Sattuipa erhe. oikea osoite tässä:
http://irc-galleria.net/view.ph....vi=true
http://irc-galleria.net/view.ph....vi=true
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä mä voitin??On se helppoo ku osaaSavonlinnaLipalla, Pölkkypaarissa, Torpalla ja mp-kerhon pihalla tai
sit ajetaan näiden paikkojen väliä...
Kilpailukysymys mikä kaupunki ??![]()
Onpa tullu joskus otettua lipalla jädee ja pölökyllä kaljaa![]()
![]()
![]()
Kaipa se on sit huhtikuun ensimmäinen tiistai klo: 18.00 tultava puijon juurelle ja katsoa paljonko siellä muita motoristejä onKuopiossahan "virallinen" kokoontumispaikka ja -aika on tiistaisin klo 18.00 etiäpäin Puijolla tornin juurella, siellä ainakin itse tuli viime kesänä pyörittyä. Pitkälahden ABC:lla oon nähny lähinnä mopopoikia ja muutaman satunnaisen matkapyöräilijän...vänärilläkin aika harvoin yhtä tahi kahta pyörää enempää näkyilee. Minnehän ne kaikki mua pakenee?![]()
Bembölen teemailloista ainakin maanantaina Touring Finlandia ja keskiviikkoisin harrikat.Vee-Maxit muistaakseni torstaisin.Karuselli, mutteri ja tietty Bembölen kahvitupa. Bembölessä taitaa vikkolla olla jotain "teemailtoja" mutta sunnuntaisin kaikenlaista väkeä ja paljon. Näistä teemailloista voisi joku tietävä valaista hieman... ettei siis kukaan pahoita mieltään jos "väärään seuraan" eksyy.
Kehä III:n ja Vanhan Turuntie risteysmaisemissa kehän sisäpuolella.Misääs kohtaa tää Bembölen kahvitupa on?
Miljoonaa kertaa paikan ohitse ajanut, enkä ole merkille pannutKehä III:n ja Vanhan Turuntie risteysmaisemissa kehän sisäpuolella.Misääs kohtaa tää Bembölen kahvitupa on?
Ei kun ens kesänä yrittämään uudelleen silmät auki, voit saada uusia elämyksiä...Miljoonaa kertaa paikan ohitse ajanut, enkä ole merkille pannutKehä III:n ja Vanhan Turuntie risteysmaisemissa kehän sisäpuolella.Misääs kohtaa tää Bembölen kahvitupa on?![]()
Noh noh, katotaas jos minäki sinne jo pääsisin, kun vaan ei olis se ylämäki liian liukas, valuu vielä perä edellä linja-autoasemalle astiKaipa se on sit huhtikuun ensimmäinen tiistai klo: 18.00 tultava puijon juurelle ja katsoa paljonko siellä muita motoristejä onKuopiossahan "virallinen" kokoontumispaikka ja -aika on tiistaisin klo 18.00 etiäpäin Puijolla tornin juurella, siellä ainakin itse tuli viime kesänä pyörittyä. Pitkälahden ABC:lla oon nähny lähinnä mopopoikia ja muutaman satunnaisen matkapyöräilijän...vänärilläkin aika harvoin yhtä tahi kahta pyörää enempää näkyilee. Minnehän ne kaikki mua pakenee?![]()
![]()
Voi vaan olla että olen ainut![]()
Juu siellä Puijolla on kyllä mukava istua iltaa tunti tai pari jos keli on kohdallaan ja kuunnella KMC:n vähän varttuneempien pyöräilijöiden juttuja tai turista jotain omiakinPitääpä tulla porukalla joskus siellä puijolla piipahtamaan. Onhan meitä jo 6 "mc-kulkumulkkua" Kuopiosta. Viime kesänä ei tullu käytyä puijolla kertaakaan, mutta siihen on tultava muutos. Vänärillekin voisi jonkun ajan sopia tms. Menee muuten hyvä paikka pilalle kun siellä vaan amikset autoilla kokoontuu...
Sanotaanko että lauantaina 12-16 välinen aika vänärillä on oikein iskevä. Siinä on kiva 'näkymiä' katsella ja mahdollisesti jopa jäätelö haukataJuu siellä Puijolla on kyllä mukava istua iltaa tunti tai pari jos keli on kohdallaan ja kuunnella KMC:n vähän varttuneempien pyöräilijöiden juttuja tai turista jotain omiakinPitääpä tulla porukalla joskus siellä puijolla piipahtamaan. Onhan meitä jo 6 "mc-kulkumulkkua" Kuopiosta. Viime kesänä ei tullu käytyä puijolla kertaakaan, mutta siihen on tultava muutos. Vänärillekin voisi jonkun ajan sopia tms. Menee muuten hyvä paikka pilalle kun siellä vaan amikset autoilla kokoontuu...![]()
Juu ja vänäristä ihan samaa mieltä, muutama kerta tuli kaverin kanssa siellä pyörittyä jätskikioskin tuntumassa, aika vähissä kyllä pyörät olivat...sinne vois vaikka sopia jonkinlaista tapaamisaikaa.
Taitaa multa noiden uusien nopeusrajoitusten takia jäädä mutteri vähemmälle ja kehän kessalla käynti vilkastua.Kyllä se mutteri on on päivittäinen pysäkki.
Niinpä... Lahnuksen shelli ja bembölen kahvitupa kolahtaa kohdalle useammin, ei 30 rajoitukset häiritse. Mutta kyllä välillä käytävä kuitenkin merisatamanrannan "maisemia" vilkuilemassa jäätelön ohessaTaitaa multa noiden uusien nopeusrajoitusten takia jäädä mutteri vähemmälle ja kehän kessalla käynti vilkastua.![]()
Jätskit Lipalla, kaljat Pölkyllä ja kahvit Torpalla.....Mitä mä voitin??On se helppoo ku osaaSavonlinnaLipalla, Pölkkypaarissa, Torpalla ja mp-kerhon pihalla tai
sit ajetaan näiden paikkojen väliä...
Kilpailukysymys mikä kaupunki ??![]()
Onpa tullu joskus otettua lipalla jädee ja pölökyllä kaljaa![]()
![]()
![]()
![]()
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Kulkumulkku&image_id=1292346&navi=true
Tuossa meidän prätkät viime kesältä kuopiosta. morjestelkaahan kun näkyy.