Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No se oli 'KapteeniValpas', joka oli menossa sinne ongelle!Kuka se oli eilen mustalla Kawasakilla Suvirannassa??? Vai oliko se Suzuki??? Itse en tiedä koska olin töissä. Kertokaa nopeasti... Pliis![]()
VUORISTOsusi. Sääkäm mitääntiärä.Mustanaamion koira ei oo oikeasti koira vaan susi. Ihan tosi!
Mulle jäi epäselväksi se Erkin sukunimi. Voisitsä mitenkään selvittää sitä? Yritäthän edes?
Voi että. Siis palatakseniKun oot niin tarkka pilkuista ja ilmeisesti muustakin, niin voisitko ystävällisesti kertoa.................mitä he***ttiä tarkoittaa kirjoittamasi sana paltakseni ??ÄÄÄÄÄÄÄÄiiiiiiitiiiiiiiiiii!
Mutta ihan vaan asiaan paltakseni, kerron, että kyseessä oli liian pitkään solariumissa ollut ex-kansanedustaja Toni Holmi.
Mies oli kuulemma sammunut valokaappiin, karahtanut karrelle, jämähtänyt jäykäksi kuin heinäseiväs. Oltiin poikien kans viemässä Tonia lavetilla musatalon työmaalle, siellä nimittäin olis ollut tarpeeksi iso poravasara, jolla oltaisiin hakattu karrelle mennyt pintakerros pois.
Meni vaan jarrutus pitkäksi lavetissa, johtuen kuorman suuresta massasta.
Niin sitten pyyhkästiin samoin tein Ylläkselle ryyppäämään, ja Toni on edelleen lavetilla, Gixxerimäisessä asennossa, vai missähän se nyt oli.
Ja ei, se ei ole tyttömopo, vaan poikamopo.
Joka haluaa, saa mennä polkemaan sitä käyntiin, ihan ilmaiseksi.
Kyllä maalla on mukavaa.
Eläköön isänmaa!!!
![]()
![]()
Sori oli ihan pakko![]()
Kaikkea älyn lentämistä. Siis Giggser, Pilklku, ja pal"a"takseni.Kun oot niin tarkka pilkuista ja ilmeisesti muustakin, niin voisitko ystävällisesti kertoa.................mitä he***ttiä tarkoittaa kirjoittamasi sana paltakseni ??ÄÄÄÄÄÄÄÄiiiiiiitiiiiiiiiiii!
Mutta ihan vaan asiaan paltakseni, kerron, että kyseessä oli liian pitkään solariumissa ollut ex-kansanedustaja Toni Holmi.
Mies oli kuulemma sammunut valokaappiin, karahtanut karrelle, jämähtänyt jäykäksi kuin heinäseiväs. Oltiin poikien kans viemässä Tonia lavetilla musatalon työmaalle, siellä nimittäin olis ollut tarpeeksi iso poravasara, jolla oltaisiin hakattu karrelle mennyt pintakerros pois.
Meni vaan jarrutus pitkäksi lavetissa, johtuen kuorman suuresta massasta.
Niin sitten pyyhkästiin samoin tein Ylläkselle ryyppäämään, ja Toni on edelleen lavetilla, Gixxerimäisessä asennossa, vai missähän se nyt oli.
Ja ei, se ei ole tyttömopo, vaan poikamopo.
Joka haluaa, saa mennä polkemaan sitä käyntiin, ihan ilmaiseksi.
Kyllä maalla on mukavaa.
Eläköön isänmaa!!!
![]()
![]()
Sori oli ihan pakko![]()
Itsekin olen (ja varmaan moni muukin on) jo useaan otteeseen miettinyt, että kauanko tätä hirveetä skeidaa pidetään täällä...moderoinnista pisteet![]()
sanoi:tämä maistuu paremmalle ku paskanjauhanta![]()
Löytyisikö jostakin "mopo keulii" -hymiö?![]()
Juu, molemmat ovat hienoja!Löytyisikö jostakin "mopo keulii" -hymiö?
...ehka paremmin sopiva...![]()
![]()