KEroja 1200 RS ilot ja murheet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja WMB
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

WMB

Sijainti
Espoo
Vanha R1100 RS meni siihen kuntoon ettei sitä vakuutusyhtiö halunnut korjata. Nyt olisi ajatus hankkia K1200 RS tilalle. Arvelisin tulevan pyörän vuosimallin liikkuvan 97-02 välillä.
Kyselisinkin mielipiteitä ko laiteesta ja eroista ko vuosimallien välillä? Ja onko 98hp mallin muuntaminen 130hp minkämoinen juttu?  Eroja ABS:n versioissa ko ajankohtana?
Kaikki tieto otetaan vastaan kiitoksin  
bowdown.gif

Itse vuoden vaihteessa k1200rs:n hankkineena en ole katunut hetkeäkään.
Tässä ketjussa K1200RS keskustelua on hieman lisää, siis kommentteja muilta puimuristeilta.

Ja tietysti Org! -hakutoimintoa käyttämällä, rajaat hakua sopivasti merkkipalstalle ja hakusanaksi k1200rs, niin tietoa alkaa löytyä vielä lisää.

Papereitten mukaan 98-heppainen on suorituskykyisempi versio ainakin meillä laillisilla nopeuksilla. 131-heppaisen version huippunopeus (jos sillä loppujen lopuksi on suurta merkitystä) on valmistajan mukaan 245 km/h, 98-heppaisen huippu 225 km/h. Kiihtyvyydessä ja vääntömomentilla mitattuna 98-heppainen on sähäkämpi.

Oma pyörä on vuosimallia -99, murheita ei ole ollut. En osaa sanoa millainen operaatio 98-heppaisen muuntaminen tehokkaammaksi on..
nixweiss.gif

ABS-järjestelmän eroistakaan en ole varma, joko -02 malliin tuli integral ABS? Viisaammat vastatkoon siihen.

Tältä palstalta löydät paljon lisää asiaa k1200rs:stä jos vain Lontoon murre taipuu sopivasti suussa
thumbs-up.gif

Makaroonimopo

P.S. tässä vielä hakutulos k1200rs-hakusanalla, toivottavasti tämä auttaa vähän eteenpäin merkkihaku

Onkos se AVK:lla oleva sininen sun ex-pärrä?

Sinne se ilmesty. Tosin kaikki laukut jäi matkan varrelle  
confused_orig.gif

Mulla olis myytävänä -02 mallinen 130 heppanen RS: Kilometrejä on kertynyt 26 tuhatta, joista mun ajamina 6 tuhatta. Ostin sen kesä-heinäkuun vaihteessa ja kävin Euroopassa. En tykänny. Palaan japsikyykkyihin.
Pyörässä on täydellinen huoltokirja ja se on toooosi siisti ja hyväkuntoinen.

Jos kiinnostaa, niin soita 0400 471 784

Back