• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kesän kuumimmat MP-parkit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Henry
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
somerolla yleensä spar-kaupan piha tai vieressä auto grilli
nixweiss.gif

Joensuussa on pyöräparkki sokosta vastapäätä Siltakadulla ja Jokiasema missä yleensä pyöriä näkyy.

Kyllä toi Riihimäki ja Karavaani on ihan kiva paikka ku asuuki
niin lähellä.
033102beer_1_prv.gif

Tähän saakka on kyllä tullu käytyy aina välillä ulkoiluttamassa
kotiloo, mut jos nyt tänä vuonna pyörällä ku sellanen tuli
hommattuu
062802jumpie_prv.gif

Kuopiossa paikat on varmaan Petosen ABC jos sumppia haluaa ja sit väinölänniemi kesäisin auringon paisteessa, siinä välipätkällä missä on se jädekiska
cool.gif

Tiistaisin tulee kaffet hörpättyä Kämpän Kaffetuvalla, Eurajoella, jokseenkin Porin ja Rauman puolessa välissä. Paikalla usein tuolloin 200 jopa 300 pyörää, mikä on näilläseuduin tosi paljon.

Karuselli, mutteri ja tietty Bembölen kahvitupa. Bembölessä taitaa vikkolla olla jotain "teemailtoja" mutta sunnuntaisin kaikenlaista väkeä ja paljon. Näistä teemailloista voisi joku tietävä valaista hieman... ettei siis kukaan pahoita mieltään jos "väärään seuraan" eksyy.

Täällä kaakonkulmalla toi kauppakahvio susikoski kotkassa
(ei anjalankoskella) <- sisäpiirin juttu- on aika suosittu kokoontumispaikka kesäisin.

Jaaaaa! Enpä tienny tuota Orikedon kokoontumispaikkaa Turun Orggilaisille...
nixweiss.gif
Ens kesänä olen ainakin muutamana kertana paikalla! Jokirannassa oon kyllä useastikin pöristelly.

Täällä Tampereella on tiistaisin ehdotonta käydä Pyynikin näkötornilla ja siitä jatkoille Mustaanlahteen.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Kyllähän se Kaivarin Mutteri on paikka, jossa tulee pysähdyttyä parhaimpina päivinä monia kertoja. Aina motoristeja paikalla...

Kuopiossahan "virallinen" kokoontumispaikka ja -aika on tiistaisin klo 18.00 etiäpäin Puijolla tornin juurella, siellä ainakin itse tuli viime kesänä pyörittyä. Pitkälahden ABC:lla oon nähny lähinnä mopopoikia ja muutaman satunnaisen matkapyöräilijän...vänärilläkin aika harvoin yhtä tahi kahta pyörää enempää näkyilee. Minnehän ne kaikki mua pakenee?
biggrin.gif

Aika nihkeesti tulee missään kokoontumisissa käytyä, kaveriporukassa ei pahemmin prätkäkuskeja ole, satunnaisesti tulee sitten käytyä jossain mutterilla ja muissa motoristipaikoissa pääkaupunkiseudulla.

Kuopiossahan "virallinen" kokoontumispaikka ja -aika on tiistaisin klo 18.00 etiäpäin Puijolla tornin juurella, siellä ainakin itse tuli viime kesänä pyörittyä. Pitkälahden ABC:lla oon nähny lähinnä mopopoikia ja muutaman satunnaisen matkapyöräilijän...vänärilläkin aika harvoin yhtä tahi kahta pyörää enempää näkyilee. Minnehän ne kaikki mua pakenee?
biggrin.gif
Pitääpä tulla porukalla joskus siellä puijolla piipahtamaan. Onhan meitä jo 6 "mc-kulkumulkkua" Kuopiosta. Viime kesänä ei tullu käytyä puijolla kertaakaan, mutta siihen on tultava muutos. Vänärillekin voisi jonkun ajan sopia tms. Menee muuten hyvä paikka pilalle kun siellä vaan amikset autoilla kokoontuu...

Back