- Sijainti
- nummi-pusula
juu, mä laitan viestiä huomenna ku oon käyny poliisi-asemalla. Nehän sitä ei varsinaisesti ainakaan mun tapauksessa päätä et kauan kortti on pois vaan se on sit siellä käräjillä missä se päätetään, siellä varmaan samalla päätetään se sakkojen suuruus.Laitappa viestiä miten käy jos/kun huomenna käyt pollareita jututtamassa?kiitos noista linkeistä, pitää alkaa kyseleen jos sitä kyytiä sinne radalle tosiaan sais...parempi sinne mennä tosiaan revitteleen sit ku siltä tuntuu nii ei ainakaan oo kortti hellässä enää...se vaan harmittaa ku tosiaan matkaa ajan suurimman osan koko kesästä ja porukassa, todella harvoin ees yksinäni ajan ja näin pääs käymään..no tuleepahan nyt noi rata-ajot tutuks sit samalla..
Itselle kävi prikulleen samalla lailla kesäkuun lopulla. Eka kesälomapäivä ja kortti hyllylle 123@80. Pitäis huomenna varmaan itseä ottaa niskasta kiinni ja soitella kortin kuulumiset![]()
Eipä sillä kiirettä ole, mut kuhan eivät 1kk pitempään pitäis.
Edit. kuivumaan => hyllylle
Luulen et 3kk min vaikka eka kerta onkin, oli sen verran ylitystä ja tuskin ne mitään lieventäviä asian haaroja ees miettii/ottaa mitenkään huomioon..mun epäilys et 4-6kk kortti pois ja sakkoo 1000€, mut katsotaan kuin käy..pahaa pelkään kyllä...ja tosiaan mulla ei oo yhtään sakkoa viimeiseen 10v millään ajoneuvolla..