• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kerta kiellonpäälle -ajot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Aloittajalle: Minkälainen reittisuunnitelma?
Ei tiä viel...
wink.gif

Ehkäpä se tuossa saunassa illalla kristallisoituu. Se tiedän etukäteen sanoa, kuten mainos sen jo sanoo, "illaksi kotiin".

Ottia tuota, palttiarallaa... Ehkäpä sellaiset rohkeat 250 km...

Muistakaa tulla selvin päin!

tounge.gif

-M

pitäsköhän sitä kans lähtee ensimmäilleviimeisille pk ajoille,ku ei oo tullu käytyy.keli kyl vähä hirvittää..muuten mikäs juttu toi selvinpäin ilmaantuminen on,onko joku kärynny?
PS:joko masan kinttu on kunnossa

pitäsköhän sitä kans lähtee ensimmäilleviimeisille pk ajoille,ku ei oo tullu käytyy.keli kyl vähä hirvittää..muuten mikäs juttu toi selvinpäin ilmaantuminen on,onko joku kärynny?
PS:joko masan kinttu on kunnossa

Viime vlk-ajolla joku mun tuntematon mustalla isolla Hondan 1000:lla puhalsi ryhmässämme keskivaiheilta itsensä tien sivuun...
Kärystä ei ole varmaa tietoa, mutta uskoisin hiljaisuuden vahvistavan asian.  
ghostface.gif
sad_orig.gif

Kinttu on pelannut jo jonkun aikaa. Nivelsiteet oli aluksi niin perhanan kipeät, että joutui käyttämään lääkkeitä. Nyt ne sitten on tullut takasin rennoksi, kun olen survonut takkuilevia vaihteita. Aluksi meinas tulla vesi silmään, kun sattui niin saatanasti missata joku vaihde...  
crazy.gif
Nyt se on sitten parantunut sillä, millä se meni rikki... Outoa... Vaihteen kääntäminen on parantanut kaikki loput kivut nilkasta. Olen suorastaan ymmälläni onnnesta...
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Itseasiassa lääkäri oli täysin väärässä kieltäessään (sanoessaan ettei kannata) multa moottoripyöräilyn loppuvuodeksi. Koputetaan nyt puuta, mutta parermpaan suuntaan on joka kerta mennyt ajon jäljiltä.

-M

ALias "Mänä":lle terveisia ja kyselyjä isän onnesta. Saako onnitella jo?

Ei kai sulla ole tällekin viikonlopulle laskettu aika, ettei pääse ajolle mukaan...
033102bebe_1_prv.gif

-M

noi voi perkele,mä oon kerran kotilolla puhaltanu aamulla 0.55 se riitti mulle siitä leikistä,en aja millään jos on vähänkin epäilystä ajokunnosta
wink.gif
siitä jalasta masa,eikös sitä sanota muissakin yhteyksissä että sillä se lähtee millä on tullukin
biggrin.gif

Päivitän huomisen aamun säätiedot tänne joskus 9 aikaan. Tehdään samalla päätös ajosta ja mahdollisesta siirrosta.

Nyt ainakin näyttää hyvälle huominen ennuste. Pientä lännenpuoleiosta tuulta ja +5 oC päivän lämpötila.

Aamulla saattaa olla kadut kosteana, joten katson Vaisala 5pv tallenne Vantaalla, onko yöllä ollut pakkasta. Katsokaa te myös, siitä selviää paljon katujen kunnosta... Ylimässä käyrässä punainen viiva kertoo, kuinka alhaalla edellinen yö on käynyt.

-M

Tänään klo 10.00 aamulla oli vielä tiet yön jäljiltä jäässä, ja eikös joku tullut katuprätkällä vastaan. Hullut! Oli varmaan Turkulainen kun sinne oli suunta
biggrin.gif

Autollakin pelotti ajaa kesärenkailla, niin toiset vetää vielä prätkällä... Se oli siis mun jutun pointti
biggrin.gif
Hulluna on hyvä olla (hi hii, ha haa, hi hii, ha haa). Ei rasita mikään, eikä tunnu missään...
wink.gif

Esteri ja Lady Fortuna pilasi mun ajokesän kokonaan, en saanut kuin noin 20 tkm mittariin. Pännii, jos pyörään ei saa kilsoja ennen talvea.

wink.gif

-M

Voisithan sä koittaa rukata kilometrejä lisää pyörään, tai jätät pyörän käymään keskiseisontatuella isoin vaihde silmässä...
idea3.gif

ALias "Mänä":lle terveisia ja kyselyjä isän onnesta. Saako onnitella jo?

Ei kai sulla ole tällekin viikonlopulle laskettu aika, ettei pääse ajolle mukaan...  
033102bebe_1_prv.gif

-M
Isän onnea on entuudestaan 6 ja 8 v. tytöt, uusin tulokas ei halua näköjään tällä ajokaudella ulos
crazy.gif
Kirjoitushetkellä 6 pv. yli lasketun ajan ja eikä mitään merkkejä jakautumisesta.

varmin tapa käynnistää synnytys olisi luultavasti lähteä mukaan ajoihin
biggrin.gif
Olisin perhana ainakin ajokunnossa tuon alkomahoolin suhteen...

Pysykäähän sitten pystyssä siellä !!

-Mänä-

Säätiedote lupaa sadetta ja huimat +3 astetta ja mopossa edelleen vain etupyörä, joten ajelkaahan rauhassa ilman sitä viimeistä jota saa aina odottaa
smile_org.gif

Keli näkyy olevan paranemaan päin. Aiempi ennuste näytti lauantaille niin kuppasta säätä että ehdin myydä itteni muualle. Jos kuitenkin tulee siirto sunnuntaille niin sitten taas messissä, kelin salliessa.

Jos huomenna ajot niin vois tulla kahvittelemaan, kun ei ajamaan kerkiä. Mikäli sinne kehtaa autolla tulla paikalle
biggrin.gif
. Pitikin mennä lupautumaan töihin  
withstupid.gif

Sateen pitäisi lakata yöllä. Lämpötila oli klo. 1:10 vielä +7 oC, joten ei tule pakkasyötä. Pilvet häviää 9.00 mennessä ennusteen mukaan.

Haittapuolena saattaa olla se, ettei kadut kerkeä kuivumaan kunnolla.

Katsotaan aamulla uudelleen...

-M

Ei varmaan ehdi kadut kuivumaan koko päivänä, mutta ensi yön alin lämpötila on ennusteen mukaan -4 kuuden aikaan aamulla. Ajokeli tosin huomenna on varmaan muuten parempi, mutta jäätä voipi olla.
crazy.gif

Täällä Suvirannan kupeessa on +2 ja tulee räntää vaakasuoraan. Kannattaa suunnata jonnekin muualle, jos ois parempaa.

Itävantaa , Koivukylä , pilvistä, mutta kirkastuvaa Helsingin suunnasta.

Lämpöasteita n. +4.

Tiet edelleen märkiä , mutta lievää kuivumista havaittavissa.

062802moto_prv.gif

Tuusula Jokela Ilma 2,2 C Dewpoint 0,8 Kosteus 91%Windchill -3,4 tuuli NW 3,0m/s sademäärä 0 viimeisentunnin aikana eli hyvä keli
062802jumpie_prv.gif

Back