Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
RiderOnTheStorm sanoi:Kotomaassa omalla pyörällä olen pyöritellyt ajatusta rannikkokaupunkien kiertämistä. Haminan ja Tornion välille olen katsellut mahdollisimman itäistä väylää.
Go-Za sanoi:Tarkoitus olisi tehdä n. 10-15 pyörän voimin melko pitkä Ruotti-Norja turnee...
Tulossa olis mm:
- Göta kanal, Ruotsin rannikko Göteborgin pohjois puolelta...
- Moss-Horten lauttamatka, Geilo, Bergen, Sogndal, Stryn, Kristiansund, Tynset...
- Ja Ruotsin kautta takasin Tukholma-Turku lautalle!
Tästä reissusta kuulette vielä!
Vaimon kanssa tarkoitus olisi ajaa tuolloin 100 km Vaasaan josta yli Umajaan ja sietä Norjaan ja kiertää Trolstigen ja Geirangerin kautta kotia päin. Montaa päivää ei kylläkään ole aikaa. Viime heinäkuussa kavereiden kanssa ajettiin saamaa reittiä neljässä päivässä 2300 km
Ajamaanhan sitä lähdettiin eikä maisemia katselemaan

s&s sanoi:Lappiin, uskoisin että Kilpisjärveltä Norjan kautta koukaten Ruotsiin ja laskettelen siitä sitten alas.
Toisaalta mua vähän kiinnostaa, mitä löytyy Norjan ja Venäjän rajalta koordinaateista +69° 47' 26.08", +30° 47' 37.13", miksi ihmeessä sinne on tehty tie... Ehkä pitää käydä katsastamassa.

mchuurre sanoi:Grense Jakobselvin tie on rajatie, Suomen ja Norweegian wanha rajankäynti-tie. Kappeli, kveenien hautuumaa, tutka-asemat ja hiaanot hiekkarannat löytyy periltä ja kesäyönaurinko...
Tuorein raportti 2012
ja vuokrata en uskalla semmosta. Skootterin ehkä.