• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kemora 8.6.-9.6.2019 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ville S.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Luovutan jäsenelle la ja su lippuvuorolliset liput Alastarolla 1.6 loukkaantumiseni takia. Käyvät kaikkiin nopeus ryhmiin.
0 neljä 5 1135699

Liput etsii edelleen uutta omistajaa

Huom. Tänään on viimeinen päivä ostaa AT4 lippu. Nyt osallistujia on vain 2, eli jos ei tämän päivän aikana saada yhtä lippua myytyä niin kurssi pitää peruuttaa.

marko.fzs sanoi:
Huom. Tänään on viimeinen päivä ostaa AT4 lippu. Nyt osallistujia on vain 2, eli jos ei tämän päivän aikana saada yhtä lippua myytyä niin kurssi pitää peruuttaa.
Pitäisköhän mun "uhrautua" vaikka kävin AT4 myös viime viikonloppuna. Kemora vieras rata mulle..

Tarjolla olisi molemmille päiville lippu(jäsen) hitaaseen ryhmään. Mulle riittää molemmista 90€ :) yhteydenotot nollaneljänolla-8294771.

Myydään kerhohintaiset liput la 8.6 ja su 9.6 nopeaan ryhmään.

/Jari
nollaviisinolla5399164

marko.fzs sanoi:

Kurssi peruttu.
Liian vähän osallistujia / lipun ostaneita. Jo kurssin maksaneille palautetaan kurssimaksu.

Luovutan jäsenelle la ja su lippuvuorolliset liput Alastarolla 1.6 loukkaantumiseni takia. Käyvät kaikkiin nopeus ryhmiin.

0 neljä 5 1135699

Lähetetty minun SM-T815 laitteesta Tapatalkilla

Kilppari sanoi:

0 neljä 5 1135699

Lähetetty minun SM-T815 laitteesta Tapatalkilla

Liputusvuorolliset liput luovutettu edelleen. Kiitos

Kerkeänkö Ajotaito II:seen jos tuun myöhempään palaveriin? Matkaa täältä Helsingistä sen verran että vähän mahdotonta aamulla keretä sinne 9.30.

mondi sanoi:
Kerkeänkö Ajotaito II:seen jos tuun myöhempään palaveriin? Matkaa täältä Helsingistä sen verran että vähän mahdotonta aamulla keretä sinne 9.30.

Missat kyllä silloin puolet kurssista. Kurssi alkaa klo 10:00, heti aamun ajajakokouksen jälkeen.

Waiski_ sanoi:
Sääennuste kehotti jäämään kotiin [emoji55].
Keskiryhmän liput siis tarjolla.

No en tässä nyt puukkoa viittis vääntää mutta kannattaako niitä ennusteita niin uskoa ;)

5483ea32eb0fe7225e05be9c12a5b8d5.jpg

Annetaan nopeen lippuvuoro huomiselle, voin maksella vaikka parikymppiä tms. vuoron lunastaneelle

Pyörä rullalla ja kotia vois lähteä.

P. o44-o3345oo

Ei kellään Kemoralla huomenna olijalla sattuis olemaan toimivaa mokkulaa ajanottoon, oma qstarz ei tunnu pelittävän ku ajoittain, jäi (varmasti) huippuhyviä aikoja kellottamatta :D
Jos vuokralle sais tai jos jollai edullisesti myydä ylimääränen...

Emmä jaksa huomennakaan lähtee ajamaan. Annan ilmaiseks nopeen lipun, jos joku haluaa :bisseä:

-TJT-:lle meni lippu :D

cSnake sanoi:
Ei kellään Kemoralla huomenna olijalla sattuis olemaan toimivaa mokkulaa ajanottoon, oma qstarz ei tunnu pelittävän ku ajoittain, jäi (varmasti) huippuhyviä aikoja kellottamatta :D
Jos vuokralle sais tai jos jollai edullisesti myydä ylimääränen...

Mulla on. Järkkäriteltan vierestä.

Back