• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kesän kuumimmat MP-parkit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Henry
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Lipalla, Pölkkypaarissa, Torpalla ja mp-kerhon pihalla tai
sit ajetaan näiden paikkojen väliä...

Kilpailukysymys mikä kaupunki ??
Savonlinna  
buttrock.gif

Onpa tullu joskus otettua lipalla jädee ja pölökyllä kaljaa  
cool.gif

062802jumpie_prv.gif
On se helppoo ku osaa  
bowdown.gif
Mitä mä voitin??
tounge.gif

Aika lailla on tullu omia polkuja päästeltyä,en ole paljon kokoontumisissa pokkeillu. Jospa ens kesänä,ujo poju ilmestyy mestoille...Huu nous ??
lookaround_orig.gif

maunulanmaja, urheilumaja kaiketi kartoissa, on se eräs keskiviikkotapaamispaikka. muutoin kehän kessa, rusan shelli, sipoon esso, petikon esso, tampereen pyynikki, fiskarsin kahvila, lohjan esso, saukkolan esso, klaukkalan tebis, ruskeasuon tebis, mäntsälän hirvi,, eiku hirsimaja, hehiö.. siis moosemajahan se kaiketi enemmän lienee.

ym.

Kuopiossahan "virallinen" kokoontumispaikka ja -aika on tiistaisin klo 18.00 etiäpäin Puijolla tornin juurella, siellä ainakin itse tuli viime kesänä pyörittyä. Pitkälahden ABC:lla oon nähny lähinnä mopopoikia ja muutaman satunnaisen matkapyöräilijän...vänärilläkin aika harvoin yhtä tahi kahta pyörää enempää näkyilee. Minnehän ne kaikki mua pakenee?
biggrin.gif
Kaipa se on sit huhtikuun ensimmäinen tiistai klo: 18.00 tultava puijon juurelle ja katsoa paljonko siellä muita motoristejä on
buttrock.gif

Voi vaan olla että olen ainut
tounge.gif

Karuselli, mutteri ja tietty Bembölen kahvitupa. Bembölessä taitaa vikkolla olla jotain "teemailtoja" mutta sunnuntaisin kaikenlaista väkeä ja paljon. Näistä teemailloista voisi joku tietävä valaista hieman... ettei siis kukaan pahoita mieltään jos "väärään seuraan" eksyy.
Bembölen teemailloista ainakin maanantaina Touring Finlandia ja keskiviikkoisin harrikat.Vee-Maxit muistaakseni torstaisin.

Porvoo, jokiranta kesäiltaisin, nykyään jopa oma mopoparkki.  
smile_org.gif
Siitä sitten jonnekkin lenkille ja myöhemmin ehkä takaisin.
buttrock.gif

Pyynikillä Tampereella, Vehoniemessä Kangasalla ja kulkiessa voi bongata jostain Kotipizzasta syömästä
baaa.gif
.

Misääs kohtaa tää Bembölen kahvitupa on?
Kehä III:n ja Vanhan Turuntie risteysmaisemissa kehän sisäpuolella.
Miljoonaa kertaa paikan ohitse ajanut, enkä ole merkille pannut
nixweiss.gif
Ei kun ens kesänä yrittämään uudelleen silmät auki, voit saada uusia elämyksiä...
cool.gif

Kehältä vanhaa turuntietä Leppävaaran suuntaan ja siinä huoltiksien kohdalla vasemmalla näkyy mäellä yli 200 vuotta vanha punainen puutalo. Rohkeasti vaan kierrät yläpihalle parkkiin.

Kuopiossahan "virallinen" kokoontumispaikka ja -aika on tiistaisin klo 18.00 etiäpäin Puijolla tornin juurella, siellä ainakin itse tuli viime kesänä pyörittyä. Pitkälahden ABC:lla oon nähny lähinnä mopopoikia ja muutaman satunnaisen matkapyöräilijän...vänärilläkin aika harvoin yhtä tahi kahta pyörää enempää näkyilee. Minnehän ne kaikki mua pakenee?
biggrin.gif
Kaipa se on sit huhtikuun ensimmäinen tiistai klo: 18.00 tultava puijon juurelle ja katsoa paljonko siellä muita motoristejä on  
buttrock.gif

