Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mukaan vaanAargh... kieriskelen tällä tuskissani ja pähkäilen uskaltaisinko mukaan... muutama muukin 'newbie' näköjään lähdössä, mutta tuskin ihan näin tuoreita, kilsoja takana ehkä 600 ja korttikin jo pari kuukautta vanhaLisäksi olen tällainen 'alamittainen' joten pyörän käsittely on hivenen haastavaa paikaltaan ja pysähtymispaikat täytyy valita huolella.![]()
Kellään kaverilla ei ole pyörää, ja kun pyörä on miehen kanssa yhteinen, niin ajeluseuraa ei toistaiseksi ole ollut. Olisi kiva kyllä päästä porukalla ajelulle.
Mä olen sitten myös aina se jolla on ekana jano ja pissahätä, vaikka kävis kolemesti vessassa ennen lähtöä![]()
Ajellaan mutkia - mutta ei täysillä .Liian kaukana kyl, et ehtis 17:30 mennessä moiseen. Ja aiotaanko tuolla edes ajaa, puhutaan vaan losseista ja helpoista (luetaanko: suorista?) reiteistä?
Äläs ny Inka, ei olla menossa mopokahvilaan vaan paljon legendaarisempaan paikkaanHuomenna sitten on se pk - täysillä mopokahvilaan mutkia pitkin miitti siellä espoossa![]()
Ajamista vartenhan se mopo hankittiin, ei lossimatkojaHuomenna sitten on se pk - täysillä mopokahvilaan mutkia pitkin miitti siellä espoossa![]()
Mielummin lossilla kun mopon kanssa uiden, tossa kohtaa en kiellä sitäkään. Herra on hyvä vaan.Ajamista vartenhan se mopo hankittiin, ei lossimatkojaHuomenna sitten on se pk - täysillä mopokahvilaan mutkia pitkin miitti siellä espoossa![]()
![]()