetta. Miksi he siis ovat modeja?
Tanakka tiivistys!Oma kokemukseni vapaaehtoistyöstä on:
jos samalla ihmisellä on sekä tervettä järkeä että vapaata aikaa, niin kyseessä on:
a) eläkeläinen
b) muuten fiksu, jota ei palkata töihin esim. pyörätuolin takia
c) idealisti
d) taruolento
Yhtenäänhän tästä kailotetaan .. nytkin ..Jos siinä nyt sitten moterointioikeudet joskus harvoin lipsahtavat...
Tota joo... Älä nyt Matti viitsi. Sori että hulluja väitän, mutta et kyllä millään voi oikeasti noin miettiä....Miten avoimuuta saataisiin lisättyä?
Ei mitenkään niin kauan, kun valitetaan, että moderaattoreilla ei
ole aikaa selitellä tekojaan. Tuostapa ilman muuta tulee
kysymys, että aivan väärät henkilöt ovat modeina, jos aikaa
kerran ei ole. Taatusti jostain löytyy sellaisiakin henkilöitä, joilla
aikaa ja haluakin olisi...
Niinpä. Kun niitä "haista sinä kuule vittu" -viestejä nakkelee pois, niin ei siinä perusteluja enää tarvita. Muutaman kerran olen viimeisen muutaman vuoden aikana perustellut poistamisia, jos taustalla on ollut joku juttu, jonka tietäminen on tarpeen viestin poistamisen syyn ymmärtämiseksi. Yli 95 % tapauksista näin ei kuitenkaan ole.Tota joo... Älä nyt Matti viitsi. Sori että hulluja väitän, mutta et kyllä millään voi oikeasti noin miettiä.aivan väärät henkilöt ovat modeina, jos aikaa
kerran ei ole. Taatusti jostain löytyy sellaisiakin henkilöitä, joilla
aikaa ja haluakin olisi...
Jos mode alkaisi selittämään jokaiselle joutavan viestin kirjoittaneelle miksi hänen tuotoksensa on poistettu, kyllä siihen aikaa ja tupakkaakin kuluisi!