Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäisköhän mun "uhrautua" vaikka kävin AT4 myös viime viikonloppuna. Kemora vieras rata mulle..marko.fzs sanoi:Huom. Tänään on viimeinen päivä ostaa AT4 lippu. Nyt osallistujia on vain 2, eli jos ei tämän päivän aikana saada yhtä lippua myytyä niin kurssi pitää peruuttaa.
Waiski_ sanoi:Pitäisköhän mun "uhrautua" vaikka kävin AT4 myös viime viikonloppuna. Kemora vieras rata mulle..
marko.fzs sanoi:Huom. Tänään on viimeinen päivä ostaa AT4 lippu. Nyt osallistujia on vain 2, eli jos ei tämän päivän aikana saada yhtä lippua myytyä niin kurssi pitää peruuttaa.
Kilppari sanoi:Luovutan jäsenelle la ja su lippuvuorolliset liput Alastarolla 1.6 loukkaantumiseni takia. Käyvät kaikkiin nopeus ryhmiin.
0 neljä 5 1135699
Liput etsii edelleen uutta omistajaa
Lähetetty minun SM-T815 laitteesta Tapatalkilla
mondi sanoi:Kerkeänkö Ajotaito II:seen jos tuun myöhempään palaveriin? Matkaa täältä Helsingistä sen verran että vähän mahdotonta aamulla keretä sinne 9.30.
Waiski_ sanoi:Sääennuste kehotti jäämään kotiin [emoji55].
Keskiryhmän liput siis tarjolla.
[emoji24]Ville S. sanoi:No en tässä nyt puukkoa viittis vääntää mutta kannattaako niitä ennusteita niin uskoa![]()
![]()
cSnake sanoi:Ei kellään Kemoralla huomenna olijalla sattuis olemaan toimivaa mokkulaa ajanottoon, oma qstarz ei tunnu pelittävän ku ajoittain, jäi (varmasti) huippuhyviä aikoja kellottamatta
Jos vuokralle sais tai jos jollai edullisesti myydä ylimääränen...