Ei o vielä kuvia kun telineviritys on kesken. Kuitenkin ajokuvia pohtiville: useisiin kameroihin, varsinkin järkkäreihin saa kaukosäätimen. Ainakin Olympuksen superpokkareissa taisi tulla jossain vaiheessa mukanakin. Resepti siis näin: Rammount tai joku muu oikeasti tukeva viritelmä tankoon, kamera kiinni jalustakierteestään sopivaan kohtaan ja kaukosäädin jeesusteipillä ymv. kiinni peukalon ulottuville. Jos kamera ei ole pleksin takana tai olet jalo nakuilija, niin linssin eteen uv-suodin ihan vaan varmuuden vuoksi eli suojaksi. Sitten vaan kamera päälle (ja virransäästötila pois), mutkatie alle ja aina kun kumin reuna kuluu tai muuten on kivaa niin peukku painelee. Isolla muistikortilla mahtuu satoja otoksia, ja kun niistä perkaa niin...
Järkkäreissä kuten mulla on usein myös langallinen kaukosäädin, joka on kertaluokkaa helpompi viritellä tulivalmiiksi. Itse kamera onkin sitten hankalampi saada vakaaksi, oma vakaajaputkella on melkein pari kiloa.
Järkkäreissä kuten mulla on usein myös langallinen kaukosäädin, joka on kertaluokkaa helpompi viritellä tulivalmiiksi. Itse kamera onkin sitten hankalampi saada vakaaksi, oma vakaajaputkella on melkein pari kiloa.