Voi vaan olla että olen ainut  
tounge.gif
Noh noh, katotaas jos minäki sinne jo pääsisin, kun vaan ei olis se ylämäki liian liukas, valuu vielä perä edellä linja-autoasemalle asti
biggrin.gif

Jaa niin, minä taisin muuten olla se viimenen sissi joka siellä Puijolla viime syksynä kävi, olikohan se nyt lokakuun puoliväliä kun siellä yks sateinen tiistai kävin eikä siellä muita enää silloin näkynyt, polttelin pari tupakkia ja aattelin että eiköhän se tämä ajokausi ole nyt tässä
blush.gif

Pitääpä tulla porukalla joskus siellä puijolla piipahtamaan. Onhan meitä jo 6 "mc-kulkumulkkua" Kuopiosta. Viime kesänä ei tullu käytyä puijolla kertaakaan, mutta siihen on tultava muutos. Vänärillekin voisi jonkun ajan sopia tms. Menee muuten hyvä paikka pilalle kun siellä vaan amikset autoilla kokoontuu...
Juu siellä Puijolla on kyllä mukava istua iltaa tunti tai pari jos keli on kohdallaan ja kuunnella KMC:n vähän varttuneempien pyöräilijöiden juttuja tai turista jotain omiakin
thumbs-up.gif

Juu ja vänäristä ihan samaa mieltä, muutama kerta tuli kaverin kanssa siellä pyörittyä jätskikioskin tuntumassa, aika vähissä kyllä pyörät olivat...sinne vois vaikka sopia jonkinlaista tapaamisaikaa.

Pitääpä tulla porukalla joskus siellä puijolla piipahtamaan. Onhan meitä jo 6 "mc-kulkumulkkua" Kuopiosta. Viime kesänä ei tullu käytyä puijolla kertaakaan, mutta siihen on tultava muutos. Vänärillekin voisi jonkun ajan sopia tms. Menee muuten hyvä paikka pilalle kun siellä vaan amikset autoilla kokoontuu...
Juu siellä Puijolla on kyllä mukava istua iltaa tunti tai pari jos keli on kohdallaan ja kuunnella KMC:n vähän varttuneempien pyöräilijöiden juttuja tai turista jotain omiakin
thumbs-up.gif

Juu ja vänäristä ihan samaa mieltä, muutama kerta tuli kaverin kanssa siellä pyörittyä jätskikioskin tuntumassa, aika vähissä kyllä pyörät olivat...sinne vois vaikka sopia jonkinlaista tapaamisaikaa.
Sanotaanko että lauantaina 12-16 välinen aika vänärillä on oikein iskevä. Siinä on kiva 'näkymiä' katsella ja mahdollisesti jopa jäätelö haukata  
062802jumpie_prv.gif

Edittinä vielä sen verran että tämä aika toki vaatii sen +20C lämpötilan ja auringonpaisteen, eihän siellä nyt kukaan jaksa vesisateessa tyhjää rantaa katsastella
biggrin.gif

Taitaa multa noiden uusien nopeusrajoitusten takia jäädä mutteri vähemmälle ja kehän kessalla käynti vilkastua.
062802moto_prv.gif
Niinpä... Lahnuksen shelli ja bembölen kahvitupa kolahtaa kohdalle useammin, ei 30 rajoitukset häiritse. Mutta kyllä välillä käytävä kuitenkin merisatamanrannan "maisemia" vilkuilemassa jäätelön ohessa
cool.gif

Keskustan uudet rajoitukset voi muuten ottaa koville kun siellä joka päivä on duunissa käytävä...

Lipalla, Pölkkypaarissa, Torpalla ja mp-kerhon pihalla tai
sit ajetaan näiden paikkojen väliä...

Kilpailukysymys mikä kaupunki ??
Savonlinna  
buttrock.gif

Onpa tullu joskus otettua lipalla jädee ja pölökyllä kaljaa  
cool.gif

062802jumpie_prv.gif
On se helppoo ku osaa  
bowdown.gif
Mitä mä voitin??  
tounge.gif
Jätskit Lipalla, kaljat Pölkyllä ja kahvit Torpalla.....
033102beer_1_prv.gif

Tarjoon.....
Tulkaahan käymään kylillä...

Back