• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Keskari keskiviikko miitti 23.7-08

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Dämit , tää ois ollu just mun tasosta ajelua , kun noin monta muutakin nyyppää tulossa mukaan.

On se "kele" kun iltavuoro tyät haittaa harrastustoimintaa
sad_orig.gif

Vapaata vasta sunnuntaina.

No ensviikolla uudestaan...
nixweiss.gif

Pitäkäähän hauskaa
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Aargh... kieriskelen tällä tuskissani ja pähkäilen uskaltaisinko mukaan... muutama muukin 'newbie' näköjään lähdössä, mutta tuskin ihan näin tuoreita, kilsoja takana ehkä 600 ja korttikin jo pari kuukautta vanha
smile_org.gif
Lisäksi olen tällainen 'alamittainen' joten pyörän käsittely on hivenen haastavaa paikaltaan ja pysähtymispaikat täytyy valita huolella.

Kellään kaverilla ei ole pyörää, ja kun pyörä on miehen kanssa yhteinen, niin ajeluseuraa ei toistaiseksi ole ollut. Olisi kiva kyllä päästä porukalla ajelulle.

Mä olen sitten myös aina se jolla on ekana jano ja pissahätä, vaikka kävis kolemesti vessassa ennen lähtöä
blush.gif
Mukaan vaan
smile_org.gif

Kiva että on sitten muitakin kenen takia joutuu pysähtymään "posliinille"
biggrin.gif
mä en puskiin kuse
biggrin.gif

Ja se tossa letkassa ajellessa on kiva että kaikki voi oikeesti ajaa just sitä vauhtia kun hyvälle tuntuu - ei yhtään kovempaa - hitaammat yleensä jättäytyy hännille, risteyksissä ootellaan niin kukaan ei eksy.

ja ps. siellä on paaaljon jätkiä jotka varmasti tuuppaa sen pyörän sulle tasamaalle vaikka millaseen monttuun sen parkkeeraisit
wink.gif

Sitä vois tulla letkaan mukaan jos vaan pyörä ehditään huoltaa tuohon mennessä. Sais ajettua uuden etusen sisään, kun sekin vaihtuu huollon yhteydessä.

aika kaukana, hui.
biggrin.gif
kumpa ei ois lasten hoito vuoroa, niin mukana kuin pukama,,, pitäkää hauskaa
062802jumpie_prv.gif

Liian kaukana kyl, et ehtis 17:30 mennessä moiseen. Ja aiotaanko tuolla edes ajaa, puhutaan vaan losseista ja helpoista (luetaanko: suorista?) reiteistä?

Lapsonen yrittää vihdoinkin uskaltaa pelottavien Orgin ihmisten matkaan, jos vain millään ehtii.

Hyvä, että huomasin.
Taidanpa ehtiä. Mutta savelle(ei Saviolle) ensin...
biggrin.gif

<span style='font-size:12pt;line-height:100%'><span style='color:red'>41 pyörää lähti Nesteen pihalta letkaan</span></span>
Ja sitten yksi meni eri suuntaan, mutta lasketaanko sitä ..  
tounge.gif

Yhteensä siis olis ollu 42 ja sehän on ... elämän tarkoitus ..  
062802moto_prv.gif

(The Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
The Answer to Life, the Universe, and Everything. In the story,
a "simple answer" to The Ultimate Question is requested from the
computer Deep Thought, specially built for this purpose. It takes
Deep Thought 7½ million years to compute and check the
answer, which turns out to be 42.)

PS.
ja just ku olin aatellu pitää tän mun viestien määrän tasan 6000 kappaleessa ..
Ja tämmöisen takia nyt sitten on 6001 ...  
shaun.gif
.. että on elämä epistä ..

En sit Paimiosta ehtiny. Noo ei se mitään. Oli länsisuamessakin ihan kivat pätkät takastullessa.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

TÄNX kaikille hyvistä ajeluista
smile_org.gif
Alussa oli tosiaan pientä sekoilua, mutta loppumatka suju ihan hyvin. Lossireissu oli tosi jees. Otettiin kaverin kanssa hatkat takastulomatkalla siitä porvoon bensikseltä.

Ekaa kertaa mukana ja heti joutuu nostaa iiiisosti käden ylös, että mä se olin ku sekoilin pois tullessa siinä ninja neidin perässä ja meinasin väärä uskoisena mennä vika suuntaan (pahoittelut siitä).

withstupid.gif
Onneksi oikeaoppiset otti ohjat käsiin. Olihan sitten eka ja vika kerta kun noin sössin, mutta mukaan tullaan toistekkin!

Jos se vielä suodaan.
bawling.gif

Back