Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Parin-kolmen asteen lussat on kyllä aamuneljän korvilla vaatinut vähän enemmän...Eihän nyt vielä oo tarvinnut ajopuvun alle kuin lyhyet kalsarit ja t-paita.
Mulla oli Harrikka, vaihdoin muovikuoriseen enskaan. Syvästi kaduttaa, mutta tämä korjaantunee lähiaikoina, kunhan löydän sielun kaverin, pot potRupee Harrikka-ukoksi, H-D säilyttää hyvin arvonsa, halvat vakuutukset ja baarissa on paljon kavereita ym.Taidan olla syntynyt väärään maailmanosasan. Ympäri vuoden lämmintä i.e. Miami ois mun juttu.... Siellä riittäs ne shortsit ja tpaita.... Oli niin vapaa olo. Nykyään tulee lähdettyä autolla siitä syystä, että avaimet kouraan ja menoksi. Sitä on jo melkein perillä samassa ajassa, kun pukee ajokamoja päälle....
Ehkä tää ei vaan oo mun juttu tää prätkäily....![]()
Riippuu tietysti vähän matkan pituudestakin. Voi olla että sulla on pitempi ajomatka, mullahan on vain vajaa 70 km suuntaansa. Enkä kyllä oo joutunut noin aikaisin lähtemään, viideltä vasta.Parin-kolmen asteen lussat on kyllä aamuneljän korvilla vaatinut vähän enemmän...Eihän nyt vielä oo tarvinnut ajopuvun alle kuin lyhyet kalsarit ja t-paita.