Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Naisiltakin?2x ~120kg ~185cm kaljua rumaa miestä moottoripyörillä. Molemmilla liivit joissa kerhomme tunnus ja minulla vielä draggin' jeansin camohousut jalassa. Ihan rauhassa ollaan saatu kulkea niin Suomessa kuin Euroopassakin![]()
Naisiltakin?2x ~120kg ~185cm kaljua rumaa miestä moottoripyörillä. Molemmilla liivit joissa kerhomme tunnus ja minulla vielä draggin' jeansin camohousut jalassa. Ihan rauhassa ollaan saatu kulkea niin Suomessa kuin Euroopassakin![]()
![]()
Höh, aina motoristia sorsitaan: Viteoo
Kyllähän se nyt syö miestä kun toisella on isompi kuin toisella, eikös se näin ole?Taisi risoa äijää se, että ämmällä oli 1300 kuutiota jalkojen välissä mutta hänellä ei.
Tämä on todellakin jo ikävä tosiasia tänä päivänämainitsit jotain epäilyksistä liittyen rasismiin..tuo meitin hyyssääminen alkaa olla jo siinä mallissa, että emme huomaa sitä jotta nämä rasismin "uhrit" itse pahimpia rasisteja.
Niin, no... vastataan kun kysytään!Naisiltakin?2x ~120kg ~185cm kaljua rumaa miestä moottoripyörillä. Molemmilla liivit joissa kerhomme tunnus ja minulla vielä draggin' jeansin camohousut jalassa. Ihan rauhassa ollaan saatu kulkea niin Suomessa kuin Euroopassakin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jep... Katotaan millo kopsahtaa ekaan. Vielä on pysytelleet sivummalla...Kaiken maalimanreikiä aina löytyy ja melkein joka paikasta!![]()
Se on kumma ku vähän nautitaan väkevämpää, niin heti ollaan![]()
Koitetaan välttää ongelmia, mutta aina ei voi väistää![]()