• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kerta kiellonpäälle -ajot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitoksia kaikille, Masalle erityisesti.
Tämä oli luultavasti tämän kauden viimeinen pk-ajoni.
Oli mukavaa.

Ja iitu on tosiaan ansainnut tuon awardin - on se 'sissi'.
Höh, mähän oon vaan ihan yhtä hullu kun te kaikki muutkin  
tounge.gif

Kotoolta kotiin 391 km

smile_org.gif

Täältäkin kiittelyjä kaikille mukana olleille,,, varsinki ryhmän johtajalle...

062802moto_prv.gif

Kivaahan meillä oli ja lämpöä riitti +2 / + 5´c välillä sato vettä/räntää välil oli tie märkä, välil kuiva, välil arskakin pilkahteli...

Kotoota-kotoolle n.340km tasan...
wink.gif

Täydellinen ajotus ku valosal lähettii ja valosal palattii...

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

-pete-

Kiitoksia Masalle hyvistä mutkista ja iitulle hyvästä vauhdin pitämisestä.
smile_org.gif

Pikkasen pääs kylmä tulee, mutta reilu puolen tunnin kuuma suihku helpotti kummasti.

318km.

Däääm, en päässyt teitin kanssa kun oli nuita "velvollisuuksia". Mutta täysin olin hengessä messissä..Espoon perillä aurinko paistoi koko päivän ja jänskäsin teitin puolesta.

Mun mielestä Vmatti jäi paljosta paitsi, kun karkasi siellä Namibiasta (nykyinen Karkkila) pois. Olis ollut pari uutta pätkää tyrkyllä...

wink.gif

-M

Jep, isot kiitokset kaikille ja erityiskiitokset Masalle vedosta, teknisestä avustuksesta, diagnoosista ja ketjun rasvauksesta. Olisin tietysti voinut tarjota sulle loppukahvit jos olisin tajunnut
withstupid.gif
No, ens kerralla sitten korkojen kanssa. Keväämmällä, vai kuka sen tietää milloin sitä taas ajellaan...

Pirun hauskaa oli, reitit ja seura olivat mahtavia ja huumorilla selvittiin eteenpäin 1,8 lämpötilasta ja räntäkuurosta.

Mielisairaala MC
tounge.gif

Mun mielestä Vmatti jäi paljosta paitsi, kun karkasi siellä Namibiasta (nykyinen Karkkila) pois. Olis ollut pari uutta pätkää tyrkyllä...
wink.gif
Olet Masa oikeassa - ens keväänä sitten uudestaan. r_e_s_p_e_k_t_!!!

Höh, mähän oon vaan ihan yhtä hullu kun te kaikki muutkin
tounge.gif
Sepä se - onneks ne valkotakkiset siellä rusan sellillä eivät vieneet meitä vaan päästivät vielä tälle reissulle
biggrin.gif

PS. oba, okkei myönnetään ettet polttele tupakkia alvaariisa - vaan ainoastaan tauoilla joka kuvassa:;):

Kiitos Masalle ja muulle mukavalle porukalle. 323 km kotoa kotiin. Ohessa muutama otospäivän ajosta.

Hienot on otokset.

Taisit ajaa mun perässä kotiin ja käännyit siinä muutama kilsa lähdön jälkeen oikealle. Mietin, että oliko perässä FJR vai Bemari, mutta Bemu tais olla. Yksi sellainen peltibemu meinais tulla mun eteen siinä Ilolan risteyksessä kun ei huomannut. Ei varmaan uskonut että joku olisi vielä mopoilemassa, luuli kyklooppikotiloksi.

Oli todella hauska reissu vaikka välillä pieni vilu yllätti
biggrin.gif

Tosin oma syy kun ei ollu tarpeeks päällä.
Kiitos Masalle hyvistä vedoista&pätkistä
bowdown.gif

Ja kaikille muille kans hyvästä ajoseurasta

Kiitos Masalle ja muulle mukavalle porukalle. 323 km kotoa kotiin. Ohessa muutama otospäivän ajosta.

Hienot on otokset.

Taisit ajaa mun perässä kotiin ja käännyit siinä muutama kilsa lähdön jälkeen oikealle. Mietin, että oliko perässä FJR vai Bemari, mutta Bemu tais olla. Yksi sellainen peltibemu meinais tulla mun eteen siinä Ilolan risteyksessä kun ei huomannut. Ei varmaan uskonut että joku olisi vielä mopoilemassa, luuli kyklooppikotiloksi.
Tais olla kuiteski FJR:ä joka oikas teollisuusalueen läpi kulomäentielle...

-pete-

Tattista vaa Masalle ja muille. Kivaa oli driftailla ja lenkin loppupäässä oli tarjolla jopa kuivaakin latua, havuja perkele. Corsat vaan on parhaat päivänsä nähneet.. Mutta keväällä sitten taas  
sport05.gif

Tässäpä tämä kartta.

Kilsat reitillä 286 km.

Reitillä muutamia uusia pätkiä. Tämän reitin voisi ensi kesänä ajaa vaikka torstaiajolla.
Kiva reitti. Taisitte ajaa Ylimmäisentietä... näittekö alpakoita?? (muutaman kerran hierasin silmiäni kun kerran kattelin että "ei, tuo on lampaaksi vähän liian pitkäkaulainen...")

Ja huhhuh, olette aika sissejä, tuli kylmä kun katseli vaan kuvia...  
omg.gif
tounge.gif
bowdown.gif

Näyttäs silt ett tänään on hieno keli verrattuna eiliseen, pitää kai lähtee päristelemään
062802moto_prv.gif

Back